Kammizez Skrevet 7. september 2012 Del Skrevet 7. september 2012 lol@tåplig personangrep Dette burde egentlig vært signaturen din. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. september 2012 Del Skrevet 7. september 2012 Edit: Kan vi sette opp noe som Godwin's Law bare for norske internettsamfunn? Hvor lenge før en som kommer fra trøndelag og nordover sier "dåkk søringa e så jævla [...]" eller tilsvarende for å unnskylde at de er idioter? Hva med "Olufs lov"? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 7. september 2012 Del Skrevet 7. september 2012 Edit: Kan vi sette opp noe som Godwin's Law bare for norske internettsamfunn? Hvor lenge før en som kommer fra trøndelag og nordover sier "dåkk søringa e så jævla [...]" eller tilsvarende for å unnskylde at de er idioter? Hva med "Olufs lov"? Liker'e. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 7. september 2012 Del Skrevet 7. september 2012 Helvette. Glemte av laderen på skolen til skolepcn.. Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 7. september 2012 Del Skrevet 7. september 2012 (endret) Ja, jeg får vel bare godta det. På samme måte som det er greit for somaliere å voldta damer siden det er den kulturen de er vandt til. lol@tåplig personangrep Dette burde egentlig vært signaturen din. Jeg kaller gjerne folk jeg ikke er god venn med for bitch. Men det er ikke særlig velmenende. Edit: Kan vi sette opp noe som Godwin's Law bare for norske internettsamfunn? Hvor lenge før en som kommer fra trøndelag og nordover sier "dåkk søringa e så jævla [...]" eller tilsvarende for å unnskylde at de er idioter? Niggas pleez, får flashbacks fra da jeg var på byen i bergen og snublet innom cafe opera, makan til mange stuck-up bitchez. Ja Æ e en kronisk idiot Og istedefor og gå rundt og whine om det som mange andre så er jeg inderlig klar over det og embracer det som en del av meg, istedefor å gå rundt overdrevent self-consious, selvkritisk og småbitchete så kjører jeg idiotløpet helt ut, om jeg blir mislikt/likt er ett fett så lenge det er genuint. Endret 7. september 2012 av Primer4 Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 7. september 2012 Del Skrevet 7. september 2012 "Kan faen ikke tro det, folk reagerte på at jeg oppfører meg dust! Så jævlig stuck-up, ass!" Du er nå en sjarmør. 1 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. september 2012 Del Skrevet 7. september 2012 Ja Æ e en kronisk idiot Dine ord, ikke mine. Lenke til kommentar
Dørslag Skrevet 7. september 2012 Del Skrevet 7. september 2012 (endret) Javel ja, jeg har lite i mot å snakke dritt til deg hvis det er det du ønsker, din lille kuksuger (FEIL! Jeg sier ikke sånt fordi jeg er en snill person). Eller skal jeg si "When I start being an asshole, I stop being an asshole and be nice instead, true story" Endret 7. september 2012 av Honey Power Lenke til kommentar
Anvlaibar Skrevet 7. september 2012 Del Skrevet 7. september 2012 Du er spesiell. Vi liker deg for den du er 1 Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 7. september 2012 Del Skrevet 7. september 2012 (endret) Ja Æ e en kronisk idiot Dine ord, ikke mine. Summen av alle tankene, prinsippene, ideene osv. til alle mennesker jeg noensinne har mødt er idiot i mine øyne, (Noen mer og andre mindre) Det er menneskelig og være idiot, og alle som mener de ikke har noe idiot i seg mangler heaps med selvinnsikt. Når det er sagt kunne jeg sikkert ha omskrevet alle inleggene mine 50 ganger og da ville de sikkert ha fremstått som mindre krasse/dustete og mer reflekterte men det genet har jeg ikke i meg. Edit; Du er spesiell. Vi liker deg for den du er Jeg besto den korteste konsentrasjonsvansker-testen hos ppt med glans i 8-klasse, har blitt bedt av div rådgivere/lærere og ta noen av de mer omfattende omfattende testene men da kan de vel muligens ta fra meg førerkortet om jeg får utskrevet meds?, fuck that. Endret 7. september 2012 av Primer4 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. september 2012 Del Skrevet 7. september 2012 Genfeil kan bare forklare så mye. (See what I did there?) Lenke til kommentar
Dørslag Skrevet 7. september 2012 Del Skrevet 7. september 2012 Psst..Du Primer? Skal jeg fortelle deg noe? Bare fordi du synes folk er idioter, så gir ikke det deg retten til å oppføre deg som en drittsekk. Da håper jeg at du lærte noe nytt i dag også Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 7. september 2012 Del Skrevet 7. september 2012 Primern, hvordan kan du si nei til gratis dop? Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 7. september 2012 Del Skrevet 7. september 2012 Aldri hørt om at vi snakker om "søringan" i Trøndelag. Jeg er så fornøyd med kollektivgjengen i år. Så sinnsykt befriende ikke å bo med noen sinnsyke personer, og fredagskveldene har automatisk blitt mye bedre. Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 7. september 2012 Del Skrevet 7. september 2012 (endret) Psst..Du Primer? Skal jeg fortelle deg noe? Bare fordi du synes folk er idioter, så gir ikke det deg retten til å oppføre deg som en drittsekk. Da håper jeg at du lærte noe nytt i dag også Det er definisjonen på drittsekk som dette kommer ned til. Edit: Primern, hvordan kan du si nei til gratis dop? For billig med ekte varer, neida når det kommer til bil vs ritalin så vinner bil hver gang. Aldri hørt om at vi snakker om "søringan" i Trøndelag. Fordi alle sør for saltfjellet er søringa Endret 7. september 2012 av Primer4 Lenke til kommentar
Dørslag Skrevet 7. september 2012 Del Skrevet 7. september 2012 Psst..Du Primer? Skal jeg fortelle deg noe? Bare fordi du synes folk er idioter, så gir ikke det deg retten til å oppføre deg som en drittsekk. Da håper jeg at du lærte noe nytt i dag også Det er definisjonen på drittsekk som dette kommer ned til. Åja, jeg trodde du hadde embracet det som en del av deg selv jeg. Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 7. september 2012 Del Skrevet 7. september 2012 Åja, jeg trodde du hadde embracet det som en del av deg selv jeg. Embracet at jeg er langt i fra perfekt, og at om folk misliker meg/synes jeg er plagsom/idiot for det så er det helt kosher. Jeg er sånn mot folk som jeg forventer at folk skal være tilbake, sier jeg noe bish'ete så må alle call'e meg out på det. Kan godt hende at mange her inne legger mer i negativt ladete ord som bitch en det jeg gjør og om de gjør det må jeg bare unskylde. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 7. september 2012 Del Skrevet 7. september 2012 Slutt å bruke apostrofer overalt. 2 Lenke til kommentar
Lami Skrevet 7. september 2012 Del Skrevet 7. september 2012 ikke høre før tidligere idag, at en jente i parallell klassen på ungdomsskolen var død. Spurte liksom hvor alle folka er idag siden mange var borte i klassen. Var begravelse. Trodde ikke mine egne ører as. Hu rømte fra barnevernet og druknet. Hun skrev en lang og ganske hintende statusoppdatering på Face dagen før hun døde. Faen altså ;( Kjente hu ikke så godt men har preika med hu og slikt.. Faen så trist altså. Fuck. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg