Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan noen her kjapt gi meg linken til oversikten over antall innlegg per måned?

http://www.diskusjon...tion=stats_user

Google "brukerstats diskusjon.no" neste gang

Jeg er så jævlig inaktiv i disse dager i forhold til hva jeg var i 2009 og 2010. :p

Oh well. Tips til hva jeg kan finne på i Gibraltar? Stikker dit en snartur på tirsdag.

Ang. kjendiser har jeg tatt på rompa til Veronica Maggio og vandret rundt på et hotell i fylla med Karpe Diem eller Erik & Kriss (ser ikke forskjell på unge "hiphopere") og lett etter suiten til Snoop Dogg. Endte bare med at hiphop-kidsa stakk av med røykpakkene mine. Banna jævler.

Lenke til kommentar
Jeg er så jævlig inaktiv i disse dager i forhold til hva jeg var i 2009 og 2010. :p
Jeg også. :( Hadde mellom 800 og 1000 poster hver mnd, men de siste månedene nå har jeg hatt sånn mellom 60-150...

Ang. kjendiser har jeg tatt på rompa til Veronica Maggio og vandret rundt på et hotell i fylla med Karpe Diem eller Erik & Kriss (ser ikke forskjell på unge "hiphopere") og lett etter suiten til Snoop Dogg. Endte bare med at hiphop-kidsa stakk av med røykpakkene mine. Banna jævler.
Karpe Diem er jo utlendinger, Erik&Kriss er hvite. :p Endret av Zeromac
Lenke til kommentar

De er fortsatt av den nye generasjonen hiphop-kids og jeg skjærer dem alle over en kam.

Var sikkert Karpe Diem da. Jeg bare husker det var to og at de rappa på norsk og var poppis i 09.

Ta en tur oppå fjellet og besøk apene! Tok Bounty'en min engang de små apene! > :(

Kjøp noe i gatene. Dyrt men de har mye fett. Billig parfyme btw.

Ja, skal besøke apene. Og lete etter den sagnomsuste tunnelen som skal gå under sjøen til Afrika. Jeg leste det i en Donald-historie, så det må jo være sant. :p

Hørte noe om at de var et taxfree-land, så jeg regner med det blir å snuse på noen nye objektiver og slikt. Parfyme gir jeg beng i. Kjøpte en Davidoff i 2006-2007 og har den enda. :p

Lenke til kommentar

Har det på samme måte. Like dyrt å kjøpe leilighet her som i de store byene. Frustrerende, så da kan jeg heller bare bo hjemme for 1000 kr måneden, få gratis internett og strøm, og tidvis gratis mat og alkoholinnholdig drikke. :p

I alle fall inntil jeg får opparbeidet meg nok erfaring (og spart opp nok penger på BSU-kontoen min) til å kunne søke meg til en av de store byene.

Lenke til kommentar
Ser etter leiligheter rundt her jeg bor, og det er så mongodyrt at jeg vurderer bare å bli boende hjemme med 60/60 fibernett, gratis mat, strøm, bil til en gunstig leiepris. I mean... 50 kvadrat til +10k?! (Ikke det jeg betaler, men det prisene ligger på her)
"Innen 2015 vil boligprisene øke med mer enn 30 prosent i Stavanger og Oslo, spår analyseselskap." Låter ikkje godt
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...