Runar Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 Orly? Jeg vet du jobber med dette, men det står i skarp kontrast til de retningslinjer f.eks. norges fotograf forbund (eller hva det nå heter) har fått utarbeidet med hjelp av sine jurister Jeg sier ikke at du tar feil, men har du noe litt mer konkret å komme med? Hvis bildene av Datasmurfs søstre er helt vanlige bilder, altså ingen form for kunst, «oversiktsbilder» eller lignende, lurer jeg svært på hvordan NFFs jurister finner det greit å publisere de når de bestemt ber om at det ikke blir gjort. Jævla iPad. Møl. Funker ikke til annet enn frisbeebruk, og suger til det og. Wraaarghhh. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 Det er en shitty device situation. 1 Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 What he said. Trodde dessuten at Apple var bæsjestolte over at dritten deres var så intuitivt at selv dribbling retards skulle kunne bruke det uten å lese bruksanvisning. Urkkkkk. Lenke til kommentar
settings Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 Orly? Jeg vet du jobber med dette, men det står i skarp kontrast til de retningslinjer f.eks. norges fotograf forbund (eller hva det nå heter) har fått utarbeidet med hjelp av sine jurister Jeg sier ikke at du tar feil, men har du noe litt mer konkret å komme med? Hvis bildene av Datasmurfs søstre er helt vanlige bilder, altså ingen form for kunst, «oversiktsbilder» eller lignende, lurer jeg svært på hvordan NFFs jurister finner det greit å publisere de når de bestemt ber om at det ikke blir gjort. alle bilder av Hanne klasifiserer som kunst Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 Får ikke tak i no brunost Smurfen, sittet i forelesning Lenke til kommentar
Runar Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 What he said. Trodde dessuten at Apple var bæsjestolte over at dritten deres var så intuitivt at selv dribbling retards skulle kunne bruke det uten å lese bruksanvisning. Urkkkkk. Da må du være en dribbling retard av dimensjoner (dine ord, ikke mine), for både lillebror og bestefar klarer fint å bruke iPad. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 (endret) If I may interject here: Jeg tipper at problemet ikke er at hun ikke får det til. Jeg tipper problemet er at den er svært begrenset i hva den kan gjøre. Endret 5. september 2012 av Lycantrophe 3 Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 (endret) Jeg klarer det da helt fint, jeg bare mistrives. Edit: lyc sa det best. Endret 5. september 2012 av Eplefe Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 Får ikke tak i no brunost Smurfen, sittet i forelesning Så kjedelig. :/ Hadde jeg hatt oljehyre og ikke vært på jobb, skulle jeg dratt inn til Trondhjem med brunost til deg. I stedet sitter jeg her og hører på Otyg og ser på trærne oppi bakkan på Orkanger svaie i vinden. Nesten hypnotisk. If I may interject here: Jeg tipper at problemet ikke er at hun ikke får det til. Jeg tipper problemet er at den er svært begrenset i hva den kan gjøre. Hør, hør! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 Jeg sier ikke at du tar feil, men har du noe litt mer konkret å komme med? Hvis bildene av Datasmurfs søstre er helt vanlige bilder, altså ingen form for kunst, «oversiktsbilder» eller lignende, lurer jeg svært på hvordan NFFs jurister finner det greit å publisere de når de bestemt ber om at det ikke blir gjort. Aha. Jeg skal innrømme det at jeg finner det svært lite sannsynlig at de er av en slik almenn interresse at unntak er aktuelt, men teoretisk KAN de være det. Jeg bestrider heller ikke at de fleste innholdsleverandører vil fjerne bilder om personene på bildet ønsker det, men loven hindrer ikke at bilder kan publiseres selv om personene motsetter seg det.Du uttrykte deg etter min mening for bastant og uten å ha alle fakta om bildene klart for deg. Med andre ord kverulerer jeg på det tekniske. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 Aha. Jeg skal innrømme det at jeg finner det svært lite sannsynlig at de er av en slik almenn interresse at unntak er aktuelt, men teoretisk KAN de være det. Jeg bestrider heller ikke at de fleste innholdsleverandører vil fjerne bilder om personene på bildet ønsker det, men loven hindrer ikke at bilder kan publiseres selv om personene motsetter seg det. Du uttrykte deg etter min mening for bastant og uten å ha alle fakta om bildene klart for deg. Med andre ord kverulerer jeg på det tekniske. Du har rett, jeg skulle ha i det minste nevnt de mange unntakene som kan lovliggjøre publisering av slike bilder. Venner? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 Bare om jeg får lov til å kverulere i fremtiden også. Kverulering er gøy 1 Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 Kan man bruke Skype Free i bedrift? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 Kverulering er alltid gøy. Selv har jeg vært ute og tatt bilder av regnet. Hadde ikke noe bedre å gjøre, og de vil gjøre seg utmerket til noe ræl jeg begynte å skrive for at det skulle se ut som jeg arbeidet. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 You know what time it is. http://www.youtube.com/watch?v=mVxwSqnrMcQ Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 Da var billetter til Mark Knopfler bestilt. Gleder meg. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 Vi har endelig fått en kompetent lærer i pedagogikk. Det var på tide. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 Det må være toppen av ironi. En dårlig lærer i pedagogikk. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 Nice! Hvor? Bergen rock city. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg