Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg har ikke kjærring, men hadde jeg hatt det hadde jeg referert til hun som "kjærringa"

Om typen min da jeg var femten hadde kalt meg "kjerring" med en gang vi ble sammen tror jeg jeg hadde blitt litt "Uhm... Mkei...". Det er mer sånn man gjør når man har vært sammen i mer enn to uker (som er snittet på hvor lenge et femtenårsforhold varer generelt, virker det som)

Lenke til kommentar
Om typen min da jeg var femten hadde kalt meg "kjerring" med en gang vi ble sammen tror jeg jeg hadde blitt litt "Uhm... Mkei...". Det er mer sånn man gjør når man har vært sammen i mer enn to uker (som er snittet på hvor lenge et femtenårsforhold varer generelt, virker det som)
Nå må du ikke generalisere. :)

Her i Hobøl er det mange 15åringer som er sammen med noenogtyve-åringer, og det varer lenge. :)

Lenke til kommentar
Nå må du ikke generalisere. :)

Her i Hobøl er det mange 15åringer som er sammen med noenogtyve-åringer, og det varer lenge. :)

Jammen da så. Regner med de blir kalt "smårips" og ikke "kjerring", da? :wee:

Nå ja. Jeg har venner som kaller damen sin for "kjerringen", "madammen" eller "tøsen min", uten at jentene tar det ille opp.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...