hylo Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Hester er onde dyr! Nei, skumle! De biter sikkert hardt også. Også ser de en smule cp ut. De sparker da ganske hardt, fant jeg ut på nyttårsaften. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Er det noen fler enn meg som har helt fobi for hunder. Jeg er ekstremt redd for hunder. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Jeg tror disse er noe av det verste man kan finne. Tips fikk jeg fra Datasmurf (ofc). Kan ikke huske jeg tipsa deg om Inga from Sweden. Aldri hørt om faktisk, men jeg husker jeg tipsa deg om mye anna "kos" Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Jeg VIL IKKE ha ham med, sa jeg jo :-| OKei, da. Film? Film funker. Uten frukt. Eller gutt. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Eller hva med litt Backstreet boys? Eller som Smurfen selv, Spice girls! Spice Girls er jo faktisk bra, da. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Er det noen fler enn meg som har helt fobi for hunder. Jeg er ekstremt redd for hunder. Har tre stykker, jeg. Skal ha hund så lenge jeg er i stand til å ta vare på dem. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Jeg fortjente den, Mushi, for all whininga mi. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Film funker. Uten frukt. Eller gutt. Hva da, da? Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Inga var fra Shamru faktisk^^. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Eller hva med litt Backstreet boys? Eller som Smurfen selv, Spice girls! Spice Girls er jo faktisk bra, da. Ja, utrolig nok er det ikke så fælt Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Eller hva med litt Backstreet boys? Eller som Smurfen selv, Spice girls! Spice Girls er jo faktisk bra, da. haha, husker søstra mi hørte på spice girls når vi var små. Og hva var det han lille guttungen het igjen? Aron Carter eller noe? :!: Lenke til kommentar
mushi Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Er det noen fler enn meg som har helt fobi for hunder. Jeg er ekstremt redd for hunder. Du kan da umulig være redd knøttsmå valper. De er så søøøte! Kjenner en som er redd for hunder. Han var redd den åtte uker gamle japanske spisshunden til lillesøs. Ser jo ut som en bamse ffs Lenke til kommentar
LeLiLa Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Ammagad, bubbles gjorde meg kvalm :< se hva du gjorte Kitty! Lenke til kommentar
Whalecore Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Er det noen fler enn meg som har helt fobi for hunder. Jeg er ekstremt redd for hunder. Er ikke spesiellt redd hunder. Er veldig redd blekksprut derimot. Klarer nesten ikke å se bilder av dem. Hater når jeg skummer gjennom TV-kanalene, og kikker innom Animal Planet når det er sånn undervannsprogrammer. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Film funker. Uten frukt. Eller gutt. Hva da, da? Strapon? Lenke til kommentar
mushi Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Jeg fortjente den, Mushi, for all whininga mi. Morra mi ble plutselig lesbisk. You get over it.. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Ah! Han pjokken ja! Pjokk Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Ja, utrolig nok er det ikke så fælt Du må jo ikke bytte avatar!!! haha, husker søstra mi hørte på spice girls når vi var små. Moi aussi. Så fant jeg ut at det var dårlig. Nå er det bra igjen. Lenke til kommentar
LeLiLa Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Hmph, jeg har akkurat smasha sammen noen akkorder og trenger ide til en tekst. Tema folkens? Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Strapon? Deal! Hmph, jeg har akkurat smasha sammen noen akkorder og trenger ide til en tekst.Tema folkens? Ett eller annet musikkteoretisk. Skriv om heltoneskalaer og dissonanser og intervaller og sånt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg