Slimda Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 Synd. Hva, trenger du teknisk support? Jeg kan bidra etter arbeidstid, mot en belønning. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 Ja, det er faktisk like gøy som jeg trodde. Fikk til og med sjansen til å være litt lærer-lærer da vi fulgte elever på biblioteket. Moro. Ja, det er faktisk like gøy som jeg trodde. Fikk til og med sjansen til å være litt lærer-lærer da vi fulgte elever på biblioteket. Moro. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 Så du møter ikke unger som ler og sier "se så rar hun der ser ut, a!" Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 Jeg vil ha eplefe som læreren min. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 Irriterende. Kartleggingsprøve i engelsk. Ikke bare klarte jeg å få et par feil, men jeg får selvsagt ikke se noen fasit slik at jeg vet hva og hvorfor jeg misforsto. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 Det er det plagsomme med slikt. Man får ikke sjekket hvorfor man tok feil. Man får bare vite at man tok feil. Idioti. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 Absolutt. Oh well. Jeg har kakao, brødskiver med brunost og Otyg på halv vreng. Eneste aberet er at det er fint vær, når jeg hadde håpet på rester av orkanen Kirk. Lenke til kommentar
Gigahertz Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 (endret) Jeg elsker sjokolademelk. Tok den siste som var igjen på HiOA og hørte noen som begynte å syte bak meg. Endret 4. september 2012 av Gigahertz Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 Forfriskende å se at noen ennå kan le på gamlemåten, og ikke ser seg nødt til å ty til uttrykk som "LOL" og lignende. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 My god. Hvordan har jeg gått glipp av denne geniale fyren så lenge? Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 Han var litt morsom, faktisk. Jeg skal erkjenne det. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 Han er ganske fantastisk. Jeg har visst av ham siden jeg begynte å se på QI. ^^ Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 Fæle nyheter... Håper de siktede blir bevist skyldig og offentlig hengt. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 My god. Hvordan har jeg gått glipp av denne geniale fyren så lenge? Begynn med å se s1-7 av Peep Show. Lenke til kommentar
Anvlaibar Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 Håper de siktede blir bevist skyldig og offentlig hengt. Helt enig. Det er sånn vi gjør det her i Norge... Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 My god. Hvordan har jeg gått glipp av denne geniale fyren så lenge? Begynn med å se s1-7 av Peep Show. Will do Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg