Nie Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Faen så lite dere maser for tida. o_O *gjespe og trekke dyna over hodet igjen* Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Faen så lite dere maser for tida. o_O*gjespe og trekke dyna over hodet igjen* Nie! Nie! Nie! Nie! Nie! Nie! Nie! *poke* *poke* Nie! Nie! Nie! Nie! Nie! [/femåringsstemme] Lenke til kommentar
Nie Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Meh? *stikke hodet opp fra dynen og se ut som ett troll* Ble du skremt nuh? ^^ Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Meh? *stikke hodet opp fra dynen og se ut som ett troll* Ble du skremt nuh? ^^ Du. Jeg advarer deg. Når han gjør det der er det faktisk skikkelig irriterende. xD Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Meh? *stikke hodet opp fra dynen og se ut som ett troll* Ble du skremt nuh? ^^ IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆHH!!! Du. Jeg advarer deg. Når han gjør det der er det faktisk skikkelig irriterende. xD Hva? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Gutter generelt er irriterende. Spesielt om de ikke lar deg sove. Marta kommer i morgen! WEEEEEH! Lenke til kommentar
Nie Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Du. Jeg advarer deg. Når han gjør det der er det faktisk skikkelig irriterende. xD Jeg tror deg, men morratrynet mitt kan skremme hva som helst, så litt moro blir det. Lurer på om jeg skal gå og skremme mannen på butikken litt også. Tror ikke jeg har noe drikkelig utenom burn i hus. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Hva? Når du maser og er håpløs og diverse. Jeg tror deg, men morratrynet mitt kan skremme hva som helst, så litt moro blir det. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Gutter generelt er irriterende. Spesielt om de ikke lar deg sove.Marta kommer i morgen! WEEEEEH! Er oftere Karoline som vekker meg. Særlig nå i det siste som jeg har jobbet natt, og vil sove til fem på ettermiddagen. ^^ Jeg tror deg, men morratrynet mitt kan skremme hva som helst, så litt moro blir det. Lurer på om jeg skal gå og skremme mannen på butikken litt også. Tror ikke jeg har noe drikkelig utenom burn i hus. Jeg ble ihvertfall skremt bare ved tanken. Når du maser og er håpløs og diverse. Hva? Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Tannlegen i morgen Noen som kan dope meg ned til jeg er ferdig der? Lystgass? >: B (>: 3 ). EYH! STAY AWAY FROM EINAR! >:B Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Er oftere Karoline som vekker meg. Særlig nå i det siste som jeg har jobbet natt, og vil sove til fem på ettermiddagen. ^^ Døh! Navnet er Kibs! Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 øh! Navnet er Kibs! KAROLINE, KAROLINE, KAROLINE, KAROLINE, KAROLINE, KAROLINE, KAROLINE! Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 (endret) Døh! Navnet er Kibs! Sorry. Men den var jo bare til eple, og da kan jo ingen andre lese det lixzm. Navnet ditt er jo kjent fra før da. Endret 13. mars 2008 av NgZ Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Du er jaggu på vakt i dag, Nyhus x). >: 3 Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Sorry. Men den var jo bare til eple, og da kan jo ingen andre lese det lixzm. Navnet ditt er jo kjent fra før da. Det er det ikke!!!!!!! Og Nyhus mobber! Beskytt meg!!! Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Du er jaggu på vakt i dag, Nyhus x). >:B Og Nyhus mobber! Beskytt meg!!! *poke* Karoline *poke* Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 (endret) *storme frem i skinnende rustning og beskytte kibs* ^^ red: *Slå nyhus i hodet med en gummibadeand* Endret 13. mars 2008 av NgZ Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 *poke* Karoline *poke* *stikke med kniv* Eivind *stikke med kniv* Si at du heter Eivind. Si at du heter Eivind. Si at du heter Eivind. Si at du heter Eivind. Si at du hete......... Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Han heter Eivind. Jeg har KAFFE. Og kaffe er sunt for sjelen etc etc. Skal jeg gå helt crazy og droppe svart/andre farger-planene mine og farge hele hodet mitt LYSELILLA før i morgen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg