Bytex Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 Datasmurf tenker så det knaker nå. "Ånei, jeg fikk positiv feedback..må omstrukturere!" Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 Jeg må ut og kjøpe ny skjorte i dag. Gruer meg. HATER shopping. Blir vell den første som er OK, i den første butikken jeg går innom. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 Datasmurf tenker så det knaker nå. "Ånei, jeg fikk positiv feedback..må omstrukturere!" "Does not compute". Nei, faen. Datasmurf er en skikkelig koseklump. Brolove. Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 Hvem blir hippest i Britishface' store hipstertest? Vent og se! Trenger jo ikke vente, Anulaibar har allerede vunnet!Tror ikke flere klarer 25 når ene bandet mangler navn. Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 bom bom bom bom bom bom bom bom bom ! I dag hørte jeg hjertet til babyen vår slå i magen til kona mi! 150 kraftige slag i minuttet! Det føles så forbaska godt ut! ^_^ Happy joy joy ^_^ Lenke til kommentar
Anvlaibar Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 잠비나이 var det. Clint Mansell og Future of the Left jeg ikke har hørt. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 bom bom bom bom bom bom bom bom bom ! I dag hørte jeg hjertet til babyen vår slå i magen til kona mi! 150 kraftige slag i minuttet! Det føles så forbaska godt ut! ^_^ Happy joy joy ^_^ Nice. Gutt eller jente? Lenke til kommentar
""" Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 Jeg drømmer om Anulaibar. Lenke til kommentar
Anvlaibar Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 Jeg danser på kanten av glasset Og lengter mot regn og frodige skoger Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 Nice. Gutt eller jente? Det får vi forhåpentligvis vite på ultralyd den 27'ende . Jordmor sa at det kunne bli jente siden hun mente hjerteslagene var såpass kraftige , men det stemte ikke alltid da. Så vi får se ^_^ , uansett blir det et veldig ønsket barn her! 1 Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 Gratulerer! 1 Lenke til kommentar
""" Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 Jeg danser på kanten av glasset Og lengter mot regn og frodige skoger Latterlig gode greier. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 Nice. Gutt eller jente? Det får vi forhåpentligvis vite på ultralyd den 27'ende . Jordmor sa at det kunne bli jente siden hun mente hjerteslagene var såpass kraftige , men det stemte ikke alltid da. Så vi får se ^_^ , uansett blir det et veldig ønsket barn her! spennende, gratulerer jeg er i godt humør, tror prøven i dag gikk bra. Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 잠비나이 var det. Clint Mansell og Future of the Left jeg ikke har hørt. Future of the Left gav ut et fett album i sommer. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 Jeg drømmer om Anulaibar. Feil. Lenke til kommentar
Anvlaibar Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 Future of the Left gav ut et fett album i sommer. Hørtes bra ut. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 Gratulerer Malvado! Godt at alt står fint til Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 Datasmurf tenker så det knaker nå. "Ånei, jeg fikk positiv feedback..må omstrukturere!" Hardy harr harr. Jeg logga på WoW og har spilt siden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg