j-- Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Fordi stipendet kommer før helga om det er utbetaling mens det er helg? Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 (endret) Alltid gøy med store uventede regninger og lav lærlingslønn =) JAAAAAAAAAA!! DET EIER!!!!!111!!111oneone OMGOGMGOMGOMGOGMOM!!! <3<3<3<3<3<333<33333 Jeg hater å være lærling Endret 13. mars 2008 av Den store P Lenke til kommentar
j-- Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Det er kos å være lærling, men lønna er jo så som så. Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Det knirker av øyet mitt når e drikke kaffe. Jaja, helt greit å være lærling, er jo lønna som gjør det kjedelig. Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 ...og da var man hjemme fra trening. Jeg hadde möte med min personlige instruktör (jävla morsom fyr), vi mekka et nytt program til meg. Skal hoppe i dusjen nå...i kveld blir det kino! Da skal jeg se den kritikerslakta filmen "Jumper". Lenke til kommentar
Licht Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Jeg syns ikke Norge er bedre enn USA, Norge er USA i miniatyr størrelse, og blir bare verre og verre, Norge kommer til å gå til helvette, og jeg gleder meg til det skjer, for jeg skal stå å le av alle sammen når dere blir drept og voldtatt og mens likene dere's blir skjendet, verden går mot en undergang, og jeg skal stå å le av dere Bitter and angsty on the internet, originalt. Beklager, jeg gadd ikke lese resten av sidene. Men det virker som om dere hadde det morsomt... Mens jeg fikk lov til å ha det moro med å pugge bøyningen til substantiver etter 1-3. dekl. 8D Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Ahh, endelig var dataen min oppe igjen =D Lenke til kommentar
j-- Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 (endret) Hva har skjedd?!?! Endret 13. mars 2008 av clvn Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Og da var jeg endelig hjemme. Nå skal jeg slokne i senga og sove ut dagen, siden jeg ikke sov i natt og surfet via mobilen. Det er uhyre vanskelig å skrive innlegg på forumet når du ikke ser boksen du skriver i. Er maks trett, i grunn sulten (men det ignoreres i forhold til søvn), men dette var et minne for livet jeg ikke ville vært foruten. Rett og slett en herlig konsert, og nok et bra konsertminne. Kaizers Orchestra über alles (nesten). Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Hva har skjedd?!?! Blei litt fullt på harddisken, så jeg mista noen rettigheter og piss O.o Så måtte en liten formatering til Lenke til kommentar
Nie Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Fordi stipendet kommer før helga om det er utbetaling mens det er helg? Har det ikke gjort med meg. Så feigt. oO Jaja, om det plutselig blir slik, så skal jeg ikke klage. ...og da var man hjemme fra trening. Jeg hadde möte med min personlige instruktör (jävla morsom fyr), vi mekka et nytt program til meg. Skal hoppe i dusjen nå...i kveld blir det kino! Da skal jeg se den kritikerslakta filmen "Jumper". Den er ikke så ille som folk sier. Ganske bra, egentlig. Noen små sånne deler der man "åja, for -det- var jo en helt sjokkerende vri i handlinga (/ironi)". x) Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Gjør sånn som jeg, drit i lærlingetiden å gå rett ut i en bra betalt jobb! Jeg kommer til å angre senere.. Hmm.. jeg må ha generell studiekompetanse. Noen som vet hvor lang tid det tar å få generell studiekompetanse? Er det gått opp til 2 år nå? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Du får da det av påbygg så vidt jeg vet. Evt. et smådyrt år privat. Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Rasch: Du er tilbake. Trodde du skulle ta pause fra forumet? Generell studiekompetanse må man vel bruke tre år på å få (allmenn)? Om jeg ikke tar helt feil da... Nie: Vi får håpe det. Det er vel rimelig å anta at du har sett filmen. Lenke til kommentar
K.. Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Sataaan så godt jeg sov inatt. Nå gjelder det å buffe seg opp med kaffe før jeg skal være mattelærer klokka halv fire, lololo \o/ *strekkeseg* Lenke til kommentar
Nie Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Rasch: Du er tilbake. Trodde du skulle ta pause fra forumet? Generell studiekompetanse må man vel bruke tre år på å få (allmenn)? Om jeg ikke tar helt feil da... Nie: Vi får håpe det. Det er vel rimelig å anta at du har sett filmen. Jeg skal høre til å få generell studiekompetanse, og jeg skal gå allmenn påbygg. Er vel spesiell studiekompetanse eller hva det heter man må innom allmenn for å kunne få? Og ja, senest i går, faktisk. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Jeg synes også jumper var en helt grei film. Finnes ikke dyp, men det er jo greit, det óg Nei, mer sulten. Skal man se om kantina har noe morsomt, enda så blakk man er? Lenke til kommentar
Nie Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Litt morsomt å høre folk som ikke er helt trygge på dataspråk snakke. "Den tingen ved siden av internett". Jeg aner faktisk ikke hva de snakker om, men det er litt morsomt likevel. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 (endret) Det er kos å være lærling, men lønna er jo så som så. Tihi. Jeg skal til Ski snart. Endret 13. mars 2008 av Hylo Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Rasch: Du er tilbake. Trodde du skulle ta pause fra forumet? Generell studiekompetanse må man vel bruke tre år på å få (allmenn)? Om jeg ikke tar helt feil da... Nie: Vi får håpe det. Det er vel rimelig å anta at du har sett filmen. ja det hadde seg sånn at jobben er litt for kjedelig til at jeg kunne droppe det likevel.. Skulle ikke droppe det helt da, skulle bare ta pause hehe.. Tingen er at jeg har Byggfag, men trenger studiekompetanse for å komme inn på det jeg har planlagt, men tar det 3 år da også? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg