b-real Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 Depositumskontroll Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 Eg elskar lukta av sarkasme om morgonen. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 Man lærer så mye av å jobbe i avisa. Så langt i dag har jeg lært hvordan ungen min skal unngå å få svekk, og hvordan jeg skal gjøre om børsa mi til ei trollbørse som aldri bommer. Har også lært mye historie og om folk som har lidd martyrdøden for å ikke være med på hedenske feiringer. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 (endret) Noen tøvete lokalmyter en gubbe har fortalt om sikkert. "Ka ska vi ha han sjuuuuuuur te å gjørra denna uka?" "Neeei..vi kan jo itj sende han på ordentlig nyheitsreportasja..finn en gammøl gubbe hain kain intervju!" Endret 3. september 2012 av Bytex Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 http://www.youtube.com/watch?v=PvYP_d2S1Pg 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 lold! Kan ha noe med at jeg er overtrøtt men Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 Hva er svekk? Engelsk syke elns. Noen tøvete lokalmyter en gubbe har fortalt om sikkert. "Ka ska vi ha han sjuuuuuuur te å gjørra denna uka?" "Neeei..vi kan jo itj sende han på ordentlig nyheitsreportasja..finn en gammøl gubbe hain kain intervju!" Skriver faste spalter om "Dagen i dag" og det sto oppført i boka vi bruker. "Hva dagene vet" eller hva den nå enn heter. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 lold! Kan ha noe med at jeg er overtrøtt men Old Spice er LOL-verdig, absolutt. Satt og grein av latter igår når jeg bladde meg igjennom noen av videoene deres. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 Ja, de er fantastiske. Og jeg må snart få kjøpt noe ny deo og såpe. Har nesten brukt opp det jeg kjøpte i USA i fjor. Lukter godt og chicks oppi her liker lukta. Win win. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 Dagen i Dag-spalten kan du jo bare kopiere fra NRK Tekst-TV Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 Jeg har ikke tilgang til tekst-TV, og finner det mer interessant å skrive selv enn å kopiere fra andre. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 Hvem bryr seg om dagen i dag i lokalavisa når man har dagen i dag på Radioresepsjonen? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 Er det folk som faktisk liker radioresepsjonen? 1 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 Det er vel et av de større radioprogrammene i Norge, og det mest prisvinnende i nyere tid. Så ja, det er det nok. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 Nordmenn er ræva dårlig på å gi ut priser, det du. 1 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 At ikke du liker en type humor betyr ikke at det ikke er morsomt. Det er uansett forfriskende å høre på 3 nerdete idioter som ikke legger skjul på at alt de snakker om er uviktig piss og at de ikke egentlig har peiling på noen ting som helst fremfor slitsomme P4-folk som er påtatt morsomme eller de andre P3-folka som er påtatt kule, kontroversielle og venstrevidde. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 Ekke no' elitefolk de nei! Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 DNFK (eller egentlig hele off topic-seksjonen) og RR er egentlig tidtrøyte som tidvis er svært likt. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 At ikke du liker en type humor betyr ikke at det ikke er morsomt. Det er uansett forfriskende å høre på 3 nerdete idioter som ikke legger skjul på at alt de snakker om er uviktig piss og at de ikke egentlig har peiling på noen ting som helst fremfor slitsomme P4-folk som er påtatt morsomme eller de andre P3-folka som er påtatt kule, kontroversielle og venstrevidde. misjonen er bra da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg