Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hadde det egentlig veldig kjekt på første skoledag som observatør. Gleder meg veldig til å bytte veske til en større en. Ikke sjans til å få plass til nettbrett, kaffekopp, porselensfilter, kaffeposer, penner og notatbøker i den jeg har med meg om jeg skal gå og dra på ørtibørti hårstrikk og shit som er i vesken per default. Also, katten min sitter og stirrer på meg. :<

Lenke til kommentar

Pleier ikke katter gjøre det? Og observatør?

Jada, vi er på en ungdomsskole og SER på folk undervise. Det er faktisk veldig morsomt, og vi har egne oppgaver og hurra. Minner meg på at jeg må skrive ut oppgavene for i morgen og jotte ned nok notater fra i dag mens jeg enda husker dem.
Lenke til kommentar

Pleier ikke katter gjøre det? Og observatør?

Jada, vi er på en ungdomsskole og SER på folk undervise. Det er faktisk veldig morsomt, og vi har egne oppgaver og hurra. Minner meg på at jeg må skrive ut oppgavene for i morgen og jotte ned nok notater fra i dag mens jeg enda husker dem.

Observatører er kule, digga de vi hadde på besøk, alla bortsett fra de som kjørte koopertest da.

Lenke til kommentar

Woop, om noen timer er Rockheim Hall of Fame på TV2. Må holde meg våken til det i alle fall. Sånn ellers er jeg syk igjen og ble sendt hjem fra jobb av sjefen. :p

I tillegg får valgene mine konsekvenser og det å sitere Øystein Sunde-sanger i Facebook-statusen gjør at jeg mister venner. Synd, men sant.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...