Lycantrophe Skrevet 2. september 2012 Del Skrevet 2. september 2012 Gå og lek i trafikken. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 2. september 2012 Del Skrevet 2. september 2012 Skjønner ikke at noen bruker så utrolig mye på russetiden. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 2. september 2012 Del Skrevet 2. september 2012 Hallo fra Irland. 3 måneder uten internett i huset på vei. finner litt med dårlig signaler her og der men ellers blir jeg nødt til å bruke det på jobb kun. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. september 2012 Del Skrevet 2. september 2012 Lykke til Jo takk, jeg tror jeg trenger det. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 2. september 2012 Del Skrevet 2. september 2012 Skjønner ikke at noen bruker så utrolig mye på russetiden. Slapp unna hele russegreia på yrkesskolen. Halve klassen var karer i 40-årene på omskolering, ble ikke mye russ med dem. Og det var egentlig helt ypperlig. Lenke til kommentar
Lykke-lita Skrevet 2. september 2012 Del Skrevet 2. september 2012 Lykke til Jo takk, jeg tror jeg trenger det. Det tror jeg også hehe.. Sorry, nå var jeg nesten litt frekk her.. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 2. september 2012 Del Skrevet 2. september 2012 Skjønner ikke at noen bruker så utrolig mye på russetiden. Hvor mye bruker du ellers på alkohol og partyparty gjennom året? Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 2. september 2012 Del Skrevet 2. september 2012 Ser ikke hvordan det er relevant... Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 2. september 2012 Del Skrevet 2. september 2012 Ah, russ ja... Buss og greier. Nei, da er jeg enig. Lenke til kommentar
Diskutert Skrevet 2. september 2012 Del Skrevet 2. september 2012 Sant. Vi er heller mer interessert hva navnet ditt er. Lenke til kommentar
Lykke-lita Skrevet 2. september 2012 Del Skrevet 2. september 2012 Nesten? Litt? Uuuuuuups Unnskyld Datasmurfen Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 2. september 2012 Del Skrevet 2. september 2012 Er du interessert i hva navnet mitt er? Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 2. september 2012 Del Skrevet 2. september 2012 Hoho, sneik meg ut for å ta sol og tror du faen ikke en kompis nesten så meg utenfor solariumet, phew, det hadde vært flaut. Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 2. september 2012 Del Skrevet 2. september 2012 (endret) Trenger å ta sol jeg også, egentlig, men så er det akkurat dette med at det er flaut. Har heller aldri gjort det før, da. Endret 2. september 2012 av Banksy Lenke til kommentar
Lykke-lita Skrevet 2. september 2012 Del Skrevet 2. september 2012 Det er ikke bra å ta sol! Men ja, det synes jeg også Den ene gangen i året jeg tar sol, mener jeg.. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 2. september 2012 Del Skrevet 2. september 2012 Det er bra å ta sol vinterstid i Norge. Så lenge det gjøres i riktige mengder. Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 2. september 2012 Del Skrevet 2. september 2012 (endret) Trenger å ta sol jeg også, egentlig, men så er det akkurat dette med at det er flaut. Har heller aldri gjort det før, da. Hehe han gikk andre veien, men så snudde han seg plutselig, og jeg bare dukket ned over så capsen skjulte ansiktet mens jeg dro fram mobilen, glante litt opp etter 2-3 sec og da var jeg safe igjen. edit: Det er bra å ta sol vinterstid i Norge. Så lenge det gjøres i riktige mengder. Må få meg en badass tan for å skjule strekkmerkene litt vøtt. Endret 2. september 2012 av Primer4 Lenke til kommentar
Diskutert Skrevet 2. september 2012 Del Skrevet 2. september 2012 Er du interessert i hva navnet mitt er? No need. Fant det ut, jeg. Søte navn. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. september 2012 Del Skrevet 2. september 2012 Hoho, sneik meg ut for å ta sol og tror du faen ikke en kompis nesten så meg utenfor solariumet, phew, det hadde vært flaut. Er du så lite sikker på deg selv at det er flaut? 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg