Kammizez Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 Gratulerer med å ha kommet ut av skapet, da. Hvor kommer denne metaforen fra? Det gir da ingen mening. Man pleier da vanligvis ikke å gjemme seg inni skap. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 (endret) For et valg ... Kakao med chili, Kahlua, krem og kanel, eller bringebærte? Kakao med chili Hvor kommer denne metaforen fra? Det gir da ingen mening. Man pleier da vanligvis ikke å gjemme seg inni skap. Psjt, det gjør jeg hele tiden. Det er jo i håp for plutselig å komme til Narnia! Endret 3. september 2012 av HedvigR Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 Psjt, det gjør jeg hele tiden. Det er jo i håp for plutselig å komme til Narnia! Alle som tror på eventyr er homser med andre ord? Du som er norsklærer, fortell meg meningen bak denne metaforen. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 For et valg ... Kakao med chili, Kahlua, krem og kanel, eller bringebærte? Kakao med chili Kakao med chili it is. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 Det sier en del når den eneste som synes at det er kult å dra frem en sånn greie for å plage folk som ikke liker sangen er Slimda. http://www.youtube.com/watch?v=sw_cbHxBTzg Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 Åh, Geir Ståle, du er så edgy og kuuuul, vi vil alle være som deg. Provokativ tenker, det er det du er! De andre bare forstår deg ikke. *swoon* 1 Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 Er det 20-års grense for å ta motorsykkellappen? For å ta mellomtung-lappen, er det 18. Er vel 21 for å ta tung-lappen. En venn av meg fikk et prisoverslag på ca 18,5k for å ta den. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 Stilig. Bestilte et par CD-er fra Østerrike på fredag og de kom i posten i dag. På tide å dundre folk metal. Lenke til kommentar
""" Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 (endret) Nei. Man skal kun dundre Rainbow. Ser forresten for meg at skivene du mottok er sykt dårlige. Hva var det du mottok? Endret 3. september 2012 av Video Girl Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 *swoon* Still deg i kø snuppa. Jeg har ikke tid akkurat nå. Lenke til kommentar
settings Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 Hest er best på maten, midt mellom osten og salaten. 500 kilo døla kjøtt, med hjerne som en lite nøtt! den har jeg gått med i hode siden smurfens iriterende face oppdate. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 Nei. Man skal kun dundre Rainbow. Ser forresten for meg at skivene du mottok er sykt dårlige. Hva var det du mottok? Otyg - Sagovinders Boning/Älvefärd Vintersorg - Till Fjälls Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 Hest er best på maten, midt mellom osten og salaten. 500 kilo døla kjøtt, med hjerne som en lite nøtt! den har jeg gått med i hode siden smurfens iriterende face oppdate. Ikke noe problem det vel? Sangen er jo kjempegøy. Lenke til kommentar
""" Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 Oi! Det hadde jeg ikke forventet av deg, Smurfen. De fire første Vintersorg-utgivelsene har jeg faktisk sansen for. Otyg var bra sist jeg hørte på skivene, men det er en del år siden. Ser ikke for meg at de har holdt seg veldig bra, med unntak av Dio-coveren. http://www.youtube.com/watch?v=_JT9yHXrNnw Tidenes felegnukking på soloen. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 Hest er best på maten, midt mellom osten og salaten. 500 kilo døla kjøtt, med hjerne som en lite nøtt! den har jeg gått med i hode siden smurfens iriterende face oppdate. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 Ikke noe problem det vel? Sangen er jo kjempegøy. Den er likefullt irriterende å få på hjernen. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 (endret) Jeg har aldri hørt sangen, og ikke har jeg tenkt til å høre den heller. You norwegians.... Endret 3. september 2012 av Zeromac Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 Hvor kommer alt dette hatet mot Øystein Sunde fra? 2 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 You norwegians.... Din svarte pelsdott. Den er likefullt irriterende å få på hjernen. Om dere sliter med å få sangen ut av hjerna, kan jeg komme med en annen låt? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 Øystein Sunde er rett og slett en genial mann. Ingen kan si noe annet. En fantastisk gitarspiller, en stor komiker og god samfunnskommentatør. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg