Sexylubb1 Skrevet 8. september 2012 Del Skrevet 8. september 2012 (endret) Konklusjon. Smurfen er en alien. Endret 8. september 2012 av Sexylubb1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. september 2012 Del Skrevet 8. september 2012 Gah, vennligst ikke sammenlign meg med noe fra American Dad. Da er jeg heller Cartman. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 8. september 2012 Del Skrevet 8. september 2012 Så Banksy kom aldri på besøk? Nei, han turte vel ikke. Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 8. september 2012 Del Skrevet 8. september 2012 Noe annet dukket opp. Neste gang. Også er det et pluss om jeg vet hvor du bor, da. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 8. september 2012 Del Skrevet 8. september 2012 Gah, vennligst ikke sammenlign meg med noe fra American Dad. Da er jeg heller Cartman. Du har jo helt lik kroppsform! Lenke til kommentar
Dørslag Skrevet 8. september 2012 Del Skrevet 8. september 2012 Ja, det er som regel greit å vite. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 8. september 2012 Del Skrevet 8. september 2012 Lurer på om jeg skal snurre en film til Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 8. september 2012 Del Skrevet 8. september 2012 The Matrix startet for litt siden på TV3..forbanna annoying med reklamepauser, da. Lenke til kommentar
Dørslag Skrevet 8. september 2012 Del Skrevet 8. september 2012 Jeg er snart ferdig med å se The Room for første gang. Jeg har ikke ledd så mye av en film på lang tid. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 8. september 2012 Del Skrevet 8. september 2012 Orker ikke se film på tv Jeg er snart ferdig med å se The Room for første gang. Jeg har ikke ledd så mye av en film på lang tid. Anyway, how's your sex life? Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 8. september 2012 Del Skrevet 8. september 2012 Ikke jeg heller. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 8. september 2012 Del Skrevet 8. september 2012 (endret) Har smurt en blanding av pulverisert ibux og vann på en kvise på skinka og kan ikke sitte med det første. Fantastisk å stå sånn med rompa i været og bokseren på knærne. Fy fuck, det går an å moderere seg selv. Det vet jo selvsagt ikke du noe om, men neste gang du må ned i underbuksa. Ikke skriv om det her. Det kan du se på som en slags regel heretter, kun laget for deg. Endret 8. september 2012 av Mchansern 1 Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 8. september 2012 Del Skrevet 8. september 2012 Går den an å kjøpe ting fra biblioteket på en eller annen måte? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. september 2012 Del Skrevet 8. september 2012 Har smurt en blanding av pulverisert ibux og vann på en kvise på skinka og kan ikke sitte med det første. Fantastisk å stå sånn med rompa i været og bokseren på knærne. Fy fuck, det går an å moderere seg selv. Det vet jo selvsagt ikke du noe om, men neste gang du må ned i underbuksa. Ikke skriv om det her. Det kan du se på som en slags regel heretter, kun laget for deg. Da får du heller få meg bannet, hansegutt. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 8. september 2012 Del Skrevet 8. september 2012 Nei, jeg får evt. ignorere postene dine. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 8. september 2012 Del Skrevet 8. september 2012 Jeg synes du kan fortsette med sånne poster, det var morsomt å lese. Nå har jeg bestilt Lasse og Geir til biblioteket mitt. juhu Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. september 2012 Del Skrevet 8. september 2012 Nei, jeg får evt. ignorere postene dine. Det er også en mulighet. Du er ikke den første. Lurer på om det ikke var LarsP og Steffy som i sin tid prøvde å få meg bannet eller noe slikt, men så slo det tilbake mot dem. Mulig Glint og Cun var innblandet også. Husker ikke lenger. Da var det fordi jeg posta så mye i RPP2. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 8. september 2012 Del Skrevet 8. september 2012 (endret) Litt koselig med action på lørdagskvelden. Er på vei hjem, og på veien stopper jeg på en bensinstasjon. Da jeg skal ut igjen er det søren meg masseslagsmål utenfor på parkeringsplassen og rundt pumpene. "Wtf", tenker jeg, hopper inn i bilen, ringer politiet og tar vantage point på andre siden av gata. Satt meg tilrette, åpnet brusen og fikk dagens porsjon med action servert rett foran øyene mine. Han ene fikk en real porsjon juling, håper det gikk bra med han. Fikk ikke sett så mye siden det ble så innmari mye mennesker der etterhvert. Endret 8. september 2012 av Zeromac Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 8. september 2012 Del Skrevet 8. september 2012 Litt koselig med action på lørdagskvelden. Er på vei hjem, og på veien stopper jeg på en bensinstasjon. Da jeg skal ut igjen er det søren meg masseslagsmål utenfor på parkeringsplassen og rundt pumpene. "Wtf", tenker jeg, hopper inn i bilen, ringer politiet og tar vantage point på andre siden av gata. Satt meg tilrette, åpnet brusen og fikk dagens porsjon med action servert rett foran øyene mine. Han ene fikk en real porsjon juling, håper det gikk bra med han. Fikk ikke sett så mye siden det ble så innmari mye mennesker der etterhvert. Du skulle ikke ringt politiet. Mye morsommere å se på helt til noen dør. Da kan du ringe ambulansen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg