Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Woop, om noen timer er Rockheim Hall of Fame på TV2. Må holde meg våken til det i alle fall. Sånn ellers er jeg syk igjen og ble sendt hjem fra jobb av sjefen. :p

I tillegg får valgene mine konsekvenser og det å sitere Øystein Sunde-sanger i Facebook-statusen gjør at jeg mister venner. Synd, men sant.

Ida ble sint på deg :
Lenke til kommentar

Jeg hadde egentlig håpet at sjefen skulle se det, kun for å høre hans reaksjon. Han ler med på det meste jeg foretar meg, men å snakke om at hest er best som pålegg for en hestefanatiker, kan jo kanskje bli litt drastisk. :p

Det sier en del når den eneste som synes at det er kult å dra frem en sånn greie for å plage folk som ikke liker sangen er Slimda.
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ida ble sint på deg :<

Ja, det ble hun. Og nå er vi ikke Feisbukk-venner lenger.

Det sier en del når den eneste som synes at det er kult å dra frem en sånn greie for å plage folk som ikke liker sangen er Slimda.

Mjo, du har kanskje rett, men fuck it, jeg liker virkelig ikke hester. Annet enn som pålegg. Jeg forstår ikke folks fascinasjon ved dem. De er skremmende, rett og slett.

Lenke til kommentar

Det er jævlig mye rart jeg ikke liker, går ikke nødvendigvis ut av min vei for at folk som liker det skal få vite at jeg ikke liker det. Hester liker sikkert deg best som pålegg og.

Edit: Når det er sagt synes jeg det er en heftig overreaksjon å fjerne deg fra vennelisten og shit, men eh.

Endret av Eplefe
Lenke til kommentar

Mjo, du har kanskje rett, men fuck it, jeg liker virkelig ikke hester. Annet enn som pålegg. Jeg forstår ikke folks fascinasjon ved dem. De er skremmende, rett og slett.

Ridning er gøy. Særlig sprang. Har tenkt litt på å begynne med det igjen, men litt for dyrt for en fattig student.

Lenke til kommentar

Det er jævlig mye rart jeg ikke liker, går ikke nødvendigvis ut av min vei for at folk som liker det skal få vite at jeg ikke liker det. Hester liker sikkert deg best som pålegg og.

Edit: Når det er sagt synes jeg det er en heftig overreaksjon å fjerne deg fra vennelisten og shit, men eh.

Gjør vanligvis ikke det jeg heller, men av og til så gjør man bare slike ting. Og da kan man enten angre som en hund eller stå for det. Jeg står for det.

Litt som da jeg sa jeg var for at homofile skulle få adoptere og fikk et blåøye av det jeg trodde var en av mine beste venner.

Skjønt, andre ting kan jeg ærlig innrømme at jeg angrer på, and no ammount of suffering etc kan fikse på det jeg gjorde.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Hest er best.

Er forøvrig litt småirritert på stallutleier som tydeligvis nekter og gi meg telefonmunneret til leietager nummer 3 på stallen, da hun ikke vil at vi skal ha inn hestene våre på natta enda.

Lenke til kommentar

Hest er kjekke greier ja :) Men selv om jeg er ihuga hestejente blir jeg oppgitt av og til over hestefolk som overreagerer på utsagn som "hest er best som pålegg". Ikke rart folk syns det er gøy å terge med det :p

Mindre gøy forresten når hesten får kolikk som en av hestene på gården i dag, og man må traske rundt i ring i et par timer før veterinær har mulighet til å komme...

Endret av KristineS
Lenke til kommentar

Men så igjen, jeg har blitt jaget og bitt av hunder, og angrepet av katter og fugler helt uprovosert, samt hatt en vær prøvd å stange meg ned (jeg går tydeligvis ikke bra sammen med dyr), så jeg burde generelt sett ikke like de heller, men det er noe eget ved hester som jeg rett og slett ikke klarer. Ligger sikkert dypt i underbevistheten eller noe sånt.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...