Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-1432

Neida, folkens.. Så hvem er deres yndlings-Beatle?

Jeg holdt lenge en knapp på Paul McCartney, men i ettertid har jeg blitt mer usikker. Det virker som om John Lennon var det større musikkgeniet av dem to. Ikke at McCartney er en dårlig artist, men musikalsk når han ikke helt opp etter John Lennons sanger etter min mening. Men av dem to er det nok McCartney jeg respekterer høyest som person.

George Harrison skrev jo ikke så mange sanger da han var med i The Beatles, men de han skrev satt virkelig. Jeg synes også at han er den som har den mest undervurderte solokarrieren av de tre fire, men om den er den beste er jeg ikke sikker på.

Så selv jeg vet ikke helt, men hvis jeg var helt nødt til å velge en så tror jeg at jeg ville gått for Paul McCartney.

Gerorge Harrison.

Lenke til kommentar

Det hele faller på verdiskapning. Så lenge man skaper en tjeneste folk ønsker, kan man vel godt være en slacker på fritiden?

Slacker i sin egen leilighet/på privat område så lenge det bare er voksne folk der, derimot å gå runt skeivt med jazztobakk i kjeften på gågata med solbriller på selv om det regner, Fuck that.

Volkswagen.

Er mer en 911-mann selv.

Lenke til kommentar

Ringo Starr, bare fordi alle glemmer han.

Enda færre har hørt om Pete Best.

Jeg ville ikke gått så langt som å kalle han en Beatle. Joda, han var med i The Beatles en kort stund, men dette var før de i det hele tatt rakk å spille inn noe.

Endret av Honey Power
Lenke til kommentar

Begynner og få sansen for Primer4. Underholdende kis.

Hvorfor endra du det fra hysterisk?, Fordi det er jeg til tider, ganske ofte egentlig.

Men blir smigret når noen nevner navnet mitt uten og komme med masse slitsomme argumenter. :closedeyes:

Hvem bryr seg egentlig om beatles egentlig?, Bortsett fra helter skelter var jo alt de produserte dødskjedelig hippievrøl.

Lenke til kommentar

The Beatles var større enn noe annet band både før og etter dem. Selv om vi har hatt over 40 år på oss siden de opphørte, så har ingen klart å nå de til ankelsokkene engang. Vi som ikke levde på den tiden kan ikke forestille oss beatlemania. Det var en grunn til at gutta i bandet til slutt måtte gi opp live-konserter.

Personlig elsker jeg Beatles. Ingen annet band som har hatt en slik kvalitet på hver eneste skive gjennom karrieren. Det er ikke mange dødspor.

Lenke til kommentar

Hvem bryr seg egentlig om beatles egentlig?, Bortsett fra helter skelter var jo alt de produserte dødskjedelig hippievrøl.

Har du i det hele tatt venner?

Fordi jeg synes beatles er det mest overvurderte bandet noensinne så kan jeg ikke ha venner? De lagde den riktige musikken på riktig tidspunkt, thats it.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Irriterende med folk som skal runke til gammel musikk hele tiden og kritisere ALT som er nytt og "in". Ja, Nirvana lagde bra musikk, ja, Beatles lagde bra musikk, ja, Led Zeppelin lagde bra musikk, and the list goes on. Kunne fortsatt i evigheter. Høres ut som 60 år gamle pensjonister som hater alt som er nytt av musikk.

@Kam: Nei, navneskifte er ikke særlig populært tror jeg. Eller - folk ser vel stort sett ikke på navnet, kun avataren.

Endret av Zeromac
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...