Heddy Skrevet 15. september 2012 Del Skrevet 15. september 2012 43- og 62-versjonene er også himmelske. Og det er de fire jeg har sett. Skal sjekke ut en del andre og etterhvert. De er vel ikke musikaler? Har ikke sett de, men har tenkt å skaffe meg boka for å se hvordan den er. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 15. september 2012 Del Skrevet 15. september 2012 Fy faen hvor jeg kjeder meg,heldigvis har jeg en skvett med cognac i glasset. Nå må denne halsbetennelsen slippe taket 100*% snart. Skal uansett kle meg godt og ta en kort fjelltur i morgen,får bare håpe at det er noen fine jenter som driver på med "naking" dit jeg skal,, Mest sannsynlig er det feite tyske turister som gjør det Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 15. september 2012 Del Skrevet 15. september 2012 43- og 62-versjonene er også himmelske. Og det er de fire jeg har sett. Skal sjekke ut en del andre og etterhvert. De er vel ikke musikaler? Har ikke sett de, men har tenkt å skaffe meg boka for å se hvordan den er. Selvfølgelig ikke. Lenke til kommentar
""" Skrevet 15. september 2012 Del Skrevet 15. september 2012 (endret) De er vel ikke musikaler? Har ikke sett de, men har tenkt å skaffe meg boka for å se hvordan den er. De er fenomenale, begge to. Kremhorror, akkurat som 1925-versjonen, selv om de ikke er like bra som den, da. Endret 15. september 2012 av Video Girl Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 15. september 2012 Del Skrevet 15. september 2012 De er fenomenale, begge to. Kremhorror, akkurat som 1925-versjonen, selv om de ikke er like bra som den, da. Hmm, kult. Will check out. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 15. september 2012 Del Skrevet 15. september 2012 Da jeg skulle følge venninna mi ut i sted møtte jeg på utleier i gangen, spurte om vi skulle ut siden vi var så stæsja opp og pynta. Jeg har på meg pysjbukse og vintergenser :S Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 15. september 2012 Del Skrevet 15. september 2012 Haha Lurer på om jeg skal se The Exorcist nå. Er den fortsatt like skummel som da den kom ut? Lenke til kommentar
""" Skrevet 15. september 2012 Del Skrevet 15. september 2012 Levde ikke da den kom, men den er fremdles latterlig bra. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 15. september 2012 Del Skrevet 15. september 2012 Haha Lurer på om jeg skal se The Exorcist nå. Er den fortsatt like skummel som da den kom ut? Nei, den er lite skummel. Synes jeg da. Men den er jo fortsatt bra likevel. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 15. september 2012 Del Skrevet 15. september 2012 Da jeg skulle følge venninna mi ut i sted møtte jeg på utleier i gangen, spurte om vi skulle ut siden vi var så stæsja opp og pynta. Jeg har på meg pysjbukse og vintergenser :S Du ser med andre ord latterlig bra ut i slaskeklær. Tenk positivt! Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 15. september 2012 Del Skrevet 15. september 2012 Haha Lurer på om jeg skal se The Exorcist nå. Er den fortsatt like skummel som da den kom ut? Nei, den er lite skummel. Synes jeg da. Men den er jo fortsatt bra likevel. Leit Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 15. september 2012 Del Skrevet 15. september 2012 Nei, den er lite skummel. Synes jeg da. Men den er jo fortsatt bra likevel. Men alt er jo relativt, folk synes forskjellige tinger skumle! Grunnen til at jeg synes den er så lite skummel er jo at jeg er sinnsykt lite religiøs, og dermed virker det så far-fetched alt sammen. Men mange andre synes jo den er ekkel. Og den er jo fortsatt verdt å se. Du ser med andre ord latterlig bra ut i slaskeklær. Tenk positivt! Hm, den vrien likte jeg. Satser på at det var det. Eller at jeg har veldig fine pysjbukser. Leste jo at det faktisk var moderne for tiden, av alle ting.. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 15. september 2012 Del Skrevet 15. september 2012 Jeg synes jenter går rundt i veldig mange rare former for beinskjuleplagg. Så pyjamas er sikkert ikke uvanlig, Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 15. september 2012 Del Skrevet 15. september 2012 Jeg synes jenter går rundt i veldig mange rare former for beinskjuleplagg. Så pyjamas er sikkert ikke uvanlig, Det er jeg enig i. Jeg holder meg til vanlige bukser, jeans og skjørt jeg da, hvis jeg skal ut av huset. Jogge- og pysjamasbukser er ikke plagg å ha på seg ute synes jeg. Med mindre man faktisk skal jogge, selvfølgelig. Lenke til kommentar
""" Skrevet 15. september 2012 Del Skrevet 15. september 2012 Leit Nå er ikke jeg kisen som går rundt og synes filmer er skumle, men sjekk ut Henry: Portrait of a Serial Killer. Rimelig forstyrrende film, faktisk. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 15. september 2012 Del Skrevet 15. september 2012 Har da sett jenter før løpe rundt i pysjbukser. Utenfor altså. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 15. september 2012 Del Skrevet 15. september 2012 Har da sett jenter før løpe rundt i pysjbukser. Utenfor altså. Har disse jentene tilfeldigvis løpt i retning fra deg mens de skrek? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 15. september 2012 Del Skrevet 15. september 2012 Du kjenner meg alt for godt Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 15. september 2012 Del Skrevet 15. september 2012 Jogge- og pysjamasbukser er ikke plagg å ha på seg ute synes jeg. Jeg bruker joggebukser til og fra jobb. Men nå har jo jeg arbeidsklær på jobb og kjører dit i egen bil så det er jo ikke helt det samme som f.eks. læreryrket. Har og på meg joggebukse om jeg skal innom butikken på vei hjem fra jobb eller om jeg har på meg nerdebuksene mine og finner ut jeg trenger noe (50 meter å gå, så gidder ikke bytte for å gå dit liksom). Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 15. september 2012 Del Skrevet 15. september 2012 Jeg bruker joggebukser til og fra jobb. Men nå har jo jeg arbeidsklær på jobb og kjører dit i egen bil så det er jo ikke helt det samme som f.eks. læreryrket. Har og på meg joggebukse om jeg skal innom butikken på vei hjem fra jobb eller om jeg har på meg nerdebuksene mine og finner ut jeg trenger noe (50 meter å gå, så gidder ikke bytte for å gå dit liksom). Den er okei. Jeg tenker mer på ting der du skal være ute hele dagen, ikke bare turer til og fra ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg