Need44speed Skrevet 10. september 2012 Del Skrevet 10. september 2012 Når jeg tenker over det skal den visst være kjedelig. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 10. september 2012 Del Skrevet 10. september 2012 Nei, så mye snakk det er om skole så må jeg nesten vurderer å dra på universitetet i morgen. Har vært på to forelesninger siden semesterstart, kanskje det er på tide å gjøre noe annet enn å lese. Om du faktisk leser er det vel ikke så farlig. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 10. september 2012 Del Skrevet 10. september 2012 SATAN I HELVETE! Antikken, sokrates, Cæsar, Oktavian og jævla pax romana kan ta rennafart og kysse meg midt i brunøyet. Jeg skjønner hvorfor det heter Hotel Cæsar forresten. Makan til såpeopera. Det er jo kult da! Jeg har brukt store deler av dagen mellom de få oppgavene på jobb på å lese om gamle helter og guder i det gamle Hellas. Og deres romerske ekvivalenter. Det hele begynte forøvrig ved at jeg lette etter det engelske ordet for åsatru, for å spørre ei engelsk jente om noe greier. Det balla fint på seg med masse norrønt, en klar plan om å lese kongesagaene igjen i nærmeste fremtid, og plutselig satt jeg der og leste om verkene til Sofokles og storkoste meg. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 10. september 2012 Del Skrevet 10. september 2012 Antikken er kjempespennende Ikke sant? Så jeg deg gå forbi busstoppet øverst i Munkegata (utenfor Burger King) sånn ca 19:45 i kveld? 2 Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 10. september 2012 Del Skrevet 10. september 2012 Du tar faen meg stalkingen til neste nivå. 6 Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 10. september 2012 Del Skrevet 10. september 2012 Ikke sant? Så jeg deg gå forbi busstoppet øverst i Munkegata (utenfor Burger King) sånn ca 19:45 i kveld? Det må ha vært en dobbeltgjenger, jeg har ikke vært i sentrum i kveld Det hadde jo forsåvidt vært artig hadde det vært meg, men. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 10. september 2012 Del Skrevet 10. september 2012 Blodfett. Ro ned på kroppsvæskeordene nå da. 1 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 10. september 2012 Del Skrevet 10. september 2012 Blodfett.Ro ned på kroppsvæskeordene nå da. Spermtårer 1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 10. september 2012 Del Skrevet 10. september 2012 Du tar faen meg stalkingen til neste nivå. What? Jeg sto og venta på bussen hjem fra byen og så ei jente som ligna på Hedvig. Det må ha vært en dobbeltgjenger, jeg har ikke vært i sentrum i kveld Det hadde jo forsåvidt vært artig hadde det vært meg, men. Da var det nok en dobbeltgjenger, og forklarer hvorfor vedkommende ikke hilsa tilbake, men bare så rart på meg. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 10. september 2012 Del Skrevet 10. september 2012 Da var det nok en dobbeltgjenger, og forklarer hvorfor vedkommende ikke hilsa tilbake, men bare så rart på meg. Haha, jeg hadde nok hilst tilbake ja! Jeg har brukt dagen på å rote meg bort ved Valentinlyst jeg. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 10. september 2012 Del Skrevet 10. september 2012 forklarer hvorfor vedkommende ikke hilsa tilbake, men bare så rart på meg. Akkurat det kan også forklares med at vedkommende kjente deg igjen. 6 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 10. september 2012 Del Skrevet 10. september 2012 Ja, det håper jeg da. Normal folkeskikk og slikt. Ooh. Jeg har brukt kvelden min på å sitte i en tannlegestol og få fikset 3 hull. Har forøvrig rotet meg bort på Valentinlyst før. Med to kompiser. Vi hadde alle like dårlig retningssans og slikt, og lette etter ei sjappe som solgte trim til mopeder som en av kompisene mine hadde hørt skulle ligge der. Godt utgangspunkt for en lang og tidvis interessant gåtur. forklarer hvorfor vedkommende ikke hilsa tilbake, men bare så rart på meg. Akkurat det kan også forklares med at vedkommende kjente deg igjen. Ha-ha, morsom du. Lenke til kommentar
KristineS Skrevet 10. september 2012 Del Skrevet 10. september 2012 Da var det nok en dobbeltgjenger, og forklarer hvorfor vedkommende ikke hilsa tilbake, men bare så rart på meg. Haha, jeg hadde nok hilst tilbake ja! Jeg har brukt dagen på å rote meg bort ved Valentinlyst jeg. Nesten ved der jeg bor da Grei plass å bo når man går på Dragvoll, men mindre kjekt når man får den glupe ideen å sykle til og fra sentrum. Greit dit, men tilbake er det bare bakker uansett rute. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 10. september 2012 Del Skrevet 10. september 2012 Nesten ved der jeg bor da Grei plass å bo når man går på Dragvoll, men mindre kjekt når man får den glupe ideen å sykle til og fra sentrum. Greit dit, men tilbake er det bare bakker uansett rute. Da bor vi jo ikke så langt fra hverandre Jeg bor lengre ned mot Dronning Mauds jeg da, for å være litt uspesifikk. Lenke til kommentar
KristineS Skrevet 10. september 2012 Del Skrevet 10. september 2012 Vet omtrent hvor det blir Bor omtrent klin inni Brøsetveien så utrolig behagelig med tanke buss ^^, Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 10. september 2012 Del Skrevet 10. september 2012 (endret) Mmmm. Dronning Maud. Alle som ikke har smakt det burde. Endret 10. september 2012 av Sexylubb1 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 10. september 2012 Del Skrevet 10. september 2012 Greit dit, men tilbake er det bare bakker uansett rute. Burde vært en lov som påbudte myndighetene å sørge for at det var minst en bakkefri rute til områder som ligger noen meter over vannet! Lenke til kommentar
KristineS Skrevet 10. september 2012 Del Skrevet 10. september 2012 Hehe. Bakkene var egentlig ikke største problemet. Verre når de ble kombinert med dårlig form og steintung, gammel sykkel uten gir. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 10. september 2012 Del Skrevet 10. september 2012 De burde vel heller fått inn flere sykkelheiser. Oh well, jeg har yoghurt. Omtrent det eneste jeg klarer å få i meg som ikke krever tygging. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg