Kakeshoma Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 Helt enig. Det er sånn vi gjør det her i Norge... Nei, de får vel en lang og verdig rettsak før de sjekker inn på hybel på Ila e.l. Koster jo bare noen millioner i året, så det er helt fint. Lenke til kommentar
Anvlaibar Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 Her er drapsmennene forresten. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 (endret) Fæle nyheter... Håper de siktede blir bevist skyldig og offentlig hengt. Nei, tortur er mye kulere. Jeg håper også at fyren som snek foran meg på bussen istad brennes levende. Jeg så også en fyr kaste en tyggis på bakken, men han var høy og blond, så han fortjener en rask død. Endret 4. september 2012 av Kammizez 1 Lenke til kommentar
TMB Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 Ja det var jo lett å se hvem er. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 Nei, tortur er mye kulere. Jeg håper også at fyren som snek foran meg på bussen istad brennes levende. Jeg så også en fyr kaste en tyggis på bakken, men han var høy og blond, så han fortjener en rask død. Ja, tenker også tortur er bedre enn henging, så lenge det skjer offentlig med live streaming. Kan ta med alle som har vanskelig for å vente med å gå inn på buss/bane når sykt mange skal ut samtidig også. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 Snakker om død ... Hal David døde for noen dager siden. :/ Han jobbet med Burt Bacharach og Dionne Warwick, for de av dere som ikke aner hvem det er (sannsynligvis brorparten). Lenke til kommentar
settings Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 Mopeden er også død, men den kommer tilbake med ny bensinkran snart (håper jeg, vil ikke ta buss) Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 Batteriet til mopeden min er også dødt. RIP Lenke til kommentar
settings Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 (endret) men du har kicken da, min er totaldød. har lyst på:http://www.speedoptions.no/index.php?main_page=product_info&cPath=247_265_254_17991_18015&products_id=5&zenid=8f7971dba3aff683c5a5592f768e5fc3 men vet ikke om jeg kan ta meg råd. Det jeg må bytte er bakbremse pumpa, bensinkrana, pluggen. det jeg også vil bytte er styret, syll og stempel/ bare stempel. men, så var det det med penger da e: glemte plugghetta som må byttes til en med gummiforing. Endret 4. september 2012 av settings Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 My god. Hvordan har jeg gått glipp av denne geniale fyren så lenge? Nei, si det. Tror internett er litt treigt der borte i Bergen. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 Lange kabelstrekk vet du. Hvis isolasjonen sprekker så kan det hende noen av signalene har rent ut i bakken. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 Aha, så en plass mellom Oslo og Bergen ligger en liten flekk med David Mitchell. Forklarer mye. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 Neeeeei, hva skal 20spm være uten Knut Borge da..! Lenke til kommentar
settings Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 tør jeg ta sjansen på å vaske noen mopeddeler i oppvaskmaskinen? risikoen for at mamma blir sinna er rimlig stor. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 Gjør det, settings. Verdt det. Det er enklere å spørre om tilgivelse enn tillatelse. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 Ja, kom igjen. Pappa strøk nettopp en av mammas skjorter, og fikk kjeft for det. Så fikk resten av familien en lang lekse om hvorfor vi ikke skal vaske eller gjøre noe med klærne hennes. Så med andre ord når jeg vasker klær nå, må jeg identifisere hva som er hennes og legge det i en kurv for seg. Neeeeei, hva skal 20spm være uten Knut Borge da..! Det blir rart, men jeg tror Trond-Viggo klarer seg. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 Vaske klær er husets sjef som skal gjøre, og det er vanligvis fruen. Mannen sitter i sin egen drømmeverdenen med motorsykler, bikinibabes og fotball på TV-en. Lenke til kommentar
settings Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 Gjør det, settings. Verdt det. Det er enklere å spørre om tilgivelse enn tillatelse. men det ender brått med at jeg må skrubbe hele maskinen - better safe then sorry. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 Neida, si at du ikke visste bedre. Tar du det ikke i vaskemaskinen må du jo skrubbe delene, så noe må skrubbes uansett. Bedre å kanskje måtte skrubbe maskinen enn å garantert måtte skrubbe delene. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 Lars bor jo tydeligvis ikke i Bergen. Ikke så rart at nyhetene kommer seint til strileland. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg