Primer4 Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 For en tåpelig begrensning å sette på seg selv. "Til middag kan man bare spise Grandiosa!" Pffth, blir mer det samme som: "Middagen skal ha en god karbohydrat kilde, en god protein-kilde, nok fiber til å fordøye det bra samt. smake godt" Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 (endret) Men det er fortsatt nøyaktig det samme måltidet hver gang. For et trist liv. Og ja, jeg sammenlignet bevisst Dire Straits med Grandiosa. Endret 6. september 2012 av Lord Britishface Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 Bach, og det meste annet av klassisk musikk, er faktisk fantastisk å høre på i bilen. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 Yes we love this country, as it rises forward. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 Alle dere diskuterende jævler burde skaffe dere et liv. På den måten starter dere å diskutere tidligere på kvelden slik folk som jobber kan bli med. Beatles er forresten kjedelig. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 Ok. Siste dag i praksis i dag. Skal bli godt å bli ferdig, og samtidig har det vært hysterisk spennende. Mye å lære, mye jeg sliter med å forstå oppbyggingen av og de sosiale årsakene til. To the pensummobile! Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 Hvorfor var ikke jeg her da dere snakka Beatles? Jeg vil si George Harrison. Ligger fortsatt i senga. Det er deilig Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 Vært på jobb i 2 timer. Ikke like deilig. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 Hvordan kan det ikke være det? Du jobber jo for norges rikeste mann! Lenke til kommentar
Anvlaibar Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 Da jeg kjøpte black metal-skiver. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 Æsj, du vet. Er ganske bedritent med personlig shopping og sånn. Og tur med hunden deres og nikke og smile til alt. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 (endret) Stilig, men det blir vel ikke noe Knopfler-konsert på meg denne gangen heller. Synes du skal ta deg turen. Kan sikkert sove her en natt hvis du vil spare noen dollarinos. Ja, det hadde vært noe, men kjenner jeg meg selv rett, har jeg sikkert andre planer akkurat den kvelden eller noe annet teit som skjer. Når er det? 13. Juni. Ah. Så langt frem i tid klarer ikke jeg avgjøre om jeg har tid eller råd eller om jeg i det hele tatt er i live. Gammel, glemt drit og hipsterdrit som ingen har hørt om?, bombe! Hvor mange av dem har du hørt om? 25: #1 A+ 22-24: bra 19-21: ok 18-: skjerpings Jeg havna på skjerpings, selv om jeg kjente igjen 12 av de. Men så igjen, jeg vet også at jeg liker 10 av de 12. Eneste jeg er usikker på, er "The Tallest Man on Earth" og "Shellac". De har jeg bare hørt ved at pappa har spilt random band han har funnet og likt en og annen sang av og spilt for meg i et håp om at jeg aner hva han prater om. Endret 6. september 2012 av Datasmurf Lenke til kommentar
Anvlaibar Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 (endret) Siste tolv måneder. Gammel, glemt drit og hipsterdrit som ingen har hørt om?, bombe! Hvor mange av dem har du hørt om? 25: #1 A+ 22-24: bra 19-21: ok 18-: skjerpings 23/25 e: Dvs. hørt om 25, hørt på 23. Endret 6. september 2012 av Anulaibar Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 Hvem blir hippest i Britishface' store hipstertest? Vent og se! 1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 Ja, det blir i alle fall ikke meg. Og det er jeg i grunn fornøyd også. Så lenge jeg kan sitte her og gaule med til Vintersorg, Otyg, Falconer og Thorr's Hammer, så kan jeg si meg fornøyd. Så slipper jeg inn litt Goldfrapp, Portishead og Jean-Michel Jarre på slutten, for å bryte opp i det hele og roe ned. Lenke til kommentar
Anvlaibar Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 Ganske artig og nyskapende konsept den vær- og musikkspalta di, smurfen. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 elevrådsvalg klokken to, legger ikke under kjøleskapet at jeg håper på å bli valgt som elevrådsformann Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 Ganske artig og nyskapende konsept den vær- og musikkspalta di, smurfen. Jaså, du synes det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg