Bruker-33331 Skrevet 30. august 2012 Del Skrevet 30. august 2012 (endret) FAEN DA. FINNER BARE KARAOKE DRITT OG FALSKE TNT - BACK IN BLACK / GUNS N ROSES / SWEET CHILD OF MINE (AC/DC, men Artisten er "The Rock masters" Og dritt) (Sweet child of mine, Tracii guns, Piano Tribute players, Payami ******** whatever, rævband) FAEN. Hvor i faen er orginalene? Fuck you, spotify. Youtube it is. http://www.youtube.com/watch?v=tBQ0_9IFzU0 http://www.youtube.com/watch?v=1w7OgIMMRc4 Endret 30. august 2012 av Bundy Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 30. august 2012 Del Skrevet 30. august 2012 (endret) Oh Emmm G er vi tilbake der igjen...10 sider youtube-spam med hvem som har tøffest musikksmak, lengst tiss, sterkest pappa osv. Endret 30. august 2012 av Bytex Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 30. august 2012 Del Skrevet 30. august 2012 (endret) Kult klipp. Men sjekk selv på spotify. Finner AC/DE etc. Men faen, da. Endret 30. august 2012 av Bundy Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 30. august 2012 Del Skrevet 30. august 2012 Det er fordi de som eier AC/DC og slikt, ikke tillater musikken deres på Spotify. Verre er det ikke. Men idiotisk er det. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 30. august 2012 Del Skrevet 30. august 2012 (endret) Det er fordi de som eier AC/DC og slikt, ikke tillater musikken deres på Spotify. Verre er det ikke. No shit? Sier du virkelig det? Det hadde jeg aldri trodd. Er du virkelig så dum at du tror folk ikke har fått det med seg? Plateselskapene, btw.. Endret 30. august 2012 av Bundy Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 30. august 2012 Del Skrevet 30. august 2012 Er du som er opprørt over at det er coverband på Spotify og ikke de ekte bandene. Jeg vet ikke hvor godt oppdatert du er på hvordan verdenen fungerer. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 30. august 2012 Del Skrevet 30. august 2012 (endret) Er du som er opprørt over at det er coverband på Spotify og ikke de ekte bandene. Jeg vet ikke hvor godt oppdatert du er på hvordan verdenen fungerer. Fin hersketeknikk. Men nå skiftet du emne. Endret 30. august 2012 av Bundy Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 30. august 2012 Del Skrevet 30. august 2012 Nei, jeg bare poengterer hvorfor jeg svarte. Det har ingenting med hersketeknikker eller emneskifte å gjøre. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 30. august 2012 Del Skrevet 30. august 2012 Spotify fungere aldri som en fullverdig erstattning for *.flac/*.mp3 3 Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 30. august 2012 Del Skrevet 30. august 2012 Vet dere hvem som har skrevet dette diktet ? "Du ska ikkje freista å leva på andre si tru men freista å finna ditt eige verd Ein sjølvstendig vilje er den tryggaste bru å nytta på kronglut ferd. Du ska ikkje tru det alle har sagt er visdom som gjeld til kvar tid. Ditt eige standpunkt det som ikkje er sagt er ofte av større verdi. Du skal ikkje leva etter opprita norm som seier at slik skal du gjera Det fins ingen fasit tilkvardags storm som viser at slik skal det vera. Du skal ikkje lita på andre sitt vet når ditt eige kanskje er betre. Sil ut dei gullkorn med den rette lét det måtte dei gamle fedre." Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 30. august 2012 Del Skrevet 30. august 2012 Jeg skrev det. Satt på dass og kjeda meg en dag. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 30. august 2012 Del Skrevet 30. august 2012 Jeg har drukket Irish Coffee til som lunsj i dag. Sweet. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 30. august 2012 Del Skrevet 30. august 2012 Å det studentlivet, Beccster! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 30. august 2012 Del Skrevet 30. august 2012 Det er ganske ålreit. Dagens installasjon av Rebecca Leser Pensum og Drikker var Irish Coffee og Ex.phil. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 30. august 2012 Del Skrevet 30. august 2012 (endret) Haha, stress å våkne til lol. I sin tid da MiniDisc var tingen så hadde jeg Pink Floyd og Echoes som vekkerklokke...det var awsome. Med tanke på at jeg nettopp våkna til Echoes, kan jeg si at det fortsatt er awesome. HTML-generatoren til Winamp. Good old times. Og jada, jeg har fortsatt en som jeg laget noen år siden. Hah! Vel, siden jeg bruker WinAmp til å høre musikk oftere enn Spotify / WiMP / andre streaming-greier, så er det like greit å bruke den. Har forferdelig mange html-filer av det slaget liggende rundt om på serveren og på PC-en. Bare gullmusikk jo. 10/10 Flink Jonas. 10/10. Endret 30. august 2012 av Datasmurf Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 30. august 2012 Del Skrevet 30. august 2012 Det er ganske ålreit. Dagens installasjon av Rebecca Leser Pensum og Drikker var Irish Coffee og Ex.phil. Her er det: "Lars analyserer novelle, studerer antikken og løser regneoppgaver han faen ikke får til å stemme med fasiten og ikke vet hvor han gjør feil" Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 30. august 2012 Del Skrevet 30. august 2012 Trenger du en math wizard? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 30. august 2012 Del Skrevet 30. august 2012 Her er det: "Lars analyserer novelle, studerer antikken og løser regneoppgaver han faen ikke får til å stemme med fasiten og ikke vet hvor han gjør feil" Trenger Lars hjelp? Jeg er ganske brukbar i matte. Ikke noe geni, men jeg får det til når jeg prøver. Novelleanalysen derimot, skal du faen få ha for deg selv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg