Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hest er best.

...på maten.

Midt i mellom osten og salaten.

Nå fikk jeg den på hjernen igjen.

Takk skal du ha.

Pass på, det kan få konsekvenser å skrive ned den sangen.

Og jo, jeg synes hestepølse er helt greit. Ikke så godt som pølser av svin eller vilt, men absolutt etbart.

Indeed. Selv om jeg foretrekker civ4 eller civ3 selv

De er også bra, men jeg foretrekker Civ1. Fyrer det opp nå og da og blir sittende i noen dager, før jeg klarer å løsrive meg og tar et halvt års pause. :p

Lenke til kommentar

Noen som vil komme og hjelpe til med å lete etter en bok som har forsvunnet på mystisk vis?

Det er virkelig ikke så mange steder den kan ha gjemt seg her, er ikke så stort rom akkurat.

Gjerne. Du vil ikke vise meg frimerkesamlinga di og? Oioioi. For et mål av Ivers!

Endret av Sexylubb1
Lenke til kommentar

Noen som vil komme og hjelpe til med å lete etter en bok som har forsvunnet på mystisk vis?

Det er virkelig ikke så mange steder den kan ha gjemt seg her, er ikke så stort rom akkurat.

Jeg har det samme problemet. Bare at jeg mangler en hel eske med bøker. Finner den ikke i selve huset, hos farmor, hos mormor, i dukkestuen eller i garasjen. Veldig frustrerende. Mange gode bøker i den eska. Blant annet Skandinavisk misantropi-trilogien, flere bøker av Matthew Reilly og et par av Arto Paasilinna. ><

Jeg har lett etter den i 2 år nå.

Lenke til kommentar

Er det 20-års grense for å ta motorsykkellappen?

Nei.

Du har lett motorsykkel (A1) hvor grensa er 16 år. Den kan være opptil 125kubikk. I tillegg er det vel noe HK-krav, men det husker jeg ikke.

Når du er 18 kan du ta mellomtung. Da kan du kjøre sykler med opptil 34HK. Når du har hatt den i 2 år blir den automatisk gjort om til tunglappen uten noen begrensning.

Skal du gå rett på tunglappen må du være 20.

Lenke til kommentar

Du har lett motorsykkel (A1) hvor grensa er 16 år. Den kan være opptil 125kubikk. I tillegg er det vel noe HK-krav, men det husker jeg ikke.

Når du er 18 kan du ta mellomtung. Da kan du kjøre sykler med opptil 34HK. Når du har hatt den i 2 år blir den automatisk gjort om til tunglappen uten noen begrensning.

Skal du gå rett på tunglappen må du være 20.

Aha. Men lett motorsykkel blir ikke automatisk omgjort til mellomtung etter 2 år? Du vet ikke tilfeldigvis hva prisen vil havne på?

Lenke til kommentar

Aha. Men lett motorsykkel blir ikke automatisk omgjort til mellomtung etter 2 år? Du vet ikke tilfeldigvis hva prisen vil havne på?

Nei. Lett-MC er lett-MC er lett-MC.

Broren min sa han brukte rundt 11-12K, men jeg er ikke sikker på om det var når han tok lett eller når han tok mellomtung.

Lenke til kommentar

Gjerne. Du vil ikke vise meg frimerkesamlinga di og? Oioioi. For et mål av Ivers!

Jeg har faktisk en frimerkesamling fra da jeg var rundt 10-11 år.

Jeg har lett etter den i 2 år nå.

:/ Kjipt. Min er en pensumbok jeg nettopp kjøpte, og som jeg så senest i forigårs. Jeg har allerede lest den ut og notert, men skulle låne den bort til noen i morra. Skjønner ingenting, hvor kan den ha tatt veien? Jeg har jo bare et rom, og det har jeg endevendt.

Lenke til kommentar

Jeg er vant til å håndtere store objekter.

Gratulerer med å ha kommet ut av skapet, da.

:/ Kjipt. Min er en pensumbok jeg nettopp kjøpte, og som jeg så senest i forigårs. Jeg har allerede lest den ut og notert, men skulle låne den bort til noen i morra. Skjønner ingenting, hvor kan den ha tatt veien? Jeg har jo bare et rom, og det har jeg endevendt.

Sekken?

Lenke til kommentar

For et valg ... Kakao med chili, Kahlua, krem og kanel, eller bringebærte?

Ja, det er ganske irriterende, men jeg ser at din forsvunne pensumbok også kan være irriterende. Det ligger forøvrig også i esken. Pensumbøker fra Steinkjer. To skulle jeg ha til en eksamen jeg tok opp.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...