Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Både "jeg er imot rusmidler" og "jeg er imot drap" er idiotiske uttalelser.

Forklar. Hvorfor er det idiotisk?

Jeg vil da si det er mer idiotisk å uttale det motsatte.

Da er det greit nok. Men hvorfor er du imot medisinering? Ville du takket nei til å få penicillin om du hadde en infeksjon?

Sett deg godt til rette, trekk pusten dypt, tell til ti og les innlegget mitt på nytt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

@Slimda

Ser for meg alle som begynner å stappe hender ned i brødristere, blendere osv... Genialt.

For ikke de som begynner å tørke ungene sine i mikrobølgeovnen og lignende. No more offspring, no more stupidity.

Synd intelligens ikke har noe evolusjonært fremskritt fremfor dumhet.

Lenke til kommentar

Nåja, stilig å se din side av saken. Så vel heller ut som det ble diskutert stoffer som får en til å miste selvkontroll.

I hvilket tilfelle antidepressiva gjør. Ingen sier at du ikke kan være motstander av rusmidler.

Dobbeltmoral er ganske vanlig i dagens samfunn

Endret av Notelitten
Lenke til kommentar

Uttalelsen min var mer "jeg er imot misbruk", men jeg så meg nødt til å sette debatten litt på spissen for å fremheve poenget mitt.

Det må nesten til for å få en skikkelig debatt. Jeg pleier å gjøre det samme selv når jeg debatterer i kommentarfeltet på nettaviser.

Lenke til kommentar

Det må nesten til for å få en skikkelig debatt. Jeg pleier å gjøre det samme selv når jeg debatterer i kommentarfeltet på nettaviser.

Samme her. Bruker også utropstegn aktivt, i tillegg til at jeg skyter inn bisetninger med indirekte referanser til FrPs partipolitikk og kaller alle fascister eller nazister hvis de er uenige med meg.

Lenke til kommentar

Enkelt og greit fordi flere av disse medikamentene utviklet for å motvirke nedstemthet, virker på den måten at de utsletter hele følelsesregisteret mitt.

Da kommer jo dette av dine personlige erfaringer. Det burde ikke være avgjørende for å velge et standpunkt angående rusmidler. Alle stoffer har bivirkninger og behøver ikke fungere likt for alle mennesker. Det er ingen garanti for at stoffet skal fungere som forventet.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...