Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sånn litt seriøst, så syns jeg det er jævlig drøyt at 13-14-åringer som går rundt med hotpants, sitter på trikken og SKREVER med beina på en slik måte, at enhver som ser ut mot utgangen av trikken, ser... ja...

Drøyt og lettere disturbing...

Mange 13-14-åringer er generelt drøye, og kan lite om passende oppførsel.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Skriv norsk for helvete. Og ikke sitt og sutre over at folk kaller deg trønder når du "egentlig er fra stavanger" når du bruker ord som kakskiv. Tiendeklasse sitt pensum i mat og helse er forferdelig spennende. Skulle ønske vi kunne fulgt hele prosjektet deres.

Blir så påvirket av de rundt meg. Vanskelig å la være. Og jeg snakker faktisk en salig blanding av diverse trønderske dialekter, stavangersk, en eller annen østlandsk, litt sognemål og litt finnmarking. Sannsynligvis sneket seg inn litt bergensk etter årene på Steinkjer også.

Nå fikk jeg lyst på brunost. Nam.

Da spiser du brunost. Eller noe med brunost. Gjør seg utmerket på rugsprø med hvitost, eller på ostesmørbrød. :D

Hadde revve (rivet/revet?) med en burger nå, kjenner jeg. Forøvrig spiser jeg en kjeks nå. Noen andre som er glad i kjeks?

Jeg er veldig glad i kjeks. Hva enn det skal være. Jeg spiser det. Og baker tidvis mine egne.

Elsker forøvrig været som er over Trøndelag i disse dager - for de av dere som ikke har fått med seg det. Og jeg digger svensk folk metal.

Lenke til kommentar

Hva med å la dem gå igjennom en naturlig greie der de skal gjøre ting de ellers ville blitt nektet, og heller la dem se tilbake på det og bli flau? I stedet for å la dem skylde på noen i det hele tatt, mener eg. Å lære dem til at all uønsket atferd kan skyldes på andre er virkelig ikke en life lesson verdt å lære noen, hverken barn, ungdom eller voksne.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...