Sexylubb1 Skrevet 10. september 2012 Del Skrevet 10. september 2012 15 grader, vind og regn. Noe er feil. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 10. september 2012 Del Skrevet 10. september 2012 teksten refererte hele veien til bildet, med bokstavutrykk for alt som skulle ilustrere, men bildet var med tall for eksempel Pam (atmosværetrykk), mens på bildet sto det P1 Hvordan er P1 ikke et bokstavuttrykk? Lenke til kommentar
settings Skrevet 10. september 2012 Del Skrevet 10. september 2012 teksten refererte hele veien til bildet, med bokstavutrykk for alt som skulle ilustrere, men bildet var med tall for eksempel Pam (atmosværetrykk), mens på bildet sto det P1 Hvordan er P1 ikke et bokstavuttrykk? ok, jeg brukte feil navn. de brukte forskjellige bokstavutrykk der de skulle brukt samme. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 10. september 2012 Del Skrevet 10. september 2012 Tipper P1 er ment til å være generelt der Pam er for det spesifikke tilfellet (der am betyr noe, uten at jeg vet hva). Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 10. september 2012 Del Skrevet 10. september 2012 Ble glad for å se at Mona Høiness vant rettssaken. Jeg mener, hvis jeg først hadde brukt flere år av livet mitt på å ligge med en gammel, rik mann, så skulle det bare mangle at jeg fikk uttelling til slutt. 1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 10. september 2012 Del Skrevet 10. september 2012 Jan Eggum er i hodet mitt - denne blåmandagen blir bare verre og verre(?) Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 10. september 2012 Del Skrevet 10. september 2012 En hel jævla ungdomsskole på bussen. Hurra for godt isolert headset. 2 Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 10. september 2012 Del Skrevet 10. september 2012 En hel jævla ungdomsskole på bussen. Hurra for godt isolert headset. Jaja, vi å. Det er lagd for å bråke og knuffe seg først inn i bussen. Lenke til kommentar
2ore Skrevet 10. september 2012 Del Skrevet 10. september 2012 Noen som vet hva Datasmurf spiste til frokost i dag? Her ble det nok 2 kjedelige brødskiver med ost og skinke, gitt. Hva har dere spist? Lenke til kommentar
Anvlaibar Skrevet 10. september 2012 Del Skrevet 10. september 2012 Kom over et jævlig fett metall-bænd: Dette låter faktisk som en av årets desidert sterkeste kandidater til "årets-album" tittel hos undertegnede. Det går så unna og er så tight at det blir teit, rett og slett! Jeg tørr påstå at det ikke finnes et fordømt band som matcher farten, teknikken og den musikalske teften disse gutta innehar. Aldri før har jeg vært borti maken til fart og melodi i perfekt forening. Kos dere! BROTHERS IN METAL \m/ 1 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 10. september 2012 Del Skrevet 10. september 2012 Jøss. Jeg har gått på skole med vokalisten. Det forklarer den fantastiske dialektå! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 10. september 2012 Del Skrevet 10. september 2012 Noen som har en spotifyliste med litt klassisk, eller på annen måte vokalløs, musikk som er grei å ha på øret under skolearbeid? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 10. september 2012 Del Skrevet 10. september 2012 Gah. Rotfylling om to timer. Kan ikke si jeg gleder meg her jeg står. :| Lenke til kommentar
KristineS Skrevet 10. september 2012 Del Skrevet 10. september 2012 Klassisk Denne lista står for det meste på når jeg jobber med skolearbeid. For det meste godt kjente klassiske stykker, men noe annet og. Spesielt Ludovico Einaudi har masse fint som passer som bakgrunnsmusikk. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 10. september 2012 Del Skrevet 10. september 2012 Jeg liker å lese til The Planets. Men det er jo en del bråkete partier da. http://open.spotify.com/album/6ytmIQ2XpH37CUY5ZcVyJD Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 10. september 2012 Del Skrevet 10. september 2012 Noen som har en spotifyliste med litt klassisk, eller på annen måte vokalløs, musikk som er grei å ha på øret under skolearbeid? Justice - † 1 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 10. september 2012 Del Skrevet 10. september 2012 (endret) Skal bare teste noe. Endret 10. september 2012 av Sexylubb1 Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 10. september 2012 Del Skrevet 10. september 2012 Noen som har en spotifyliste med litt klassisk, eller på annen måte vokalløs, musikk som er grei å ha på øret under skolearbeid? Jeg synes ambient passer best til skolearbeid http://open.spotify.com/user/oolehh/playlist/0pLb44UGBqOnf4gBdwmLBe Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 10. september 2012 Del Skrevet 10. september 2012 Noen som har en spotifyliste med litt klassisk, eller på annen måte vokalløs, musikk som er grei å ha på øret under skolearbeid? Fantasia-soundtracket, for da får man positive assosiasjoner i tillegg ^^ Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 10. september 2012 Del Skrevet 10. september 2012 SATAN I HELVETE! Antikken, sokrates, Cæsar, Oktavian og jævla pax romana kan ta rennafart og kysse meg midt i brunøyet. Jeg skjønner hvorfor det heter Hotel Cæsar forresten. Makan til såpeopera. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg