Sexylubb1 Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 Mye mulig. Jeg har ikke hørt noe særlig på det. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 To beste podcastene i norge, det. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 Tazte priv er nest ebst etter misjonen Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 Litt digg med Niggas in Paris etter en hel dag med å være godt forbilde. Var noen tiendeklassinger som stoppet meg og spurte pent om å få se tatoveringen min, det var koselig. Lenke til kommentar
settings Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 "kan jeg se tatoveringen din?" "vær så snill" *bambiøyne* Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 Litt digg med Niggas in Paris etter en hel dag med å være godt forbilde. Var noen tiendeklassinger som stoppet meg og spurte pent om å få se tatoveringen min, det var koselig. And they're going gorillas. Lenke til kommentar
settings Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 No one knows what it means Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 But its provocative, it gets the people going! Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 Litt digg med Niggas in Paris etter en hel dag med å være godt forbilde. Var noen tiendeklassinger som stoppet meg og spurte pent om å få se tatoveringen min, det var koselig. Rasist. Lenke til kommentar
settings Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 nei, det er de som skrev den som er rasister, da hudfarge er irrelevant og det er stygt å si/ skrive niggers. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 Radioresepsjonen er evig lame Misjonen er fantastisk awesome, beste programmet ever Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 Hadde det egentlig veldig kjekt på første skoledag som observatør. Gleder meg veldig til å bytte veske til en større en. Ikke sjans til å få plass til nettbrett, kaffekopp, porselensfilter, kaffeposer, penner og notatbøker i den jeg har med meg om jeg skal gå og dra på ørtibørti hårstrikk og shit som er i vesken per default. Also, katten min sitter og stirrer på meg. :< Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 Pleier ikke katter gjøre det? Og observatør? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 Pleier ikke katter gjøre det? Og observatør? Jada, vi er på en ungdomsskole og SER på folk undervise. Det er faktisk veldig morsomt, og vi har egne oppgaver og hurra. Minner meg på at jeg må skrive ut oppgavene for i morgen og jotte ned nok notater fra i dag mens jeg enda husker dem. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 That shit cray Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 Where the hood at? Lenke til kommentar
settings Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 Pleier ikke katter gjøre det? Og observatør? Jada, vi er på en ungdomsskole og SER på folk undervise. Det er faktisk veldig morsomt, og vi har egne oppgaver og hurra. Minner meg på at jeg må skrive ut oppgavene for i morgen og jotte ned nok notater fra i dag mens jeg enda husker dem. Observatører er kule, digga de vi hadde på besøk, alla bortsett fra de som kjørte koopertest da. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 Vi får bare vite hva vi skal gjøre av lærerne. Vi har liksom ikke noe eget opplegg, egentlig. Og det, det er helt greit, egentlig. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 Woop, om noen timer er Rockheim Hall of Fame på TV2. Må holde meg våken til det i alle fall. Sånn ellers er jeg syk igjen og ble sendt hjem fra jobb av sjefen. I tillegg får valgene mine konsekvenser og det å sitere Øystein Sunde-sanger i Facebook-statusen gjør at jeg mister venner. Synd, men sant. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 Fikk lyst å legge deg til nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg