Lykke-lita Skrevet 8. september 2012 Del Skrevet 8. september 2012 Ja, det synes jeg også Men må smake uansett. hehe Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 8. september 2012 Del Skrevet 8. september 2012 Hm, de påskeeggene er egentlig ganske kvalmende. Kvalmende, men gode. Melkebart er forma på samme måte som Smil, men med påskeeggfyllet. Og siden de er så små, og ikke så mye fyll, er de ikke like kvalmende. Namnam. Lenke til kommentar
Lykke-lita Skrevet 8. september 2012 Del Skrevet 8. september 2012 Melkebart er forma på samme måte som Smil, men med påskeeggfyllet. Og siden de er så små, og ikke så mye fyll, er de ikke like kvalmende. Namnam. Åååå, det høres godt ut :D Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 8. september 2012 Del Skrevet 8. september 2012 Ja, det synes jeg også Men må smake uansett. hehe Gjør det, gjør det. Indy-boy er på TV <3 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. september 2012 Del Skrevet 8. september 2012 Whisky, dress, hatt, sigar, god musikk, godt selskap, god mat, god stemning. #classyasfuck Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. september 2012 Del Skrevet 8. september 2012 Har smurt en blanding av pulverisert ibux og vann på en kvise på skinka og kan ikke sitte med det første. Fantastisk å stå sånn med rompa i været og bokseren på knærne. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 8. september 2012 Del Skrevet 8. september 2012 Pizza og film noir aww yeah Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 8. september 2012 Del Skrevet 8. september 2012 Pizza og film noir aww yeah Kan jeg komme? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. september 2012 Del Skrevet 8. september 2012 Har smurt en blanding av pulverisert ibux og vann på en kvise på skinka og kan ikke sitte med det første. Fantastisk å stå sånn med rompa i været og bokseren på knærne. Kan jeg komme? That's what she said. Og jeg svarer det samme til deg: Nei. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 8. september 2012 Del Skrevet 8. september 2012 Whisky, dress, hatt, sigar, god musikk, godt selskap, god mat, god stemning. #classyasfuck Hmm.. helt alene, halvdårlige TV-programmer, godteri og Pepsi... og Indy. Greit nok. Faen, jeg må lese Little House on The Prairie og. Men det kan da umulig ta så lang tid. Lenke til kommentar
Lykke-lita Skrevet 8. september 2012 Del Skrevet 8. september 2012 Har smurt.... Du kunne spart detaljene 1 Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 8. september 2012 Del Skrevet 8. september 2012 Pizza og film noir aww yeah Kan jeg komme? hvis du tør skal se på double indemnity hvis noen lurte Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. september 2012 Del Skrevet 8. september 2012 Detaljer er til for å spres. Og jeg sparte på de verste. Lenke til kommentar
Lykke-lita Skrevet 8. september 2012 Del Skrevet 8. september 2012 Detaljer er til for å spres. Og jeg sparte på de verste. uwææææ :yucky: :yucky: :yucky: Jaja, håper det blir bra 1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. september 2012 Del Skrevet 8. september 2012 Det ble det ikke, så jeg vasket det av og tok på fucidin i stedet. Klar for å tilbringe de neste dagene på magen Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 8. september 2012 Del Skrevet 8. september 2012 (endret) Ehm, Sjur... hva faen?: http://www.youtube.com/watch?v=sj4kNf6XjsA&feature=plcp Endret 8. september 2012 av Banksy 1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. september 2012 Del Skrevet 8. september 2012 Den der har vært linka her en del ganger før. Muligens også spredd til 4Chan sammen med kjolebildene. Du henger etter, newfag. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 8. september 2012 Del Skrevet 8. september 2012 Kjøpte stor pizza og orka bare halve. tyyyypisk Lenke til kommentar
Dørslag Skrevet 8. september 2012 Del Skrevet 8. september 2012 Så Banksy kom aldri på besøk? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg