Datasmurf Skrevet 29. august 2012 Del Skrevet 29. august 2012 Ha-ha, good one. Det verste med forkjølelse er å ha så lyst på røyk, og samtidig vite at man ikke burde, fordi det absolutt ikke blir bedre. Hjelper ikke at dufta av Rød 3 siver inn det åpne vinduet heller. Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 29. august 2012 Del Skrevet 29. august 2012 Ok, skal ringe imorra, lover Vær en mann og stå for det du sier. Do it. Sendte en lang forklarende mail, får duge. Etter noen renskrivninger var den tom for trusler og. 1 Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 29. august 2012 Del Skrevet 29. august 2012 Tenkte jeg liksågreit kunne få gjort noe fornuftig når jeg først satt og sneik meg unna arbeid. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 29. august 2012 Del Skrevet 29. august 2012 Da var det bare å komme seg innover til Oslo for å dra på skolen. Svært, svært nervøs. Første skoledag. =/ Håper jeg kommer i klasse med noen ålreite folk. Snakkeeees. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 29. august 2012 Del Skrevet 29. august 2012 Snakkes. Lykke til med klassen etc. Denne dagen går forøvrig alt for sent. Alt for lite å gjøre, og ingen har noen særlige oppgaver til meg enda. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 29. august 2012 Del Skrevet 29. august 2012 Sendte en lang forklarende mail, får duge. Etter noen renskrivninger var den tom for trusler og. Flott jobba. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 29. august 2012 Del Skrevet 29. august 2012 Da var det bare å komme seg innover til Oslo for å dra på skolen. Svært, svært nervøs. Første skoledag. =/ Håper jeg kommer i klasse med noen ålreite folk. Snakkeeees. Hva slags skole? Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 29. august 2012 Del Skrevet 29. august 2012 Hva slags skole? Privatskole. :o Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 29. august 2012 Del Skrevet 29. august 2012 Privatskole. :o Hvor, hvilken, hvorfor, hva? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 29. august 2012 Del Skrevet 29. august 2012 The children were lined up in the cafeteria of a Catholic elementary school for lunch. At the head of the table was a large pile of apples. The nun made a note, and posted on the apple tray, "Take only one. God is watching." Moving further along the lunch line, at the other end of the table was a large pile of chocolate chip cookies. One child whispered to another, "Take all you want. God is watching the apples." Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 29. august 2012 Del Skrevet 29. august 2012 Og jeg sitter og kikker på ei fitness-dame som trener naken på pilates-ball. Jeg går nok lukt til Helvete. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 29. august 2012 Del Skrevet 29. august 2012 Og jeg sitter og kikker på ei fitness-dame som trener naken på pilates-ball. Jeg går nok lukt til Helvete. Jeg tror det der er litt ulovlig om det er gjennom vinduet eller noe. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 29. august 2012 Del Skrevet 29. august 2012 Nei, på internett såklart. Ellers er det nok ulovlig å trene naken på pilates-baller så alle kan se inn. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 29. august 2012 Del Skrevet 29. august 2012 Da har jeg baket ut brød for første på 11 år. Bolledeig er noe helt annet enn en kornete grovdeig. Håper endelig de blir brukbare. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 29. august 2012 Del Skrevet 29. august 2012 Og jeg sitter og kikker på ei fitness-dame som trener naken på pilates-ball. Jeg går nok lukt til Helvete. Jeg vi ha en sånn nabo i steden for kopien av meg selv jeg ser gjennom kjøkkenvinduet mitt. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 29. august 2012 Del Skrevet 29. august 2012 Eg fant, eg fant! http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=684501 Lenke til kommentar
b-real Skrevet 29. august 2012 Del Skrevet 29. august 2012 I smell troll. Nei vent, jeg bør egentlig lukte mat.. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 29. august 2012 Del Skrevet 29. august 2012 Jeg lukter ingenting. Ikke smaker jeg noe heller. Synd, for i dag hadde vi sodd. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 29. august 2012 Del Skrevet 29. august 2012 Sikkert et troll ja. Fant dette og: http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showforum=4 Underforum. Jaja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg