dysfunctional Skrevet 1. september 2012 Del Skrevet 1. september 2012 (endret) Jeg måtte stå opp halv elleve for å kjøre kjæresten på jobb. Og nå er jeg trøtt. Hardt liv. I tillegg tror jeg det ene kjøleskapet vårt er ødelagt, så jeg måtte ringe pappa for å hjelpe meg. Viste seg at driten er ødelagt, så jeg måtte flytte alt vi hadde der til kjøleskapet i 1. etg. Endret 1. september 2012 av Zeromac Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 1. september 2012 Del Skrevet 1. september 2012 Jeg måtte stå opp halv elleve for å kjøre kjæresten på jobb. Og nå er jeg trøtt. Hardt liv. I tillegg tror jeg det ene kjøleskapet vårt er ødelagt, så jeg måtte ringe pappa for å hjelpe meg. Viste seg at driten er ødelagt, så jeg måtte flytte alt vi hadde der til kjøleskapet i 1. etg. Du har ikke kjæreste din løgner. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 1. september 2012 Del Skrevet 1. september 2012 Haha. Neivel Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. september 2012 Del Skrevet 1. september 2012 Jeg kan drikke hva enn det skal være av blandevann, men holder meg likevel til Urge + vodka eller cola + rom. Og selvfølgelig tonic + gin. Ellers går det i noen dråper vann og irsk eller skostsk whisky, store mengder rød, hvit og musserende vin, samt forskjellige typer øl. Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 1. september 2012 Del Skrevet 1. september 2012 Jo fullere jeg blir, jo mere partypooper blir jeg. Så jeg unngår slikt. Går bare og whiner om å dra hjem snart. Er jo artig og snøvle rundt og være dritsekk med alle? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. september 2012 Del Skrevet 1. september 2012 Ikke er det artig, og ikke blir du bedre likt. Når jeg drikker foretrekker jeg å drikke til jeg føler jeg ikke har godt av mer og da prøver jeg å finne meg en seng. Helst min egen. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 1. september 2012 Del Skrevet 1. september 2012 Nå må folk våkne litt her altså! Er jo ikke noe aktivitet her i dag. =/ Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. september 2012 Del Skrevet 1. september 2012 Jo fullere jeg blir, jo mere partypooper blir jeg. Så jeg unngår slikt. Går bare og whiner om å dra hjem snart. Er jo artig og snøvle rundt og være dritsekk med alle? Ikke overhodet. og jeg har hatt mere enn nok av snøvling med pappa som var alkis i 15 år. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. september 2012 Del Skrevet 1. september 2012 Nå må folk våkne litt her altså! Er jo ikke noe aktivitet her i dag. =/ Sorry. Har løst kryssord og hørt på søstersen rante i vei. Så prøvde jeg å lære henne navnet på alle fylkene i Norge og hvor de ligger. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 1. september 2012 Del Skrevet 1. september 2012 Er søsteren din 5 år? Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 1. september 2012 Del Skrevet 1. september 2012 Dem er 18 og 20 elns. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 1. september 2012 Del Skrevet 1. september 2012 Jeg kan ikke navnet på alle fylkene i hodet. Er det normalt å kunne de på rams? Lenke til kommentar
Lykke-lita Skrevet 1. september 2012 Del Skrevet 1. september 2012 Jeg kan ikke navnet på alle fylkene i hodet. Er det normalt å kunne de på rams? Ja? Pøh, det tar på å flytte.. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. september 2012 Del Skrevet 1. september 2012 Dem er 18 og 20 elns. 19 og 22. Er søsteren din 5 år? Skulle nesten ønske det. Jeg gremmes, rett og slett. Jeg kan ikke navnet på alle fylkene i hodet. Er det normalt å kunne de på rams? Ja? Pøh, det tar på å flytte.. Hvor flytter du? Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 1. september 2012 Del Skrevet 1. september 2012 Skolevesent i Orkdal er ikke top notch, tydeligvis. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 1. september 2012 Del Skrevet 1. september 2012 Venninna mi var på praksis i Orkdal, og kom hjem med skrekkhistorier hver dag om systemet der. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. september 2012 Del Skrevet 1. september 2012 Ikke overraskende. Jeg husker grunnskolen med skrekk, både lærerne og elevene. For ikke å snakke om bygningene. Og den fascinasjonen lærerne hadde av å gjøre det interessante kjedelig eller rett og slett skippe det om elever viste interesse. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 1. september 2012 Del Skrevet 1. september 2012 Huff. Håper ikke elevene mine vil oppfatte meg sånn. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. september 2012 Del Skrevet 1. september 2012 Så har vi de mannlige lærerne på ungdomsskolen som virket å være enten alkoholikere, litt for glad i barn eller voldelige og fått sparken fra en drøss med andre skoler for vold mot elever før de ble ansatt på Orkanger Ungdomsskole. Eller en kombinasjon av de tre. Skolevesent i Orkdal er ikke top notch, tydeligvis. Tror mer det er det at søss ikke har noen interesse for allmennkunnskap. Hun pugger det for å kunne det til prøver og få gode karakterer, og så glemmer hun det etterpå. Jeg kan jo det meste jeg lærte på skolen enda. Lenke til kommentar
Lykke-lita Skrevet 1. september 2012 Del Skrevet 1. september 2012 Hvor flytter du? Til en ny leilighet bare, samme by Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg