felicity Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 Både "jeg er imot rusmidler" og "jeg er imot drap" er idiotiske uttalelser. Forklar. Hvorfor er det idiotisk? Jeg vil da si det er mer idiotisk å uttale det motsatte. Da er det greit nok. Men hvorfor er du imot medisinering? Ville du takket nei til å få penicillin om du hadde en infeksjon? Sett deg godt til rette, trekk pusten dypt, tell til ti og les innlegget mitt på nytt. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 (endret) @Slimda Ser for meg alle som begynner å stappe hender ned i brødristere, blendere osv... Genialt. Endret 5. september 2012 av Kakeshoma Lenke til kommentar
felicity Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 Bare sånn forresten, så er jeg ikke nødvendigvis veldig for anti-depressiva og liknende medikamenter heller. Jeg ville takket nei selv. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 @Slimda Ser for meg alle som begynner å stappe hender ned i brødristere, blendere osv... Genialt. For ikke de som begynner å tørke ungene sine i mikrobølgeovnen og lignende. No more offspring, no more stupidity. Synd intelligens ikke har noe evolusjonært fremskritt fremfor dumhet. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 Forklar. Hvorfor er det idiotisk? Vel, det kan enten være upresist, eller idiotisk. Rusmidler inkluderer helbredende stoffer, som kurerer en person. Jeg ser ingen grunn til at det er noe å være imot. Lenke til kommentar
Notelitten Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 (endret) Nåja, stilig å se din side av saken. Så vel heller ut som det ble diskutert stoffer som får en til å miste selvkontroll. I hvilket tilfelle antidepressiva gjør. Ingen sier at du ikke kan være motstander av rusmidler. Dobbeltmoral er ganske vanlig i dagens samfunn Endret 5. september 2012 av Notelitten Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 Bare sånn forresten, så er jeg ikke nødvendigvis veldig for anti-depressiva og liknende medikamenter heller. Jeg ville takket nei selv. Jeg leste, og jeg lurer fortsatt på hvorfor du ville takket nei. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 Vel, det kan enten være upresist, eller idiotisk. Rusmidler inkluderer helbredende stoffer, som kurerer en person. Jeg ser ingen grunn til at det er noe å være imot. Godt poeng, egentlig. Lenke til kommentar
felicity Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 helbredende stoffer, som kurerer en person Nå er du ganske upresis selv. Utdyp. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 Synd intelligens ikke har noe evolusjonært fremskritt fremfor dumhet. Er det nå vi skal ta debatten rundt abort av fostre med påviste sykdommer av diverse typer? Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 Godt poeng, egentlig. Det svaret hadde jeg ikke forventet av deg. Lenke til kommentar
felicity Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 Jeg leste, og jeg lurer fortsatt på hvorfor du ville takket nei. Enkelt og greit fordi flere av disse medikamentene utviklet for å motvirke nedstemthet, virker på den måten at de utsletter hele følelsesregisteret mitt. Lenke til kommentar
Barnabas Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 Uttalelsen min var mer "jeg er imot misbruk", men jeg så meg nødt til å sette debatten litt på spissen for å fremheve poenget mitt. Det må nesten til for å få en skikkelig debatt. Jeg pleier å gjøre det samme selv når jeg debatterer i kommentarfeltet på nettaviser. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 Synd intelligens ikke har noe evolusjonært fremskritt fremfor dumhet. Er det nå vi skal ta debatten rundt abort av fostre med påviste sykdommer av diverse typer? Det synes jeg! Jeg er for abort av fostre med påviste sykdommer. Lenke til kommentar
felicity Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 Det må nesten til for å få en skikkelig debatt. Jeg pleier å gjøre det samme selv når jeg debatterer i kommentarfeltet på nettaviser. Samme her. Bruker også utropstegn aktivt, i tillegg til at jeg skyter inn bisetninger med indirekte referanser til FrPs partipolitikk og kaller alle fascister eller nazister hvis de er uenige med meg. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 Nå er du ganske upresis selv. Utdyp. Ta antidepressiva som eksempel da. Det kan kurere folk med depresjoner, og gjør at en kan føle glede igjen. Lenke til kommentar
Notelitten Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 Samme her. Bruker også utropstegn aktivt, i tillegg til at jeg skyter inn bisetninger med indirekte referanser til FrPs partipolitikk og kaller alle fascister eller nazister hvis de er uenige med meg. Hørtes smart ut. Hvor mange mennesker har du overbevist på denne måten? Lenke til kommentar
felicity Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 Ta antidepressiva som eksempel da. Det kan kurere folk med depresjoner, og gjør at en kan føle glede igjen. Kildehenvisning, takk. Lenke til kommentar
SirUstinov Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 Teit at Datasmurf bare er "bruker" når andre har custom-titles. Datasmurf burde vært "Forum-legende" Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 Enkelt og greit fordi flere av disse medikamentene utviklet for å motvirke nedstemthet, virker på den måten at de utsletter hele følelsesregisteret mitt. Da kommer jo dette av dine personlige erfaringer. Det burde ikke være avgjørende for å velge et standpunkt angående rusmidler. Alle stoffer har bivirkninger og behøver ikke fungere likt for alle mennesker. Det er ingen garanti for at stoffet skal fungere som forventet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg