Datasmurf Skrevet 1. september 2012 Del Skrevet 1. september 2012 Hvor flytter du? Til en ny leilighet bare, samme by Ah. Kos det da. Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 1. september 2012 Del Skrevet 1. september 2012 Ungdomskole skal ikke være artig, ej heller skal du føle at du har lært noe! Lenke til kommentar
Lykke-lita Skrevet 1. september 2012 Del Skrevet 1. september 2012 Ah. Kos det da. Ja, det blir nok bedre Mer plass, og roligere Passe meg perfekt. Er det noe jeg hater så er det å bli vekt midt på natta Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 1. september 2012 Del Skrevet 1. september 2012 Bor du alene eller i kollektiv? Lenke til kommentar
Lykke-lita Skrevet 1. september 2012 Del Skrevet 1. september 2012 Bor du alene eller i kollektiv? Bodde i et slags kollektiv før. Nå blir det alene Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. september 2012 Del Skrevet 1. september 2012 For det verste med kollektiv er at du blir vekt midt på natta. :| Alene er greit nok det, men jeg trivdes veldig godt da jeg bodde med bestekompisen min. Bedre enn da jeg bodde alene. Hadde alltid en å drikke med, og spille kort med, og en til å spise maten jeg laget. Lenke til kommentar
Lykke-lita Skrevet 1. september 2012 Del Skrevet 1. september 2012 Sant det, datasmurf. Kan kanskje bli litt ensomt sånn sett. Men jeg kommer til å være mye på skolen, trening og hos andre at det bare er deilig å komme til et sted der man får fred og ro Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 1. september 2012 Del Skrevet 1. september 2012 Cheeseburger meny i fra den lokale burgersjappa slå aldri feil. Nam Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. september 2012 Del Skrevet 1. september 2012 Sant det, datasmurf. Kan kanskje bli litt ensomt sånn sett. Men jeg kommer til å være mye på skolen, trening og hos andre at det bare er deilig å komme til et sted der man får fred og ro Ser den, ser den. Pleide å være mye på skolen selv, hovedsaklig for gaming og det sosiale, og et par ganger voersa vi der. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. september 2012 Del Skrevet 1. september 2012 Da har jeg sett Gamera 3: Awakening of Irys også. http://www.youtube.com/watch?v=FR8UyLw6m6A Ikke stort annet å si enn EPIC Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 1. september 2012 Del Skrevet 1. september 2012 X-tra fiskepinner er faen meg undervurdert. Lenke til kommentar
Lykke-lita Skrevet 1. september 2012 Del Skrevet 1. september 2012 Ser den, ser den. Pleide å være mye på skolen selv, hovedsaklig for gaming og det sosiale, og et par ganger voersa vi der. Hehe, det har vi gjort også Jeg må være mye på skolen da.. gaming på skolen? hehehe Lurer egentlig på om jeg noen gang kommer til å klare å bo med andre Med tanke på hvor deilig jeg synes det er å være helt alene, og hvor mye jeg irriterer meg over andre.. uuuuups . hehe. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 1. september 2012 Del Skrevet 1. september 2012 X-tra fiskepinner er faen meg undervurdert. Nei, trøste da. De smaker jo høgg og gøgg. Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 1. september 2012 Del Skrevet 1. september 2012 Da har du ikke spist mye fiskepinner ass. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 1. september 2012 Del Skrevet 1. september 2012 http://open.spotify.com/user/svartsau/playlist/41vbNcRgTWLMwRULvwKyXj Party like it's the 90s! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. september 2012 Del Skrevet 1. september 2012 Hehe, det har vi gjort også Jeg må være mye på skolen da.. gaming på skolen? hehehe Lurer egentlig på om jeg noen gang kommer til å klare å bo med andre Med tanke på hvor deilig jeg synes det er å være helt alene, og hvor mye jeg irriterer meg over andre.. uuuuups . hehe. Oh yes. Måtte jo gjøre noe mens vi rendra ting. Fyrte opp MineCraft, CS, UT, UT2004 etc. Evig nice. Ja, jeg har det litt på samme måte. Særlig det at jeg ikke får sove om det ikke er musikk på i rommet, får meg til å lure på om jeg noen sinne kan dele soverom med noen andre. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. september 2012 Del Skrevet 1. september 2012 WTB ny rygg og ny knær. Å flytte tar på. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. september 2012 Del Skrevet 1. september 2012 Jeg kjøpte nye bein etter å ha tråkka rundt på jobb i 12 timer i går. De gamle virket ikke mere. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. september 2012 Del Skrevet 1. september 2012 Skjønner deg godt. Har holdt på i 12-13 timer nå med en liten pause i åttetiden. Smakte ekstremt godt med en kald pils mens jeg ligger i den nye senga nå. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 1. september 2012 Del Skrevet 1. september 2012 Flytta du fordi huseieren økte leien så mye? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg