Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

[09:34] Also Sprach Pandariffic: Some 8th grade kid got shot to death here in February

[09:35] Also Sprach Pandariffic: For asking a male classmate to be his valentine -_-

[09:35] [Vintage Princess] When I grow up, I want to be like me.: >_<

[09:35] Also Sprach Pandariffic: Kid should show up to school wearing heels and makeup sometimes

[09:35] Also Sprach Pandariffic: And that takes serious courage

[09:35] [Vintage Princess] When I grow up, I want to be like me.: Great. I just started tearing up. >_<

[09:35] Also Sprach Pandariffic: i'm sorry..

[09:36] [Vintage Princess] When I grow up, I want to be like me.: Fuck, I hate homophobes and fucked up prejudice people. You can judge people all you want, but if you act up like that, it's pretty fucking obvious who has the problem

[09:36] Also Sprach Pandariffic: The guy came to school the next day and shot him in the middle of class

...Jeg liker ikke USA ><

Lenke til kommentar

Jaa, homser blir ofte skutt her i landet, vi bare ser det ikke for vår egen arroganse, Paala.

Alvorlig. Tenk deg om halvannen gang før du uttaler deg, i hvert fall.

Vi ER faktisk ufattelig mange ganger bedre enn USA, sånn rent objektivt, og det har resten av verden innsett.

Lenke til kommentar

Jeg tror ikke Norge er like ille på det området.

Ingen på min alder reagerte noe særlig når jeg kom ut av skapet som bi. Bare ett par stykker på den kristne internatskolen jeg gikk på. Og ingen av dem hadde skutt meg om jeg hadde spurt dem om en date eller noe.

Lenke til kommentar

Der kom arrogansen fram der, Norge er ikke et bedre land en noen som helst, vi dreper, hetser og mobber i dette landet også, så ingen kan si at vi er bedre bare pga vi har mindre av det enn andre, det er fortsatt et problem, og problemet er ikke løst pga det er mindre av det.

Lenke til kommentar

Sist jeg sjekket, så var definisjonen på "bedre enn" at vi faktisk HAR mindre av det. At jeg som person er arrogant trodde jeg var et faktum folk hadde fått med seg by now. Norge som land gjør i hvert fall noe for å avlive sine egne fordommer i stedet for å bygge oppom dem, slik som f.eks. USA. Du kan si så mye du vil (så lenge du putter "imo" bak) at Norge ikke er bedre enn andre, men det er det bevist på så evig mange måter at vi faktisk er. Så sjekk faktaene dine, du (:

Lenke til kommentar

Jeg syns ikke Norge er bedre enn USA, Norge er USA i miniatyr størrelse, og blir bare verre og verre, Norge kommer til å gå til helvette, og jeg gleder meg til det skjer, for jeg skal stå å le av alle sammen når dere blir drept og voldtatt og mens likene dere's blir skjendet, verden går mot en undergang, og jeg skal stå å le av dere :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...