L4r5 Skrevet 30. august 2012 Del Skrevet 30. august 2012 Tenkte jeg skulle legge det ut i mattetråden etterpå. Jeg får ikke sett noe løsningsforslag siden vi ikke har fått bruker og passord til It's learning. Det får vi først når vi får laptop og voksenopplæringa stiller sist i køen. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 30. august 2012 Del Skrevet 30. august 2012 Typisk. Voksneopplæringa her blir kasta rundt i forskjellige lokaler siden ingen enten vil ha de der de er, ellers så er det avsatt lokaler til de, men de er ikke klare ennå. Go figure etc. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 30. august 2012 Del Skrevet 30. august 2012 (endret) Har du ikke kjøpt sånn superdupermegafancy HP kalkulator med innebygde formelsamlinger og alt mulig rart? Det var førstepri når jeg starta videregående. HP48GX! 128K RAM! Så brukte man halve skoleåret på å finne ut hvordan den virket. Endret 30. august 2012 av Bytex Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 30. august 2012 Del Skrevet 30. august 2012 Hvilken novelle, Lars? "Den store dagen" av Reidun Elise Foldøy Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 30. august 2012 Del Skrevet 30. august 2012 Så det var faktisk folk som ikke eide Casio eller Texas Instruments? Heh. Ja ja, dem om det. Vi installerte enkle spill på våre. Det var det mattetimene gikk med til. Vel, det og å sikle på den heite MILFen av en mattelærer vi hadde. Ah, førsteåret allmenn ... Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 30. august 2012 Del Skrevet 30. august 2012 Jepp, det var enten TI eller HP vi skulle ha. Casioene var ikke så avansert på midten av 90-tallet. Og vi skjønte jo ikke et kvekk av interfacet uten å lese den halvmetertjukke manualen. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 30. august 2012 Del Skrevet 30. august 2012 Det er ganske ålreit. Dagens installasjon av Rebecca Leser Pensum og Drikker var Irish Coffee og Ex.phil. Gidder du ta min eksamen og, når du først er der liksom? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 30. august 2012 Del Skrevet 30. august 2012 Trenger Lars hjelp? Jeg er ganske brukbar i matte. Ikke noe geni, men jeg får det til når jeg prøver. Novelleanalysen derimot, skal du faen få ha for deg selv. 1. Selvføgelig trenger han hjelp 2. Hva er galt med novelleanalyse? Heller det foran matte any day! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 30. august 2012 Del Skrevet 30. august 2012 Gidder du ta min eksamen og, når du først er der liksom? Hvis du ikke har noe i mot at jeg er lett beruset mens jeg tar den for deg, så kan jeg selvsagt det. Lover intet når det gjelder karakter, da. 1. Selvføgelig trenger han hjelp 2. Hva er galt med novelleanalyse? Heller det foran matte any day! Tror vi alle vet at Lars trenger hjelp. Og nei, matte > novelleanalyse. Matte kan man i hvert fall forstå bruken for, novelleanalyse gir meg lyst til å grave ut øynene med skje. :< 2 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 30. august 2012 Del Skrevet 30. august 2012 Matte er logikk. Novelleanalyse er... vel karakteren er i alle fall satt ut i fra trynefaktor der jeg kommer fra. Også står det antakeligvis på FN sin liste over ulovlige torturmetoder. Rett over Waterboarding. 1 Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 30. august 2012 Del Skrevet 30. august 2012 Matte er logikk. Nei. 1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 30. august 2012 Del Skrevet 30. august 2012 (endret) Hør, hør! Jepp, det var enten TI eller HP vi skulle ha. Casioene var ikke så avansert på midten av 90-tallet. Og vi skjønte jo ikke et kvekk av interfacet uten å lese den halvmetertjukke manualen. Ah. I see. Antar de var blitt avanserte nok på starten av 2000-tallet, for da skulle alle ha de. Det var to i klassen min som hadde TI-er fra starten av 90-tallet som de hadde arvet, og de brukte vel i grunn mattetimene på å lære seg BASIC for å programmere kalkisene sine. e: Velger også matte over novelleanalyse. Matte kan jo faktisk være både interessant og gøy. Analyser kan brenne. Endret 30. august 2012 av Datasmurf Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 30. august 2012 Del Skrevet 30. august 2012 Trenger Lars hjelp? Jeg er ganske brukbar i matte. Ikke noe geni, men jeg får det til når jeg prøver. Novelleanalysen derimot, skal du faen få ha for deg selv. Trenger du en math wizard? https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=380500&view=findpost&p=19613130 Har du ikke kjøpt sånn superdupermegafancy HP kalkulator med innebygde formelsamlinger og alt mulig rart? Neh, vi trenger ikke en så avansert. Skulle kjøpe en eller annen Casio som visstnok koster 180,- ved skolestart og rundt 300,- resten av året. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 30. august 2012 Del Skrevet 30. august 2012 Matematikk er enkelt det, man må bare lære seg hvordan det fungerer. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 30. august 2012 Del Skrevet 30. august 2012 Matematikk er enkelt det, man må bare lære seg hvordan det fungerer. Joda. Og jeg trodde jeg hadde skjønt det. Helt til jeg sjekket fasiten. Holder på å gjøre et nytt forsøk as we speak. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 30. august 2012 Del Skrevet 30. august 2012 http://www.diskusjon...post&p=19613130 Fått det til? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 30. august 2012 Del Skrevet 30. august 2012 Matematikk er enkelt det, man må bare lære seg hvordan det fungerer. Jøss, så det er akkurat som med alt annet altså? 1 Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 30. august 2012 Del Skrevet 30. august 2012 http://www.diskusjon...post&p=19613130 Trodde ikke det var lov til å poste linker til innlegg og tråder her, jeg? I hvert fall det jeg fikk beskjed om forrige gang jeg gjorde det. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 30. august 2012 Del Skrevet 30. august 2012 Jeg spurte. Det er litt annerledes. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg