L4r5 Skrevet 7. september 2012 Del Skrevet 7. september 2012 http://weinterrupt.com/2011/11/doctors-save-mans-cut-off-finger-by-attaching-it-to-the-stomach/ Syke, syke verden. Lenke til kommentar
Iguil Skrevet 7. september 2012 Del Skrevet 7. september 2012 Damn. Litt av en detektime. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 7. september 2012 Del Skrevet 7. september 2012 Faen meg den deiligste låten jeg vet om: Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. september 2012 Del Skrevet 7. september 2012 Aldri hørt om at vi snakker om "søringan" i Trøndelag. Det har jeg hørt ofte. Samt nordlending. Tydeligvis er alle som bor nord for Sinsenkrysset nordlendinger. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. september 2012 Del Skrevet 7. september 2012 Nordlendinger er dere nok ikke. Innavla himkokdrikkende bajaser derimot... Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 7. september 2012 Del Skrevet 7. september 2012 Det har jeg hørt ofte. Samt nordlending. Tydeligvis er alle som bor nord for Sinsenkrysset nordlendinger. Trodde alle i Oslo var nordlendinger, samer og det som verre er jeg? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. september 2012 Del Skrevet 7. september 2012 Nordlendinger er dere nok ikke. Innavla himkokdrikkende bajaser derimot... Det har du sannsynligvis rett i. Jeg tror det er en meget passende beskrivelse for trøndere generelt. Sikkert møringer også. Skjønt, visse unntak finnes det jo. Soppeloppen er vel sunnmøring, er han ikke? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 8. september 2012 Del Skrevet 8. september 2012 (endret) Bundy er forresten så tjukk at han ikke har sett pikken sin siden 1985. Da er jeg veldig tykk, siden jeg ikke var født da engang ikke høre før tidligere idag, at en jente i parallell klassen på ungdomsskolen var død. Spurte liksom hvor alle folka er idag siden mange var borte i klassen. Var begravelse. Trodde ikke mine egne ører as. Hu rømte fra barnevernet og druknet. Hun skrev en lang og ganske hintende statusoppdatering på Face dagen før hun døde. Faen altså ;( Kjente hu ikke så godt men har preika med hu og slikt.. Faen så trist altså. Fuck. Get used to it, folk dør. Endret 8. september 2012 av Bundy Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 8. september 2012 Del Skrevet 8. september 2012 Ble dradt med på byen førr nån tima sia å fy faen for nåkka syra folk på narsche, innihælvette satan grønnfettfjærfaen. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 8. september 2012 Del Skrevet 8. september 2012 Var du også på en trip? Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 8. september 2012 Del Skrevet 8. september 2012 (endret) *Fylleranting Endret 8. september 2012 av Primer4 Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 8. september 2012 Del Skrevet 8. september 2012 Hadde jeg vært deg, så hadde jeg tatt i mot nåla. 1 Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 8. september 2012 Del Skrevet 8. september 2012 Var heldigvis en vanlig fyr der, som bare hadde drukket (som meg) som jeg kunne snakke litt med om hvor jævlig spaca alle de andre var. hadde han ikke vært der og jeg hadde fått noen karskkopper innbaodrs hadde jeg nok endt opp med og be alle der på juling. ("kom igjenn hælvettes narkofetta, du ska få første slage, kom igjenn førr fan") Så var nok greiest og dra hjem. (Room-mate'n var forøvrig pissed fordi jeg hadde mistet han på vei til narsh) Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 8. september 2012 Del Skrevet 8. september 2012 Du kan jo prøve å denge en speeda kar som har muncha piller i tillegg. Slike kombinasjoner gjør deg udødelig. 1 Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 8. september 2012 Del Skrevet 8. september 2012 (endret) Har selv muncha både piller og snortet makka samtidig, og jeg skal love deg at jeg ville heller møtt på makka-versonen av meg selv enn blåsinne(brækknåkkanakka)-versonen. Storkjefta narkiser er det værste jeg vet og 1 mot 1 har aldri vært noe problem, greit de ikke kjenner så mye smerte men det hjelper ikke så mye når du er under 70kg med narkoslappfisk-kropp, en panne, 2-3 albuer og ett skikkelig basketak så ligger de plutselig ganske rolig. Men er det 7 mot 1 er du derimot fucked. Speedfreaks med kampsportbakgrunn er også jævlig, bolere på amfetamin og pillerus holder jeg meg unna også. Edit: DVS. klarer jeg snatche kroppvekten din har du ikke så jævlig mye og stille opp med om får jeg tak med begge nevene. Endret 8. september 2012 av Primer4 Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 8. september 2012 Del Skrevet 8. september 2012 Litt værre med folk som skal dra opp kniv, da. Husker en gang jeg var ute på byen med dama. Så kom det bort en gjeng med polakker, ene karen var boler(svær jævel). Fikk et slag i trynet helt uprovosert. "Jaha, var det noe mer du ville?" Han gikk ganske kjapt. Tror han ble flau siden jeg ikke reagerte på det. Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 8. september 2012 Del Skrevet 8. september 2012 (endret) hadde en av de jeg nettopp var hos dratt opp kniv hadde jeg nok gått i insta-klikk modus, og kastet det nærmeste bordet/stolen/personen på han før det hadde endt med basketak på gulvet Men ser den der, hater bolere, Østeuropeere og speedfreaks, og folk under rus-psykose, er så jævlig slitsomme og være rundt. Og er du i en makka-framprovosert psykose, gi folk rundt deg litt heads-up før du begynner rante, det hadde iallefall jeg gjort, gjør du det ikke virker du bare som en galning. Edit: Kniver/balltrær/stokker/startpistoler osv. er det mest provoserende som finnes, og er de så fitte at de føler de trenger det for og ta en liten kar som meg bør de faen i helvette være beredt til og gjøre alvor av det. Endret 8. september 2012 av Primer4 Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 8. september 2012 Del Skrevet 8. september 2012 påtidepåtidepåtidepåtidepåtidepåtideåståooopp Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. september 2012 Del Skrevet 8. september 2012 Litt værre med folk som skal dra opp kniv, da. Husker en gang jeg var ute på byen med dama. Så kom det bort en gjeng med polakker, ene karen var boler(svær jævel). Fikk et slag i trynet helt uprovosert. "Jaha, var det noe mer du ville?" Han gikk ganske kjapt. Tror han ble flau siden jeg ikke reagerte på det. The fuck? Dame? Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 8. september 2012 Del Skrevet 8. september 2012 (endret) påtidepåtidepåtidepåtidepåtidepåtideåståooopp http://www.youtube.com/watch?v=nhyL4un02FY Endret 8. september 2012 av Sexylubb1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg