Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Hvem snakker vi om?

Min sjefs sjefs sjef. Han med strikkalue.

Ikke på allmøtene i kantina også?

Allmøte i kantina er frivillig, og vanligvis bare når det er noen som feirer bursdag og har kake med.

Jeg er selvfølgelig der for å prøvesmake kaka. Gjerne 3-4 ganger også.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jeg så meg selv i speilet, duger det?

Oppdate på mopeden: Den har nå blitt 4 år og er i vil ikke humørd Jeg går å dytter. jeg gir bensin. jeg gir startgass, jeg dytter utfor bakker. jeg dytter opp bakkene mens pulsen går i hundre, melkesyra svir i bein og armer. jeg sparker i dekker jeg setter den i garasjen og går inn.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Oppdate på mopeden: Den har nå blitt 4 år og er i vil ikke humørd Jeg går å dytter. jeg gir bensin. jeg gir startgass, jeg dytter utfor bakker. jeg dytter opp bakkene mens pulsen går i hundre, melkesyra svir i bein og armer. jeg sparker i dekker jeg setter den i garasjen og går inn.

Å herregud jeg trodde aldri du skulle oppdatere oss. Får faen ikke sove om nettene, går bare og tenker på mopeden din <3
Lenke til kommentar

Å herregud jeg trodde aldri du skulle oppdatere oss. Får faen ikke sove om nettene, går bare og tenker på mopeden din <3

regna med det, redda natta di der?

Lenke til kommentar

Gidd å være flisespikker. De fungerer utmerket sammen. Akkurat som død og vær ikke fungerer i det hele tatt. :D

Jeg VET det er flisespikkeri, det var derfor jeg sa "for å være litt ekkel" :p

Det er bare en dum ting som irriterer meg, akkurat som folk som bruker "i forhold til" feil. Det er flisespikkeri og ikke verdens undergang, men jammen irriterer man seg over det likevel ^^

Jeg vet hvordan det er.

Jeg er tidvis slik selv. Hovedsaklig når det kommer til særskriving i offentlige dokumenter, reklameplakater og lignende. Og "hvem substantiv", som i "hvem bil skal jeg kjøpe?" og feil bruk av "han / hun" når man skulle brukt "ham / henne" i stedet.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...