Heddy Skrevet 8. september 2012 Del Skrevet 8. september 2012 Jeg holder på å bli til pappa tror jeg. Starter hver lørdag med å høre på popquiz. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. september 2012 Del Skrevet 8. september 2012 Ingenting galt med det. Popquiz er jo koselig. Også det å endelig bli mann. Skjønt, kan jo være litt shady mtp. at du er jente. Oh well, liker'eg for det. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 8. september 2012 Del Skrevet 8. september 2012 (endret) Jeg tror jeg holder meg til den kvinnelige utgaven av pappa. Jeg hører jo hele tida at jeg er som snytt ut av nesa på'n. Og ja, Popquiz er koselig Endret 8. september 2012 av HedvigR Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. september 2012 Del Skrevet 8. september 2012 Ha-ha. Funker for meg det også. Så lenge du har pupper og lår som en nordisk vår. Lenke til kommentar
settings Skrevet 8. september 2012 Del Skrevet 8. september 2012 kom smurfen nettopp ut av skapet? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 8. september 2012 Del Skrevet 8. september 2012 Han har da vært ute av skapet i lengre tid, settings? Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 8. september 2012 Del Skrevet 8. september 2012 Det er jo så koselig INNI skapet da. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 8. september 2012 Del Skrevet 8. september 2012 Leiligheten min er så liten at jeg ikke har plass til et skap. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 8. september 2012 Del Skrevet 8. september 2012 Psjt. Hybelen min er mindre, og jeg har et svææært skap. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 8. september 2012 Del Skrevet 8. september 2012 Men du er jente. Du har plass til skap på bekostning av andre ting. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 8. september 2012 Del Skrevet 8. september 2012 Joda, men det er utleier som har møblert, ikke jeg ^^ Rommet mitt er skikkelig ryddig nå forresten, det føles sinnsykt uvant. Lenke til kommentar
settings Skrevet 8. september 2012 Del Skrevet 8. september 2012 rommet mitt er totalt bomba, kan være noe med at det ligger en halv moped her inne, må bare på posten å hente deler så kan jeg skru sammen igjen. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 8. september 2012 Del Skrevet 8. september 2012 Det er ikke mulig å fylle bensin for mer penger enn det som er på kontoen når man drar kortet før man fyller? Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 8. september 2012 Del Skrevet 8. september 2012 Det er ikke mulig å fylle bensin for mer penger enn det som er på kontoen når man drar kortet før man fyller? jo, men det blir jo som og fylle for 500kr og bare ha 200 i kontanter, du blir holdt igjen leeeenge og må skrive under på alt mulig. Stikker du bare av får du regning i posten+stivt straffegebyr. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. september 2012 Del Skrevet 8. september 2012 Psjt. Hybelen min er mindre, og jeg har et svææært skap. Jeg savner Steinkjer, jeg hadde 5 klesskap. Alle fylt til randen med klær ... <3 Han har da vært ute av skapet i lengre tid, settings? Ja, jeg har ikke vært inne i skapet siden jeg var liten og mente at klesskap var de mest perfekte stedene å gjemme seg når vi lekte gjemsel. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. september 2012 Del Skrevet 8. september 2012 Weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee! Nå kan faktisk ikke kvelden komme raskt nok. Kjøpt ny og, for meg, ukjent whisky. Lenke til kommentar
settings Skrevet 8. september 2012 Del Skrevet 8. september 2012 ut å skru ped da... Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. september 2012 Del Skrevet 8. september 2012 Skifte på senga da ... Kjenner jeg fortsatt hater pute- og dynetrekk med åpning på sida. Så lenge det ikke er knapper på putetrekkene, sklir putene ut, og å få dyna inn i dynetrekket med åpning på sida uten at det krøller seg for mye og du slipper å bale rundt i 10-15 min, er faen meg vanskelig nok i seg selv. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 8. september 2012 Del Skrevet 8. september 2012 Weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee! Nå kan faktisk ikke kvelden komme raskt nok. Kjøpt ny og, for meg, ukjent whisky. Kvelden begynner klokken tre, for da har alle de feite damene gått hjem. 1 Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 8. september 2012 Del Skrevet 8. september 2012 The fuck? Dame? Før jeg flyttet nord, vel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg