Need44speed Skrevet 2. september 2012 Del Skrevet 2. september 2012 Alle i Skandinavia er jo satan lovers og spiller satan lover metal. Det er allmen kjent. Death metalists and Black metalists however one may not like each other, they are brothers and should be together. FIND THOSE FUCKING POP FUCKERS AND KILL THEM ALL TOGETHER, it's a fine sane activity siblings can have together to strengthen their bonds! Eoskwros 1 month ago huffda Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 2. september 2012 Del Skrevet 2. september 2012 Visste du at Kakeshoma er et anagram for Shake Amok? Fokkin ell. Det var uringt for. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. september 2012 Del Skrevet 2. september 2012 Nå kan det godt bli midten av september, altså. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 2. september 2012 Del Skrevet 2. september 2012 (endret) Heller slutten av desember gitt... Endret 2. september 2012 av Kakeshoma Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 2. september 2012 Del Skrevet 2. september 2012 Faen heller. Ikke hopp over bursdagen min! Tidlig desember, takk! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. september 2012 Del Skrevet 2. september 2012 Alternativt kan du drikke melk. Vet at den Tine Ekstra Lett Lettmelk inneholder D-vitaminer. Og det var min primære kilde til d-vitamin frem til jeg utviklet laktoseintoleranse. >< Nå kommer jo snart Tine Styrk også. Tror det blir å gå over til den melka. Lenke til kommentar
""" Skrevet 2. september 2012 Del Skrevet 2. september 2012 Nå kommer jo snart Tine Styrk også. Tror det blir å gå over til den melka. Smaker visstnok grøt. Høres jævlig stusselig ut. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 2. september 2012 Del Skrevet 2. september 2012 Tine Styrk er, ifølge de som har litt peiling, totalt meningsløst. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. september 2012 Del Skrevet 2. september 2012 Tine Styrk er, ifølge de som har litt peiling, totalt meningsløst. De som har peiling er ikke helt enige ut fra hva jeg forstod. 2 Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 2. september 2012 Del Skrevet 2. september 2012 Har aldri hørt om Tine Styrk før. Måtte google det. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 2. september 2012 Del Skrevet 2. september 2012 Sovepiller takk... Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. september 2012 Del Skrevet 2. september 2012 Ja ja, jeg drikker bare laktosefri uansett. Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 2. september 2012 Del Skrevet 2. september 2012 Tine Styrk er, ifølge de som har litt peiling, totalt meningsløst. Ikke alle som fungerer på de 60-70g "anbefalte" proteinene daglig som visse tynnrygger med litt skolegang sier er alt man trenger. For min del hadde jeg gjerne sett en "tine styrk helmelk" med masse sweet fett i tillegg til extra proteins. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 Sovepiller takk... Nei, de pastillene er mine! Og du får ingen! Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 Kan man få piller for alt mulig nå til dags? Det lurer jeg på... Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 Damn you, mekaniske tastatur. Kan jo nesten ikke skrive på natta når folk i huset sover uten å vekke hele bønsjen. Høres ut som jeg går løs på et maskingevær når jeg skriver. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 Kan man få piller for alt mulig nå til dags? Det lurer jeg på... Yes. Damn you, mekaniske tastatur. Kan jo nesten ikke skrive på natta når folk i huset sover uten å vekke hele bønsjen. Høres ut som jeg går løs på et maskingevær når jeg skriver. KLICK KLACK MOTHERFUCKER Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 Mamma klager faktsk over tastaturet, og hun sitter i etasjen under. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 Mamma klager faktsk over tastaturet, og hun sitter i etasjen under. Men likevel fortsetter du å skrive... Din bølle. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 Det er jo lyden som er digg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg