Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fæle nyheter... Håper de siktede blir bevist skyldig og offentlig hengt.

Nei, tortur er mye kulere. Jeg håper også at fyren som snek foran meg på bussen istad brennes levende. Jeg så også en fyr kaste en tyggis på bakken, men han var høy og blond, så han fortjener en rask død.

Endret av Kammizez
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Nei, tortur er mye kulere. Jeg håper også at fyren som snek foran meg på bussen istad brennes levende. Jeg så også en fyr kaste en tyggis på bakken, men han var høy og blond, så han fortjener en rask død.

Ja, tenker også tortur er bedre enn henging, så lenge det skjer offentlig med live streaming.

Kan ta med alle som har vanskelig for å vente med å gå inn på buss/bane når sykt mange skal ut samtidig også.

Lenke til kommentar

men du har kicken da, min er totaldød.

har lyst på:http://www.speedoptions.no/index.php?main_page=product_info&cPath=247_265_254_17991_18015&products_id=5&zenid=8f7971dba3aff683c5a5592f768e5fc3

men vet ikke om jeg kan ta meg råd.

Det jeg må bytte er bakbremse pumpa, bensinkrana, pluggen.

det jeg også vil bytte er styret, syll og stempel/ bare stempel.

men, så var det det med penger da :(

e: glemte plugghetta som må byttes til en med gummiforing.

Endret av settings
Lenke til kommentar

Ja, kom igjen. Pappa strøk nettopp en av mammas skjorter, og fikk kjeft for det.

Så fikk resten av familien en lang lekse om hvorfor vi ikke skal vaske eller gjøre noe med klærne hennes.

Så med andre ord når jeg vasker klær nå, må jeg identifisere hva som er hennes og legge det i en kurv for seg. :p

Neeeeei, hva skal 20spm være uten Knut Borge da..! :(

Det blir rart, men jeg tror Trond-Viggo klarer seg.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...