L4r5 Skrevet 1. september 2012 Del Skrevet 1. september 2012 Nei, det var andre grunner. Samme huseier faktisk. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. september 2012 Del Skrevet 1. september 2012 For tynne vegger? Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 1. september 2012 Del Skrevet 1. september 2012 Jaja. Skål da. Og kvitt dere med alle de materielle godene deres, så slipper dere flyttestresset. Er så jævlig glad for at jeg kan pakke ned sakene mine i et par-tre kofferter, stue PC-en i bilen og bare reise slik om jeg må. (Jada, jeg eier møbler, men de har ingen affeksjonsverdi for meg og er verdt særdeles lite). Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. september 2012 Del Skrevet 1. september 2012 For tynne vegger? Svartsopp og vinduer som ikke trengte å være åpne for å lufte var to årsaker. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. september 2012 Del Skrevet 1. september 2012 (endret) Also: Jeg har egentlig litt dårlig samvittighet for de som mest sannsynlig kommer til å overta leiligheten vår. De har unge og den leiligheten er ikke et blivende sted for en unge. Jeg nevnte ikke noe om de negative tingene når de var på visning slik at vi skal slippe å betale for en måned ekstra lxm. Men bedre enn alternativet deres da. De hadde blitt kasta ut på dagen av kommunen fordi huseieren de hadde før leide ut ulovlig. Endret 1. september 2012 av L4r5 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 2. september 2012 Del Skrevet 2. september 2012 Det er vel ikke ditt ansvar ettersom du ikke er utleier. Om de ikke liker seg kommer de vel til å finne seg noe nytt så fort som mulig uansett. Og om de ikke hadde noe bedre alternativ... Bedre at de leter etter ny leilighet mens de bor der enn i noe som er enda mer shabby? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. september 2012 Del Skrevet 2. september 2012 Alternativet deres var en campingvogn. Det er det de overnatter i enn så lenge ettersom jeg forstod. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 2. september 2012 Del Skrevet 2. september 2012 Høres mer ut som du har gjort en god gjerning. Da deg en øl til du. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 2. september 2012 Del Skrevet 2. september 2012 Haha, god gjerning? Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 2. september 2012 Del Skrevet 2. september 2012 Noensinne fått? Lenke til kommentar
Porcela1n Skrevet 2. september 2012 Del Skrevet 2. september 2012 Sjur, når du liker så gamle bilder av meg syns jeg det er utrolig creepy. Du står på randen av å bli slettet som venn. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. september 2012 Del Skrevet 2. september 2012 Noensinne fått? Klart. Ida, jeg har forklart deg dette før. Senest i går. Og akkurat nå er jeg stuptrett og får ikke sove. Og gamle? Jeg likte det jeg kom over som var likbart uten å se på årstall, men okay. Lenke til kommentar
Porcela1n Skrevet 2. september 2012 Del Skrevet 2. september 2012 Ida, jeg har forklart deg dette før. Senest i går. Og akkurat nå er jeg stuptrett og får ikke sove. Og gamle? Jeg likte det jeg kom over som var likbart uten å se på årstall, men okay. Sorry, har hatt en jævlig dag. Lenke til kommentar
Anvlaibar Skrevet 2. september 2012 Del Skrevet 2. september 2012 Kaste opp over alt. Oh lawd... Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. september 2012 Del Skrevet 2. september 2012 (endret) Får fortsatt ikke sove. Vurderer å bare ta en pille, men da kommer jeg meg aldri i verden opp om 4 timer. Får vel bare døgne da. Robbe en sparegris og kjøpe Red Bull eller noe. Eller se om vi har noe te med koffein i og drikke flere liter av det. e: Sorry, har hatt en jævlig dag. NPNP. Endret 2. september 2012 av Datasmurf Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg