Eplefe Skrevet 31. august 2012 Del Skrevet 31. august 2012 Uansett... la oss enes. Den skal hvertfall ikke drikkes med hverken cola eller is. Noen dråper vann er lov da. Jeg godtar den Dublin style. Ellers enig. Tequila er piss uansett merke. Dette tyder på at du ikke har smakt god tequila. Noen som har leste "The Picture of Dorian Gray" på engelsk? Jeg har lite lyst til å lese Wilde på noe annet språk enn engelsk, men samtidig er jeg noe usikker om jeg klarer å fatte boken fullt og helt ut om den leses på originalspråket. Engelsk behersker jeg, men jeg er redd det kan bli for vanskelig. Et skikkelig dilemma, altså. Ja, jeg har lest den på engelsk, den er ikke spesielt vanskelig imho, men engelsk er også morsmålet mitt, så IDK. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 31. august 2012 Del Skrevet 31. august 2012 Jeg liker ikke tequila, så jeg har ikke hatt noen grunn til å smake på god tequila nei. Drikkes god tequila og med salt og sitron? Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 31. august 2012 Del Skrevet 31. august 2012 Noen som har leste "The Picture of Dorian Gray" på engelsk? Jeg har lite lyst til å lese Wilde på noe annet språk enn engelsk, men samtidig er jeg noe usikker om jeg klarer å fatte boken fullt og helt ut om den leses på originalspråket. Engelsk behersker jeg, men jeg er redd det kan bli for vanskelig. Et skikkelig dilemma, altså. Prøv. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 31. august 2012 Del Skrevet 31. august 2012 (endret) Jeg liker ikke tequila, så jeg har ikke hatt noen grunn til å smake på god tequila nei. Drikkes god tequila og med salt og sitron? Om dette strides de lærde. Svaret er vel "ja, om du liker det, men den skal kunne drikkes uten og." Edit: Og lime, ikke sitron. Endret 31. august 2012 av Eplefe Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 31. august 2012 Del Skrevet 31. august 2012 Edit: Og lime, ikke sitron. Ikke vær så Lyc, a? Lenke til kommentar
Barnabas Skrevet 31. august 2012 Del Skrevet 31. august 2012 Ja, jeg har lest den på engelsk, den er ikke spesielt vanskelig imho, men engelsk er også morsmålet mitt, så IDK. Prøv. Det måtte bli slik. Jeg klarer ikke helt å se for meg Oscar Wilde på norsk. Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 31. august 2012 Del Skrevet 31. august 2012 Hvorfor er dere så fin på sprit? Har enda ikke kommet over noe som ikke smaker digg med enten is-te, sjokolademelk, fun light, cola, sprite, red bull, blåburn og isbiter. Men igjen så er jo smak veldig subjektivt. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 1. september 2012 Del Skrevet 1. september 2012 Usj. Sprit. Liker virkelig ikke smaken. Eneste jeg klarer er noen vodka/redbull, men det holder for min del.... Og det var i utlandet også, der blandingsforholdene er litt verre enn i Norge... Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 1. september 2012 Del Skrevet 1. september 2012 Prøvd vodka/blåburn med is-te? det klarer tillogmed fjortisjentene og helle i seg artige mengder av. Lenke til kommentar
Porcela1n Skrevet 1. september 2012 Del Skrevet 1. september 2012 Vodka, vanlig burn og sitronsaft. Det kan i allefall jeg drikke bøttevis av! Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 1. september 2012 Del Skrevet 1. september 2012 Da må jeg isåfall være dritings. Det kan ordnes. Nærmeste pub i Oslo? Damn it, i was too late. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 1. september 2012 Del Skrevet 1. september 2012 Jeg takler ikke smaken av mye forskjellig blandevann. Synes redbull og burn smaker høgg. Drikker gjerne ordentlige cocktails eller longdrinks, men synes at sprit er ganske ålreit alene og. Kommer an på hvilket humør jeg er i. Og nå skal jeg prøve å sove en tre kvarter til. 1 Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 1. september 2012 Del Skrevet 1. september 2012 Fyllesyk? Jeg også. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 1. september 2012 Del Skrevet 1. september 2012 Long Island Ice Tea. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 1. september 2012 Del Skrevet 1. september 2012 Går det ikke an å rydde opp i applisten i Play Store? Er jo idiotisk å finne appene man skal ha når alt fra første android ligger der. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. september 2012 Del Skrevet 1. september 2012 Har ikke vært fyllesyk på maaange år. Fordi jeg aldri har drukket meg full på maaange år. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 1. september 2012 Del Skrevet 1. september 2012 Jeg føler meg fyllesyk, men har ikke drukket. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 1. september 2012 Del Skrevet 1. september 2012 Jævlig masse liv her i dag! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 1. september 2012 Del Skrevet 1. september 2012 Blir ikke fyllesyk. Bare trøtt. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. september 2012 Del Skrevet 1. september 2012 Jo fullere jeg blir, jo mere partypooper blir jeg. Så jeg unngår slikt. Går bare og whiner om å dra hjem snart. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg