mushi Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Min er jo blanding, da. Men det er tydeligvis ille for noen allikevel. Da er det greit. Folk får kalle bikkja si det de vil Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Jeg tror disse er noe av det verste man kan finne. Tips fikk jeg fra Datasmurf (ofc). Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Jeg har ikke kjærring, men hadde jeg hatt det hadde jeg referert til hun som "kjærringa" Om typen min da jeg var femten hadde kalt meg "kjerring" med en gang vi ble sammen tror jeg jeg hadde blitt litt "Uhm... Mkei...". Det er mer sånn man gjør når man har vært sammen i mer enn to uker (som er snittet på hvor lenge et femtenårsforhold varer generelt, virker det som) Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Men det var jentene fra bubbles?... Såklart Lenke til kommentar
mushi Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 (endret) Jeg synes det er koselig når typen refererer til meg som kjærringa ^^ Endret 9. januar 2008 av mushi Lenke til kommentar
WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Hester er onde dyr! Nei, skumle! Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Jeg har ikke kjærring, men hadde jeg hatt det hadde jeg referert til hun som "kjærringa" Og der har vi grunnen til at du ikke har en heller. :!: Lenke til kommentar
hylo Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Om typen min da jeg var femten hadde kalt meg "kjerring" med en gang vi ble sammen tror jeg jeg hadde blitt litt "Uhm... Mkei...". Det er mer sånn man gjør når man har vært sammen i mer enn to uker (som er snittet på hvor lenge et femtenårsforhold varer generelt, virker det som)Nå må du ikke generalisere. Her i Hobøl er det mange 15åringer som er sammen med noenogtyve-åringer, og det varer lenge. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Jeg tror disse er noe av det verste man kan finne. Tips fikk jeg fra Datasmurf (ofc). Swiden! Forferdelig uttale hun har. Hun sier Swiden med tynn i Lenke til kommentar
Atald Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Jeg syntes det var koselig da jeg hadde noen å kalle kjerring. Det vil si fram til mandag. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Hester er onde dyr! Nei, skumle! Det og Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Hester er onde dyr! Nei, skumle! De biter sikkert hardt også. Også ser de en smule cp ut. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Jeg syntes det var koselig da jeg hadde noen å kalle kjerring. Det vil si fram til mandag. Kondolerer Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Jeg VIL IKKE ha ham med, sa jeg jo :-| OKei, da. Film? Tilbake på? det er en konstant regel. ^^ Sjøelefanter, da? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Om typen min da jeg var femten hadde kalt meg "kjerring" med en gang vi ble sammen tror jeg jeg hadde blitt litt "Uhm... Mkei...". Det er mer sånn man gjør når man har vært sammen i mer enn to uker (som er snittet på hvor lenge et femtenårsforhold varer generelt, virker det som)Nå må du ikke generalisere. Her i Hobøl er det mange 15åringer som er sammen med noenogtyve-åringer, og det varer lenge. Jammen da så. Regner med de blir kalt "smårips" og ikke "kjerring", da? Nå ja. Jeg har venner som kaller damen sin for "kjerringen", "madammen" eller "tøsen min", uten at jentene tar det ille opp. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Jeg tror det mer hun sier enn bare det som er ille XD. Eller hva med litt Backstreet boys? Eller som Smurfen selv, Spice girls! Lenke til kommentar
mushi Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Jeg syntes det var koselig da jeg hadde noen å kalle kjerring. Det vil si fram til mandag. Da du dreiv henne til å bli lesbisk (no offence) Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Jeg syntes det var koselig da jeg hadde noen å kalle kjerring. Det vil si fram til mandag. Det er en jævla jente get over it. It's plenty of fish in the sea Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Hester er onde dyr! Nei, skumle! Nei? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg