Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jo takk, jeg regner med å ha flyttet ut før jeg er 40.

Tviler på 150k får deg særlig mye lengre når du er 40. Som huseier håper jeg i alle fall ikke det.

Vel, det er ikke bare BSU-en jeg regner med å ha, da.

500k i forskudd på arv neste år, som er øremerket bolig.

Og så blir det jo å ta opp lån, men innen den tid håper jeg å ha fast arbeid, og ikke utplassert i bedrift via NAV. Tror jeg har større muligheter for lån da. :p

Lenke til kommentar

Tror nok skatteundragelsen er viktigere enn å bli kvitt kidsa i dette tilfellet, gitt. :p

Er nok det, hovedsaklig siden det er farmor og ikke foreldra mine.

De derimot, er svært ivrige på å bli kvitt meg igjen. Og jeg skal være glad til den dagen jeg har råd til å flytte ut for godt. Kommer derimot til å savne plassen. Ser ikke for meg at jeg får råd til en leilighet jeg kan fylle med noen tusen bøker, i tillegg til alt annet, akkurat. :p

Lenke til kommentar

Jeg leste et kjerringråd at det skulle hjelpe mot feber og forkjølelse hvis man spiste hel fersk chilli. Tenkte jeg skulle gi det et forsøk. Føles merkelig å ikke kjenne smaken enda man vet det skal være sterkt.

Angående det å ikke kjenne chilli så lurte jeg en kollega engang...

Hadde fått resept på bedøvelse for slimhinnene pga. ett eller annet virus i halsen som gjorde at jeg slet med å svelge,og snorta litt sånn gel i nesen først.Deretter sa jeg at disse chilliene var en ny type som ikke sved,og tok noen biter i nesen for å vise at det "stemte".

Idioten prøvde det samme.

Da ble det liv.

:dribble:

• Liker 1
Lenke til kommentar

Ja, de sier så, men jeg tror det er individuelt. Hjelper sikkert å innbille seg at det fungerer også.

Har forøvrig hatt en interessant dag musikalsk sett. Begynte med Daft Punk, gikk over til deLillos, så Hel, Röyksopp, Sunn O))), Kari Rueslåtten, Storm, Rawthang og til slutt Art of Fighters, før jeg nå er tilbake på Daft Punk. Kan se for meg at det blir noen flere CD-kjøp snart. Fikse meg en fungerende platespiller nå, så blir det mer vinyl også.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...