Kammizez Skrevet 13. september 2012 Del Skrevet 13. september 2012 Når jeg blir rik og mektig skal jeg ansette en tisseholder. Du kan godt få søke, men jeg lover ingenting. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 13. september 2012 Del Skrevet 13. september 2012 Kan noen her kjapt gi meg linken til oversikten over antall innlegg per måned? http://www.diskusjon...tion=stats_user Google "brukerstats diskusjon.no" neste gang Jeg er så jævlig inaktiv i disse dager i forhold til hva jeg var i 2009 og 2010. Oh well. Tips til hva jeg kan finne på i Gibraltar? Stikker dit en snartur på tirsdag. Ang. kjendiser har jeg tatt på rompa til Veronica Maggio og vandret rundt på et hotell i fylla med Karpe Diem eller Erik & Kriss (ser ikke forskjell på unge "hiphopere") og lett etter suiten til Snoop Dogg. Endte bare med at hiphop-kidsa stakk av med røykpakkene mine. Banna jævler. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 13. september 2012 Del Skrevet 13. september 2012 Ta en tur oppå fjellet og besøk apene! Tok Bounty'en min engang de små apene! > Kjøp noe i gatene. Dyrt men de har mye fett. Billig parfyme btw. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 13. september 2012 Del Skrevet 13. september 2012 (endret) Jeg er så jævlig inaktiv i disse dager i forhold til hva jeg var i 2009 og 2010. Jeg også. Hadde mellom 800 og 1000 poster hver mnd, men de siste månedene nå har jeg hatt sånn mellom 60-150... Ang. kjendiser har jeg tatt på rompa til Veronica Maggio og vandret rundt på et hotell i fylla med Karpe Diem eller Erik & Kriss (ser ikke forskjell på unge "hiphopere") og lett etter suiten til Snoop Dogg. Endte bare med at hiphop-kidsa stakk av med røykpakkene mine. Banna jævler. Karpe Diem er jo utlendinger, Erik&Kriss er hvite. Endret 13. september 2012 av Zeromac Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 13. september 2012 Del Skrevet 13. september 2012 De er fortsatt av den nye generasjonen hiphop-kids og jeg skjærer dem alle over en kam. Var sikkert Karpe Diem da. Jeg bare husker det var to og at de rappa på norsk og var poppis i 09. Ta en tur oppå fjellet og besøk apene! Tok Bounty'en min engang de små apene! > Kjøp noe i gatene. Dyrt men de har mye fett. Billig parfyme btw. Ja, skal besøke apene. Og lete etter den sagnomsuste tunnelen som skal gå under sjøen til Afrika. Jeg leste det i en Donald-historie, så det må jo være sant. Hørte noe om at de var et taxfree-land, så jeg regner med det blir å snuse på noen nye objektiver og slikt. Parfyme gir jeg beng i. Kjøpte en Davidoff i 2006-2007 og har den enda. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 13. september 2012 Del Skrevet 13. september 2012 (endret) Ser etter leiligheter rundt her jeg bor, og det er så mongodyrt at jeg vurderer bare å bli boende hjemme med 60/60 fibernett, gratis mat, strøm, bil til en gunstig leiepris. I mean... 50 kvadrat til +10k?! (Ikke det jeg betaler, men det prisene ligger på her) Endret 13. september 2012 av Zeromac Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 13. september 2012 Del Skrevet 13. september 2012 Har det på samme måte. Like dyrt å kjøpe leilighet her som i de store byene. Frustrerende, så da kan jeg heller bare bo hjemme for 1000 kr måneden, få gratis internett og strøm, og tidvis gratis mat og alkoholinnholdig drikke. I alle fall inntil jeg får opparbeidet meg nok erfaring (og spart opp nok penger på BSU-kontoen min) til å kunne søke meg til en av de store byene. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 14. september 2012 Del Skrevet 14. september 2012 Enten så må du betale deg ihjel eller så må du være heldig og kjenne noen. Bor hos en bekjent via jobb og har ca 60kvm i Ski til 5200kr og det er IKKE finn.no priser. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 14. september 2012 Del Skrevet 14. september 2012 (endret) (og spart opp nok penger på BSU-kontoen min) Right. Lykke til med den. Jeg har visst mistet både kredittkort og studentkort. Så gøy! Endret 14. september 2012 av Sexylubb1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 14. september 2012 Del Skrevet 14. september 2012 Jo takk, jeg regner med å ha flyttet ut før jeg er 40. Lenke til kommentar
Niram Skrevet 14. september 2012 Del Skrevet 14. september 2012 Buhu. Armen min sovner ofte etter at jeg ble operert i forrige uke. Ideas? Lenke til kommentar
Niram Skrevet 14. september 2012 Del Skrevet 14. september 2012 Prøver! Tydeligvis trøtt. Lenke til kommentar
Notelitten Skrevet 14. september 2012 Del Skrevet 14. september 2012 La den sove ferdig. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 14. september 2012 Del Skrevet 14. september 2012 Jo takk, jeg regner med å ha flyttet ut før jeg er 40. Tviler på 150k får deg særlig mye lengre når du er 40. Som huseier håper jeg i alle fall ikke det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 14. september 2012 Del Skrevet 14. september 2012 Fap! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 14. september 2012 Del Skrevet 14. september 2012 Det var egentlig ment som et råd til Niram. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 14. september 2012 Del Skrevet 14. september 2012 Åja. Ble litt mening i det da. Lenke til kommentar
Hobsten Skrevet 14. september 2012 Del Skrevet 14. september 2012 Ser etter leiligheter rundt her jeg bor, og det er så mongodyrt at jeg vurderer bare å bli boende hjemme med 60/60 fibernett, gratis mat, strøm, bil til en gunstig leiepris. I mean... 50 kvadrat til +10k?! (Ikke det jeg betaler, men det prisene ligger på her) "Innen 2015 vil boligprisene øke med mer enn 30 prosent i Stavanger og Oslo, spår analyseselskap." Låter ikkje godt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg