Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Åh. Merket at forumet var tard ja, trodde bare det var PCen jeg. Fikk i alle fall gode gamle feilmeldinga.

Forbanna IT-folk som går og skryter i stedet for å fikse nettet vårt. :(

FY P! xD

Endret av Nie
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ja, jeg fikk aldri sett ferdig sesong 1 av prisonbreak, heroes, lost eller my name is earl.. jeg har ikke engang sett en episode av dexter.. Føler at jeg henger etter her! Jeg har en lang handlelista på serier jeg må kjøpe.. :)

Per dags dato kjøper jeg ikke serier, da de har så mye høyere kvalitet der de sendes i USA. DVD blir ikke det samme etter at man får tilgang på 720p-komprimert video. Begynner antagelig å kjøpe når jeg en gang får meg BD-rom og serier slippes på BD.

Lenke til kommentar

ja er sant det, men jeg sitter enda på en standard CRT tv og får ikke så mye ut av BR spilleren min på ps3'en..

jeg har kjøpt sesong 1-5 av Scrubs da, og sesong 1 og 3 av OZ.. men det er bare siden jeg elsker scrubs så mye at kvaliteten på bildet ikke betyr så mye for meg der.

Lenke til kommentar
ja er sant det, men jeg sitter enda på en standard CRT tv og får ikke så mye ut av BR spilleren min på ps3'en..

jeg har kjøpt sesong 1-5 av Scrubs da, og sesong 1 og 3 av OZ.. men det er bare siden jeg elsker scrubs så mye at kvaliteten på bildet ikke betyr så mye for meg der.

Det kan nestne virke som vi har AKKURAT lik smak i TV-serier.. jeg digger begge de to seriene, har sett alt av Scrubs ca 400 ganger og OZ (vis det er fengselet det er snakk om) en drøss av ganger.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...