Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Rasch: Ok. Velkommen tilbake. ;)

Hmm...nå er jeg ikke helt sikker, men trenger man ikke kun et år allmennfaglig påbygning da? Jeg må innrömme at jeg ikke er så kjent med det norske skolesystemet lengre da jeg gjennomförte allmennfag utenfor Norge. Sånn var det nå för iallfall.

Endret av Sidious
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå sitter jeg å krangler med ei jente pga jeg sa at jenter hører hjemme på kjøkkenet.. Ho er feminist eller noe... Faen å gøy det er :D

Og så så sinsykt gode argumenter ho kommer med! "det gjør de ikke" "mannfolk kan å være på kjøkkenet"

Blablablabla, jeg sa ho var feit.. I'm helping

Endret av Den store P
Lenke til kommentar
Blablablabla, jeg sa ho var feit.. I'm helping
Si at du liker prostitusjon og at horer er okay.

Så spør du om hun er billig og småvillig. :wee:

Ho er skikkelig imot dyremishandling, så sa jeg at jeg liker å skyte med luftgevær på hamstere og putte marsvin i microbølgeovner. :wee:

@applemania, nei du hadde nok ikke det, fordi du vet hvordan jeg er, men folk som ikke vet det, blir provosert.. Og jeg elsker det :D

Endret av Den store P
Lenke til kommentar

Sa det nå.

Ho sa at ho ikke var feit, jeg svarte med, kanskje ikke i dine egne øyne nei, men alle andre syns det.

Ho: satan du e fette skada

Meg: Og du er lite pen, pule? Så lager du frokost til meg etterpå.

Endret av Den store P
Lenke til kommentar

Liten del av samtalen vår:

Meg: jaja, gå på kjøkkenet du, der du hører hjemme, du skal vare stille når mannfolk prater

Hun: prata når dt passa mæ, drit i kem æ snakka me. sir ka faen æ vil og desutn så hata æ kjøkkene så dt kan mannan ta sæ av ;)

Meg: Er ikke du lesbisk da? Du har en veldig lesbisk framtoning

Hun: nope e nok ikke d ;)

Meg: å, synd, jeg hadde virkelig sett for meg deg sammen med en anna jente nå... På kjøkkenet.

Hun: jaja synn før dæ da ;)

e nu gla for at æ ikke ser ut som han Jompa i hvertfall ;)

Meg: Nei, men du burde kanskje vært litt mer bekymret over at du ligner på Erna Solberg

Hun: haha jør nok ikke d såe ;)

Meg: Jo, vis du bare hadde hatt briller så du kunne du vært tvillingen hos! Riktig nok den mindre pene av de.

Så slutta ho å skrive til meg :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...