Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gammel, glemt drit og hipsterdrit som ingen har hørt om?, bombe!

Hvor mange av dem har du hørt om?

25: #1 A+

22-24: bra

19-21: ok

18-: skjerpings

Tipper han har hørt om Bach, Dylan og Nick Cave. Har han hørt om noen flere enn det blir jeg overrasket.

Lenke til kommentar

Gammel, glemt drit og hipsterdrit som ingen har hørt om?, bombe!

Hvor mange av dem har du hørt om?

25: #1 A+

22-24: bra

19-21: ok

18-: skjerpings

Tipper han har hørt om Bach, Dylan og Nick Cave. Har han hørt om noen flere enn det blir jeg overrasket.

De du nevnte, og Pixies (mener de pratet litt om de i en dokumentar om grunsjen) & PJ harvey (modern dro meg faktisk med på en jævla konsert med kvinnekreket der i sin tid (var vel rundt 10-11, ga selvfølgelig en lang faen i konserten men tjente faktisk over 200 spenn på panting av ølglass.))

Edit:

For at jeg skal kunne høre på noe må det enten gå bra å jobbe til, kjøre bil til eller trene til.

Hører somregel på eldre dire straits i bil, liste-techno/metal/rap alt ettersom hvordan trening når jeg trener og hva enn som er på radio norge/p4 på jobb.

Har ikke behov for å høre på noe mer enn det, og om det gjør meg til en idiot så er det helt greit, så kan dere bare circle-jerke over obskur hipstermusikk til dere får kjøttsår på kuken.

Endret av Primer4
Lenke til kommentar

Bach kan brukes til og stille inn nyoppkobla bilstereoer, da alle instrumentene somregel er veldig tydelige og det er ganske lett og vite hvordan alt skal høres ut.

Men når deg kommer til det og kjøre bil så må man høre på dire straits, ikke noe å diskutere.

Edit;

Tiden går raskere med dire straits på anlegget, man irriterer seg ikke like mye over idioter, man blir automatisk bedre til og kjøre avslappet og defensivt samtidig som man ikke er en sinke.

Man blir faktisk en bedre bilist og jeg vil faktisk tro at de som ikke har en gammel dire straits cd/kasett/mp3 spilleliste på anlegget mens de kjører skaper flere farlige situasjoner og ulykker enn de som har, langt flere faktisk.

(Rart at det ikke finnes noe statistikk om evnet.)

Endret av Primer4
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...