Sidious Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 (endret) Rasch: Ok. Velkommen tilbake. Hmm...nå er jeg ikke helt sikker, men trenger man ikke kun et år allmennfaglig påbygning da? Jeg må innrömme at jeg ikke er så kjent med det norske skolesystemet lengre da jeg gjennomförte allmennfag utenfor Norge. Sånn var det nå för iallfall. Endret 13. mars 2008 av Sidious Lenke til kommentar
Nie Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Dersom man har en yrkesfaglig linje, så skal det holde med ett år allmenn påbygg, mener jeg å huske. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Ja, det er almenne påbygning jeg mener.. sånn egentlig.. Jo, det er et år, men det var snakk om at de skulle utvide det til to år. jaja, dette kan jeg finne ut på egenhånd, skoleprat er kjedelig prat. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Rasch: Om du har 2 år med yrkesfaglig, kan du ta 1 år på allmennfaglig påbygning. Dette kan du da ta nå, om du vil. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 (endret) Nei, nå skal jeg jobbe og tjene penger sånn at jeg slipper å leve under fattigdomsgrensen når jeg tar opp studiene igjen! hohoho, dette var intressant! Krig med pil og bue.. i 2008 Endret 13. mars 2008 av Rasch Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 (endret) Nå sitter jeg å krangler med ei jente pga jeg sa at jenter hører hjemme på kjøkkenet.. Ho er feminist eller noe... Faen å gøy det er Og så så sinsykt gode argumenter ho kommer med! "det gjør de ikke" "mannfolk kan å være på kjøkkenet" Blablablabla, jeg sa ho var feit.. I'm helping Endret 13. mars 2008 av Den store P Lenke til kommentar
hylo Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Blablablabla, jeg sa ho var feit.. I'm helpingSi at du liker prostitusjon og at horer er okay. Så spør du om hun er billig og småvillig. Lenke til kommentar
applemania Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 (endret) .......................................................................................... ...... Endret 12. september 2009 av applemania Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 (endret) Blablablabla, jeg sa ho var feit.. I'm helpingSi at du liker prostitusjon og at horer er okay. Så spør du om hun er billig og småvillig. Ho er skikkelig imot dyremishandling, så sa jeg at jeg liker å skyte med luftgevær på hamstere og putte marsvin i microbølgeovner. @applemania, nei du hadde nok ikke det, fordi du vet hvordan jeg er, men folk som ikke vet det, blir provosert.. Og jeg elsker det Endret 13. mars 2008 av Den store P Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 hahaha finnes det noen andre folketyper enn feminister som er enklere å provosere? Lenke til kommentar
hylo Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Ho er skikkelig imot dyremishandling, så sa jeg at jeg liker å skyte med luftgevær på hamstere og putte marsvin i microbølgeovner. GENIALT. Si at du liker kvinnemishandling. Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 (endret) Ho truer med å anmelde meg, OH NOES!! Si noe gøy e kan si til ho Jeg sier at ho er adoptert og at foreldrene hennes ikke er gla i ho. Endret 13. mars 2008 av Den store P Lenke til kommentar
hylo Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 (endret) Si at jenter er til for å enten være i kjøkkenet eller til nytelse for mannen. Da blir henne kos, håper jeg. Endret 13. mars 2008 av Hylo Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 (endret) Sa det nå. Ho sa at ho ikke var feit, jeg svarte med, kanskje ikke i dine egne øyne nei, men alle andre syns det. Ho: satan du e fette skada Meg: Og du er lite pen, pule? Så lager du frokost til meg etterpå. Endret 13. mars 2008 av Den store P Lenke til kommentar
Nie Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Ikke ødelegg den stakkars jenta, P. oO Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Ikke ødelegg den stakkars jenta, P. oO Neida, snill gutt jeg, bare leker litt Lenke til kommentar
j-- Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Det var en stor og stygg kræsj, det Lenke til kommentar
Nie Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Flink P. ^^ Hva skjedde, clvn? oO Lenke til kommentar
j-- Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Dunno, men forumet gikk ned for telling, ihvertfall. Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Liten del av samtalen vår: Meg: jaja, gå på kjøkkenet du, der du hører hjemme, du skal vare stille når mannfolk prater Hun: prata når dt passa mæ, drit i kem æ snakka me. sir ka faen æ vil og desutn så hata æ kjøkkene så dt kan mannan ta sæ av Meg: Er ikke du lesbisk da? Du har en veldig lesbisk framtoning Hun: nope e nok ikke d Meg: å, synd, jeg hadde virkelig sett for meg deg sammen med en anna jente nå... På kjøkkenet. Hun: jaja synn før dæ da e nu gla for at æ ikke ser ut som han Jompa i hvertfall Meg: Nei, men du burde kanskje vært litt mer bekymret over at du ligner på Erna Solberg Hun: haha jør nok ikke d såe Meg: Jo, vis du bare hadde hatt briller så du kunne du vært tvillingen hos! Riktig nok den mindre pene av de. Så slutta ho å skrive til meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg