Need44speed Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 hva er forskjellen på en ioneforbindelse og et salt? Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 Et salt er i tørr form en kjemisk forbindelse bestående av krystalliserte ioner. Ordene salt og ioneforbindelse brukes ofte synonymt, for å beskrive en kjemisk forbindelse hvor atomene har dannet ioner og er knyttet til hverandre ved ionebinding. Salter dannes typisk i kjemiske reaksjoner mellom http://no.wikipedia.org/wiki/Salt Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 Nice! Hvor? Hamar, Vikingskipet. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 Det må være toppen av ironi. En dårlig lærer i pedagogikk. Jeg vet. Vi har hatt altfor mange forelesere i emnet som ikke eier et fnugg av pedagogiske emner. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 Takker, Lycantrophe. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 Jeg finner ikke laptopen min, ffs. Jeg trenger en brukbar irc-klient til iPad. Anyone? Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 http://www.tuaw.com/2010/05/28/irc-on-the-ipad-colloquy-and-linkinus/ Fin plattform, hva? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 Ingen gratisutgaver, ofc. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 Nice! Hvor? Hamar, Vikingskipet. Stilig, men det blir vel ikke noe Knopfler-konsert på meg denne gangen heller. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 Ingen gratisutgaver, ofc. Hadde vært for dumt. Men det gjør ikke noe, for bestefaren til Runar kan bruke den. Lenke til kommentar
settings Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 da ligger peden i deler, motoren er ute, og stemplet er ute av den igjen. og nå spør jeg megselv - WHY? nå må jeg ta bussen til skolen, kjøpe masse dyre deler og skru sammen igjen. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 Bare 2700 for et tastatur. Nesten så jeg kjøpte det på impuls. http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=761405 Lenke til kommentar
felicity Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 Hehe. Jeg bare "Jeg er imot rusmidler" og alle bare "DA KAN DU IKKE VÆRE FOR ANTI-DEPRESSIVA FOR DA ER DU HELT PÅ TRYNET!!!" Neste gang noen sier de er imot drap skal jeg si "DA HATER DU ABSOLUTT ALLE DYREARTER SOM SPISER ANDRE DYR FAKTISK BARE SÅ DU VET DET!!!" Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 Drikker du ikke, Vida? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 Trøst deg med dette, Vida. Folk flest er idioter. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 Hehe. Jeg bare "Jeg er imot rusmidler" og alle bare "DA KAN DU IKKE VÆRE FOR ANTI-DEPRESSIVA FOR DA ER DU HELT PÅ TRYNET!!!" Neste gang noen sier de er imot drap skal jeg si "DA HATER DU ABSOLUTT ALLE DYREARTER SOM SPISER ANDRE DYR FAKTISK BARE SÅ DU VET DET!!!" Både "jeg er imot rusmidler" og "jeg er imot drap" er idiotiske uttalelser. Lenke til kommentar
felicity Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 For å tillate meg et øyeblikks seriøsitet: Jeg presiserte at jeg er imot misbruk, som er noe ganske annet enn bruk. Og nei, jeg drikker ikke. Bare sånn forresten, så er jeg ikke nødvendigvis veldig for anti-depressiva og liknende medikamenter heller. Jeg ville takket nei selv. Både "jeg er imot rusmidler" og "jeg er imot drap" er idiotiske uttalelser. Uttalelsen min var mer "jeg er imot misbruk", men jeg så meg nødt til å sette debatten litt på spissen for å fremheve poenget mitt. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 Synd det ikke finnes anti-idiotiva. Natta 2 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 Både "jeg er imot rusmidler" og "jeg er imot drap" er idiotiske uttalelser. Forklar. Hvorfor er det idiotisk? Synd det ikke finnes anti-idiotiva. Natta Det gjør faktisk det. Fjern advarsel-lappene på alle enheter på kjøkkenet, så har vi en god start. 2 Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 Da er det greit nok. Men hvorfor er du imot medisinering? Ville du takket nei til å få penicillin om du hadde en infeksjon? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg