Sexylubb1 Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 Jeg har vært på konsert med Gitarkameratene. Når de var unge! Det var gøy. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 Selv om han er visstnok en drittsekk mot de han spiller med, har jeg hørt. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 Man kan da ikke hate Øystein Sunde. Min barndomshelt jo. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 Din svarte pelsdott. Jeg er en høy, blond hviting. Try again Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 Din svarte pelsdott. Jeg er en høy, blond hviting. Try again Det er ikke det avataren sin sier. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 Master in disguise. 1 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 Men jeg er også høy og blond, så du hermer. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 Men jeg er også høy og blond, så du hermer. Ikke på de bildene jeg har sett av deg. 1 Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 Du er kommuneblond og halvskallet. There is a difference Nå skal jeg ut å være sosial. Vi snakkes, mine glade venner. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 Men jeg er også høy og blond, så du hermer. Ikke på de bildene jeg har sett av deg. Åh? Vel, jeg er høy og mørkeblond. 1.90 på sokkelesten sier vel sitt. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 Jeg er 2,20, 110kg ren muskelmasse og en jævel til å juge. 1 Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 Jeg er lav og brun. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 Vet dere hvem det er som på radio norge pleier og si "fra de fire siste tiår" "for å gi deg musikken du elsker" etc, i en ganske dyp mannlig stemme. Synes han har jævlig bra radiostemme. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 Leste i en annen tråd at det kanskje var Johan Golden. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 Vet dere hvem det er som på radio norge pleier og si "fra de fire siste tiår" "for å gi deg musikken du elsker" etc, i en ganske dyp mannlig stemme. Synes han har jævlig bra radiostemme. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 Man kan da ikke hate Øystein Sunde. Min barndomshelt jo. Enig. Mannen er fantastisk. <3 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 Oi! Det hadde jeg ikke forventet av deg, Smurfen. De fire første Vintersorg-utgivelsene har jeg faktisk sansen for. Otyg var bra sist jeg hørte på skivene, men det er en del år siden. Ser ikke for meg at de har holdt seg veldig bra, med unntak av Dio-coveren. Tidenes felegnukking på soloen. Nei, jeg glimter til av og til. Hørt en del på Vintersorg og Otyg. Har sansen for de. Og da spesielt coveret av "Holy Diver". Nå venter jeg bare på at Thorr's Hammer skal komme i posten. Da skal "Norge" og "Dommedagsnatt" ljome utover nabolaget. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 Leste i en annen tråd at det kanskje var Johan Golden. Er ikke han nei. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 GAaaaayY Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg