Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Går i jobb her også. Kom på jobb og ble med en gang sendt i vei på den videregående skolen her, for å filme at elevene endelig har fått tatt i bruk hallen de har ventet så lenge på. Så jeg filmet elever ved toppidret: hånbdall som trente på pasninger og scoringer og hva enn. Samt filma et intervju med treneren / læreren og en av spillerne.

Så har det gått i redigering av det, få ut en ny værsak, skrive inn en pressemelding og div. anna ræl og nå er det bare å vente på å få sjefens godkjennelse til å fyre ut enda en nettsak, så skal jeg være fornøyd.

Lenke til kommentar

Kult, Sjur. Ønsker du å jobbe med dette fremover også?

Ja, jeg vil fortsette å søke meg mot aviser når jeg en gang i fremtiden er ferdig her.

Hovedsaklig aviser på Vest- og Sørlandet, så jeg må nok freshe opp nynorsk-kunnskapene litt. Journalister og skribenter i Bergens Tidende må så vidt jeg vet beherske både bokmål og nynorsk, så ...

Drømmen er Stavanger Aftenblad, med Rogalands Avis på andreplass og så BT, men jeg er åpen for det meste.

e: Manglet en "d".

Endret av Datasmurf
Lenke til kommentar

Ha-ha, ja, ikke sant. Ja, jeg tviler på at jeg blir noe anerkjent dikter, og blogging ligger ikke helt for meg (til tross for at mange har begynt å omtale værspalten min som en blogg. Go figure ...), så da får det bli aviser. Bare prøve å holde meg unna de verste tabloidene.

Så lenge jeg kan skrive og bo på et sted med milde vintre hvor de skarrer på r-ene, skal jeg være fornøyd.

Lenke til kommentar

Ha-ha, ja, ikke sant. Ja, jeg tviler på at jeg blir noe anerkjent dikter, og blogging ligger ikke helt for meg (til tross for at mange har begynt å omtale værspalten min som en blogg. Go figure ...), så da får det bli aviser. Bare prøve å holde meg unna de verste tabloidene.

Så lenge jeg kan skrive og bo på et sted med milde vintre hvor de skarrer på r-ene, skal jeg være fornøyd.

"Rart", de fleste her inne oppfatter jo DNFK-postene dine som en blogg også. See a pattern, perhaps? :p

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...