Nie Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 (endret) Åh. Merket at forumet var tard ja, trodde bare det var PCen jeg. Fikk i alle fall gode gamle feilmeldinga. Forbanna IT-folk som går og skryter i stedet for å fikse nettet vårt. FY P! xD Endret 13. mars 2008 av Nie Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 (endret) FY P! xD I like it naughty Endret 13. mars 2008 av Den store P Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Var da fælt da http://sjurvaage.com/bilda/slowdown.jpg Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Noen som har idéer til hva jeg kan gjøre de neste 2 dagene? Begynner å gå tom for Futurama-episoder Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Noen som har idéer til hva jeg kan gjøre de neste 2 dagene? Begynner å gå tom for Futurama-episoder Allsp.com Scrubs Heroes Lost Gossip Girl Gilmore Girls Ugly betty Lenke til kommentar
j-- Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Noen som har idéer til hva jeg kan gjøre de neste 2 dagene? Begynner å gå tom for Futurama-episoder American Dad? Eller spille et eller annet Final Fantasy-spill? Ville jeg gjort Lenke til kommentar
Minus Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Var da fælt da http://sjurvaage.com/bilda/slowdown.jpg Hehe, ja, var ikke få tråder heller det.. Hva er alle de forskjellige sakene du har over fanene i nettleseren? Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 (endret) Den der dexter serien skulle vist også være veldig bra.. Den store p: Jeg lolle på ordentlig her på jobb! Endret 13. mars 2008 av Rasch Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Har ikke nett til å laste ned noe eller streame Kanskje spille Phantom Hourglass de neste 48 timene Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Eller spill Audiosurf. Kan såvidt spille CS 1.6 med denne maskinen Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Den der dexter serien skulle vist også være veldig bra.. Den store p: Jeg lolle på ordentlig her på jobb! Dexter er drit bra! Hehe, det er gudd! Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Ja, jeg fikk aldri sett ferdig sesong 1 av prisonbreak, heroes, lost eller my name is earl.. jeg har ikke engang sett en episode av dexter.. Føler at jeg henger etter her! Jeg har en lang handlelista på serier jeg må kjøpe.. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 GoodKat, det er bokmerker. Fra CAD til BH er det tegneserier, BS er spill, så er det Gmail og Hotmail, hjemmeisda mi, Nettby, Fjesbok, Undergrunn, deviantArt, hw-forumet, realm-forumet til Frostwhisper, guild-forumet, nettbank og freakforumet Lenke til kommentar
j-- Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Ja, jeg fikk aldri sett ferdig sesong 1 av prisonbreak, heroes, lost eller my name is earl.. jeg har ikke engang sett en episode av dexter.. Føler at jeg henger etter her! Jeg har en lang handlelista på serier jeg må kjøpe.. Per dags dato kjøper jeg ikke serier, da de har så mye høyere kvalitet der de sendes i USA. DVD blir ikke det samme etter at man får tilgang på 720p-komprimert video. Begynner antagelig å kjøpe når jeg en gang får meg BD-rom og serier slippes på BD. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 ja er sant det, men jeg sitter enda på en standard CRT tv og får ikke så mye ut av BR spilleren min på ps3'en.. jeg har kjøpt sesong 1-5 av Scrubs da, og sesong 1 og 3 av OZ.. men det er bare siden jeg elsker scrubs så mye at kvaliteten på bildet ikke betyr så mye for meg der. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Jeg kan prise meg lykkelig for at forumet var nede istad. Jeg fikk faktisk gjort noen lekser Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Jeg kan prise meg lykkelig for at forumet var nede istad. Jeg fikk faktisk gjort noen lekser Jeg fikk lekt litt med compiz. Nå er jeg kvalm Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 ja er sant det, men jeg sitter enda på en standard CRT tv og får ikke så mye ut av BR spilleren min på ps3'en.. jeg har kjøpt sesong 1-5 av Scrubs da, og sesong 1 og 3 av OZ.. men det er bare siden jeg elsker scrubs så mye at kvaliteten på bildet ikke betyr så mye for meg der. Det kan nestne virke som vi har AKKURAT lik smak i TV-serier.. jeg digger begge de to seriene, har sett alt av Scrubs ca 400 ganger og OZ (vis det er fengselet det er snakk om) en drøss av ganger. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Jeg kan prise meg lykkelig for at forumet var nede istad. Jeg fikk faktisk gjort noen lekser Jeg fikk lekt litt med compiz. Nå er jeg kvalm Hva var det som egentlig skjedde? Var det en oppdatering eller noe? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg