Bruker-33331 Skrevet 10. september 2012 Del Skrevet 10. september 2012 lol'd @ pax romana 1 Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 10. september 2012 Del Skrevet 10. september 2012 SATAN I HELVETE! Antikken, sokrates, Cæsar, Oktavian og jævla pax romana kan ta rennafart og kysse meg midt i brunøyet. Jeg skjønner hvorfor det heter Hotel Cæsar forresten. Makan til såpeopera. Antikken er jo morsom. Are og jeg har en liten plakat med alle de romerske keiserne. Og alt for mye bøker om alt fra kulturen deres til økonomien deres og shit. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 10. september 2012 Del Skrevet 10. september 2012 Antikken er kjempespennende 1 Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 10. september 2012 Del Skrevet 10. september 2012 SATAN I HELVETE! Antikken, sokrates, Cæsar, Oktavian og jævla pax romana kan ta rennafart og kysse meg midt i brunøyet. Jeg skjønner hvorfor det heter Hotel Cæsar forresten. Makan til såpeopera. Skolearbeid? Begynt å studere? Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 10. september 2012 Del Skrevet 10. september 2012 aaaaaaaaaawwwwwwwwwwwww!!! http://www.youtube.com/watch?v=LoAIwpZW1pY Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 10. september 2012 Del Skrevet 10. september 2012 Antikken er kjempespennende Nei. Det er faktisk den minst interresante delen av historien. Antikken er jo morsom. Are og jeg har en liten plakat med alle de romerske keiserne. Og alt for mye bøker om alt fra kulturen deres til økonomien deres og shit. Se svaret over. Skolearbeid? Begynt å studere? Er paven pedo? Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 10. september 2012 Del Skrevet 10. september 2012 Antikken er spennende. Du tar feil, vi har rett. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 10. september 2012 Del Skrevet 10. september 2012 Nei. Det er faktisk den minst interresante delen av historien. Jeg tror du er hjerneskadet. Kanskje lettere, men like fullt. 1 Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 10. september 2012 Del Skrevet 10. september 2012 Som hjemmelekse til antikken skal du se begge sesongene av Rome. Kos deg. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 10. september 2012 Del Skrevet 10. september 2012 Jeg tror du er hjerneskadet. Kanskje lettere, men like fullt. Det er godt mulig jeg har fått et slag for mye over hodet. Ser slettes ikke bort fra den muligheten. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 10. september 2012 Del Skrevet 10. september 2012 Er paven pedo? Har selv begynt å studere historie, så bare lurte…… Som hjemmelekse til antikken skal du se begge sesongene av Rome. Kos deg. Støttes. God serie. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 10. september 2012 Del Skrevet 10. september 2012 Som hjemmelekse til antikken skal du se begge sesongene av Rome. Kos deg. Trenger ikke lekser. Bare ett eller annet mirakel som gjør at jeg kan alt om hele antikken til i morra. Trenger ikke huske det så lenge heller. Det holder at jeg kan det frem til kl. 12. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 10. september 2012 Del Skrevet 10. september 2012 Fikk du somla deg til å bestille billetter til Trygdekontoret i morra eller? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 10. september 2012 Del Skrevet 10. september 2012 Har selv begynt å studere historie, så bare lurte…… Bare litt lei av å lese nå. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 10. september 2012 Del Skrevet 10. september 2012 Som hjemmelekse til antikken skal du se begge sesongene av Rome. Kos deg. Trenger ikke lekser. Bare ett eller annet mirakel som gjør at jeg kan alt om hele antikken til i morra. Trenger ikke huske det så lenge heller. Det holder at jeg kan det frem til kl. 12. Som et mirakel skal du se begge sesongene av Rome. 1 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 10. september 2012 Del Skrevet 10. september 2012 Som et mirakel skal du se begge sesongene av Rome. Jeg liker deg. Jeg har egentlig allerede sett dem, men kan ikke skade å se dem en gang til. Lenke til kommentar
Barnabas Skrevet 10. september 2012 Del Skrevet 10. september 2012 Nei, så mye snakk det er om skole så må jeg nesten vurderer å dra på universitetet i morgen. Har vært på to forelesninger siden semesterstart, kanskje det er på tide å gjøre noe annet enn å lese. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 10. september 2012 Del Skrevet 10. september 2012 Antikken og oldtidens Egypt er noen av de mest interessante emnene innen elde historie. Hvis du er uenig er du bare TEIT så det så 1 Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 10. september 2012 Del Skrevet 10. september 2012 Jeg liker deg. Jeg har egentlig allerede sett dem, men kan ikke skade å se dem en gang til. Knall, sant? Både Cæsar og Marc Anthony er fabelaktige. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 10. september 2012 Del Skrevet 10. september 2012 Se Caligola i samme slengen Nå har jeg ikke sett den, men hey, Malcolm McDowell er med. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg