j-- Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Oz er så utrolig herlig. Har lyst til å se serien en gang til, jeg. Ser The Wire nå (er kommet halvveis ut i sesong to), men får ikke samme følelse som i Oz. The Wire er på ingen måte dårlig, men heller ikke like bra. Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Jeg var på hjemmesia til Oz nå.. Var gøy å bare lese det igjen E må kjøpe alle sesongen å ha på dvd... MÅ KJØPE NÅ! Lenke til kommentar
Olum Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Noen som veit om et sted man kan få tak i Oz billig? Å kjøpe hele sesonger er ofte så dyrt Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 (endret) Hva var det som egentlig skjedde? Var det en oppdatering eller noe? Nei samme gamle, men jeg har snurra for mye på kuben Endret 13. mars 2008 av PepsiCo Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Noen som veit om et sted man kan få tak i Oz billig? Å kjøpe hele sesonger er ofte så dyrt Ja, gratis til og med, men det er ikke lov å prate om her sånn Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 ja er sant det, men jeg sitter enda på en standard CRT tv og får ikke så mye ut av BR spilleren min på ps3'en.. jeg har kjøpt sesong 1-5 av Scrubs da, og sesong 1 og 3 av OZ.. men det er bare siden jeg elsker scrubs så mye at kvaliteten på bildet ikke betyr så mye for meg der. Det kan nestne virke som vi har AKKURAT lik smak i TV-serier.. jeg digger begge de to seriene, har sett alt av Scrubs ca 400 ganger og OZ (vis det er fengselet det er snakk om) en drøss av ganger. Ja tror jaggu vi har det! Så den lista du ga til Mikkel'n ista, mye mye bra der! og ja, det er fengsels-serien OZ det er snakk om! her er vel en av de bedre scener: Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Thanks for coming to the audition in costume. What costume? Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Jeg plompa på vei hjem :< teit å gå over en myr når isen smelter Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 ja hehe! Han er morsom! ''mental five'' haha Men du må få med deg turk dansen, den er episk! Lenke til kommentar
Olum Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Noen som veit om et sted man kan få tak i Oz billig? Å kjøpe hele sesonger er ofte så dyrt Ja, gratis til og med, men det er ikke lov å prate om her sånn Jeg veit det, men jeg vil gjerne kjøpe sesongene og ha de i hylla mi. Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Men du må få med deg turk dansen, den er episk! Jeg har sett den, mange ganger Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Fin dag å drepe steminingen i kaféen Noen som skal noe gøy i ferien? Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Fin dag å drepe steminingen i kaféen Noen som skal noe gøy i ferien? Jeg skal slappe av, på hytte tur, drikke meg kanon og kjøre cross... Resten av folket da? Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Fin dag å drepe steminingen i kaféen Noen som skal noe gøy i ferien? Oslo uka etter påske. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Jeg veit det, men jeg vil gjerne kjøpe sesongene og ha de i hylla mi. Ah, det er for få av sånne som deg. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Resten av folket da? Hjem til Skien, på hyttetur og mulig LAN Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Fin dag å drepe steminingen i kaféen Noen som skal noe gøy i ferien? Jeg hadde tenkt å tatovere meg, men i stedet må jeg hjem for å jobbe -,- Skal på konsert da, samt drikke meg dridas. Blir kos ^^ Lenke til kommentar
M-Gard Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Jeg drar til alpene i Verbier, Sveits i morgen! Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 (endret) Jeg husker ikke hva jeg gjorde på nyttårsaften i fjor/år.. Ikke hvor jeg var eller noen ting.. Wtf, kom på det nå Hylo, fikk du lest ferdig krangelen e hadde med ho jenta istad? Endret 13. mars 2008 av Den store P Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Jeg skal til Hemsedal! Noen fler ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg