Natrich Skrevet 12. september 2012 Del Skrevet 12. september 2012 Skole, vøtt. Sitter og teller minutter til seminaret er ferdig. Ser den!! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 12. september 2012 Del Skrevet 12. september 2012 Går i jobb her også. Kom på jobb og ble med en gang sendt i vei på den videregående skolen her, for å filme at elevene endelig har fått tatt i bruk hallen de har ventet så lenge på. Så jeg filmet elever ved toppidret: hånbdall som trente på pasninger og scoringer og hva enn. Samt filma et intervju med treneren / læreren og en av spillerne. Så har det gått i redigering av det, få ut en ny værsak, skrive inn en pressemelding og div. anna ræl og nå er det bare å vente på å få sjefens godkjennelse til å fyre ut enda en nettsak, så skal jeg være fornøyd. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 12. september 2012 Del Skrevet 12. september 2012 Kult, Sjur. Ønsker du å jobbe med dette fremover også? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 12. september 2012 Del Skrevet 12. september 2012 Sweet Jesus! Et døgn uten internett! Grusomt. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 12. september 2012 Del Skrevet 12. september 2012 L4r5, hvordan klarte du deg? Min anbefaling er større mengder skotsk whisky og sigaretter. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 12. september 2012 Del Skrevet 12. september 2012 Jeg var heldigvis vekk mesteparten av gårsdagen. Men timene gikk sakte. Det skal jeg innrømme. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 12. september 2012 Del Skrevet 12. september 2012 (endret) Kult, Sjur. Ønsker du å jobbe med dette fremover også? Ja, jeg vil fortsette å søke meg mot aviser når jeg en gang i fremtiden er ferdig her. Hovedsaklig aviser på Vest- og Sørlandet, så jeg må nok freshe opp nynorsk-kunnskapene litt. Journalister og skribenter i Bergens Tidende må så vidt jeg vet beherske både bokmål og nynorsk, så ... Drømmen er Stavanger Aftenblad, med Rogalands Avis på andreplass og så BT, men jeg er åpen for det meste. e: Manglet en "d". Endret 12. september 2012 av Datasmurf Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 12. september 2012 Del Skrevet 12. september 2012 Moro. Håper du finner deg en passelig stilling. Vi vet jo alle at du er glad i å skrive. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 12. september 2012 Del Skrevet 12. september 2012 Ha-ha, ja, ikke sant. Ja, jeg tviler på at jeg blir noe anerkjent dikter, og blogging ligger ikke helt for meg (til tross for at mange har begynt å omtale værspalten min som en blogg. Go figure ...), så da får det bli aviser. Bare prøve å holde meg unna de verste tabloidene. Så lenge jeg kan skrive og bo på et sted med milde vintre hvor de skarrer på r-ene, skal jeg være fornøyd. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 12. september 2012 Del Skrevet 12. september 2012 BT sparka vel nettopp halve staben sin, så lykke til med det :\ Lenke til kommentar
Notelitten Skrevet 12. september 2012 Del Skrevet 12. september 2012 (endret) BT sparka vel nettopp halve staben sin, så lykke til med det :\ Møt opp med LO flagg og arbeiderparti logo, så sparker de nok en for å få plass. Endret 12. september 2012 av Notelitten Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 12. september 2012 Del Skrevet 12. september 2012 BT sparka vel nettopp halve staben sin, så lykke til med det :\ Vel, det blir ikke før om et par år uansett. Om ikke annet, kan jeg sikkert prøve meg på lokalavisa til Fana evt. BA. Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 12. september 2012 Del Skrevet 12. september 2012 Neida, så...leggetid snart. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 12. september 2012 Del Skrevet 12. september 2012 Ha-ha, ja, ikke sant. Ja, jeg tviler på at jeg blir noe anerkjent dikter, og blogging ligger ikke helt for meg (til tross for at mange har begynt å omtale værspalten min som en blogg. Go figure ...), så da får det bli aviser. Bare prøve å holde meg unna de verste tabloidene. Så lenge jeg kan skrive og bo på et sted med milde vintre hvor de skarrer på r-ene, skal jeg være fornøyd. "Rart", de fleste her inne oppfatter jo DNFK-postene dine som en blogg også. See a pattern, perhaps? 1 Lenke til kommentar
settings Skrevet 12. september 2012 Del Skrevet 12. september 2012 det er jo helt dødt her jo??? pusse og tørke potte i dag, lakke i morra. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 12. september 2012 Del Skrevet 12. september 2012 Vel, hva dere oppfatter og hva jeg oppfatter er nok to vidt forskjellige ting. Bloggposter har litt mer innhold og dybde. Rosabloggere er med andre ord ikke bloggere. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 12. september 2012 Del Skrevet 12. september 2012 (endret) "xxx er ikke et ekte xxx-band, det er bare wannabees. Det er bare yyy som er xxx-band." Endret 12. september 2012 av Slimda Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 12. september 2012 Del Skrevet 12. september 2012 Men det er rosabloggerne som tjener 60000 i mnd på annonser, ikke hipster-bloggerne. Jepp. Ida Wulff posta bilder av lønnsslippene sine for ett års tid siden bare for å få alle som masa om hva hun tjener til å holde kjeft. Litt over 50k en mnd, 60k neste mnd. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 12. september 2012 Del Skrevet 12. september 2012 Det er egentlig litt skremmende. 1 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 12. september 2012 Del Skrevet 12. september 2012 Jepp, men det dabbet visst av etterhvert, nå har hun en "vanlig" jobb i et firma som hjelper andre firmaer med sosiale medier og nettsider. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg