j-- Skrevet 28. august 2012 Del Skrevet 28. august 2012 [...] Jeg ble litt "irritert" på at j-- automatisk hoppet til konklusjonen om dårlig evne til økonomistyring [...] 10hi, jeg liker det når du blir irritert på meg, Larsemann Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 28. august 2012 Del Skrevet 28. august 2012 Er bare provoserende og se de prøve og presse så mange ekstra tusenlapper utav meg for en liten fittesak. LAG EN AVTALE MED DEM! 10hi, jeg liker det når du blir irritert på meg, Larsemann I bet you do.Jeg bare liker å la tvilen komme tiltalte til gode. De fleste klarer uansett å ta rennafart og hoppe i salaten med begge bein om jeg tar feil. Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 28. august 2012 Del Skrevet 28. august 2012 Er bare provoserende og se de prøve og presse så mange ekstra tusenlapper utav meg for en liten fittesak. LAG EN AVTALE MED DEM! Ok, skal ringe imorra, lover Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 28. august 2012 Del Skrevet 28. august 2012 Ok, skal ringe imorra, lover That's what she said. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 28. august 2012 Del Skrevet 28. august 2012 Ok, skal ringe imorra, lover Vær en mann og stå for det du sier. Do it. Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 28. august 2012 Del Skrevet 28. august 2012 Ok, skal ringe imorra, lover Vær en mann og stå for det du sier. Do it. Men er jo så opptatt på skola, så er klokka plutselig 1500 også repeat neste dag. MEN enig, går inkassokravet noe særlig opp nå kan jeg ikke kjøpe ny bil i høst Lenke til kommentar
Diskutert Skrevet 28. august 2012 Del Skrevet 28. august 2012 Hvor gammel er du, cfthompson? Spør for en forumbabe. Hele 16 år. Håper denne forumbaben ikke er en transe fra Mo i Rana på 33 år. Ei søt snelle fra Oslos beste vestkant. Liker badekar, nattameldinger og fotball. tazte priv ?? Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 28. august 2012 Del Skrevet 28. august 2012 Ikke la deg bli lurt av Diskutert. Hun/han er utrolig skummel..... 1 Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 28. august 2012 Del Skrevet 28. august 2012 Vær en mann og stå for det du sier. Do it. Hva er alternativet? Å være en kvinne? Det kan bli litt mer komplisert... Ikke la deg bli lurt av Diskutert. Hun/han er utrolig skummel..... Sier meg enig her. Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 28. august 2012 Del Skrevet 28. august 2012 Det er derfor man skal være en mann for faen. Sa han vær en kvinne?? nei. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 28. august 2012 Del Skrevet 28. august 2012 Diskutert er sprø som havrekjeks. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 28. august 2012 Del Skrevet 28. august 2012 Det er derfor man skal være en mann for faen. Sa han vær en kvinne?? nei. Du kan ikke være noe annet enn en mann. Det er poenget mitt her. Lenke til kommentar
Diskutert Skrevet 28. august 2012 Del Skrevet 28. august 2012 Ikke la deg bli lurt av Diskutert. Hun/han er utrolig skummel..... Du er forumets kjekkeste, Vetle. Vit det. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 28. august 2012 Del Skrevet 28. august 2012 Det visste jeg strengt tatt fra før. Alle fra forumet som har meg på Facebook kan stadfeste dette. Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 28. august 2012 Del Skrevet 28. august 2012 Det er derfor man skal være en mann for faen. Sa han vær en kvinne?? nei. Du kan ikke være noe annet enn en mann. Det er poenget mitt her. -_- gidd å kveruler på internett da.. nørd Ikke la deg bli lurt av Diskutert. Hun/han er utrolig skummel..... Du er forumets kjekkeste, Vetle. Vit det. Vet du fornavnet mitt og? :O Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 28. august 2012 Del Skrevet 28. august 2012 Det visste jeg strengt tatt fra før. Alle fra forumet som har meg på Facebook kan stadfeste dette. Jeg har deg ikke på facebook, så jeg er fortsatt forumets desidert kjekkeste. Diskutert vet ikke hva hun snakker om. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 28. august 2012 Del Skrevet 28. august 2012 Jeg har deg ikke på facebook, så jeg er fortsatt forumets desidert kjekkeste. Diskutert vet ikke hva hun snakker om. Da er det bare en ting å gjøre. Legg meg til, slik at vi får målt peniser.Vet du fornavnet mitt og? :O Det finnes bare en Vetle på dette forumet. Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 28. august 2012 Del Skrevet 28. august 2012 Nei nå skal jeg få meg 5 timer søvn før jeg må opp og hoppe igjenn. bye gays Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 28. august 2012 Del Skrevet 28. august 2012 Da er det bare en ting å gjøre. Legg meg til, slik at vi får målt peniser. Kan vi ikke bare spørre Ingeborg? Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 28. august 2012 Del Skrevet 28. august 2012 Hvem faen er Ingeborg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg