Nie Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Nå er du urettferdig. Litt skjegg har aldri drept noen =(( Sikker på det? Tenk om noen ble kvalt fordi de røytet fra barten og svelgte en diger hårball mens de sov? oO Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Cola med sitronskiver oppi er virkelig nam. Elsker sitron. Passer til så mye forskjellig. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Chek dis: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...&start=1900 ...why? Se om dere finner ut hva jeg ikke klarer? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Pokker, her kasta jeg bort 15 minutter på å finne et klipp, en snutt eller nyhetsbit om noen som var drept av et skjegg. Pointless. Ikke engang youtube. Så du har vel rett, da, b-real. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Sikker på det? Tenk om noen ble kvalt fordi de røytet fra barten og svelgte en diger hårball mens de sov? oOVil si at jeg er rimelig sikker. Eller...vent...kunne jo ha blitt kvalt av en person med veldig langt skjegg. Fått skjegget rundt halsen og la det stå til? Cola med sitronskiver oppi er virkelig nam. Elsker sitron. Passer til så mye forskjellig.Sitron i cola er greit, dog ikke så fryktelig mye men en liten hint av sitron gjør intet nei RRRRRRREEEEEEEEELLLLLEEEEEEEEEEEAAAAAAAASSSSSS MMMMMMEEEEEEEEEEEEEE!!! Np: Pearl Jam - Release me. Ufattelig lenge siden sist en hørte på Pearl Jam Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Uten tvil skjegget. Steam har i hvert fall ikke skylda! ...*tusle tilbake til Audiosurf* Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Pokker, her kasta jeg bort 15 minutter på å finne et klipp, en snutt eller nyhetsbit om noen som var drept av et skjegg. Pointless. Ikke engang youtube. Så du har vel rett, da, b-real. Resultater 1 - 20 av ca. 562,000 for "killed by beard". "SNOWSLIDE KILLED DR. BEARD" Noe så tøft. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Jo men det er alltid en person det er snakk om. Ikke skjegget sitt eller andres skjegg. Mange mordere som het Beard, da. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Pokker, her kasta jeg bort 15 minutter på å finne et klipp, en snutt eller nyhetsbit om noen som var drept av et skjegg. Pointless. Ikke engang youtube. Så du har vel rett, da, b-real.Damn...jeg hadde håpet på at noen lette etter et bevis, jeg var for lat til å undersøke selv Uten tvil skjegget. Steam har i hvert fall ikke skylda!...*tusle tilbake til Audiosurf* Derfor det er så stille her i DNFK...eplefe har blitt fortapt =( Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Japan breaeaeaeak industries! Jeg har tatt sol idag. Deilig. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Uten tvil skjegget. Steam har i hvert fall ikke skylda!...*tusle tilbake til Audiosurf* Derfor det er så stille her i DNFK...eplefe har blitt fortapt =(Har hun vært lenge, er bare først i dag hun har fått gidd til å laste ned steam. ^^ Lenke til kommentar
b-real Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Japan breaeaeaeak industries! Jeg har tatt sol idag. Deilig. DU er en frokostindustri! Sol? Er det ikke vår der nede nå lizm? oO Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 (endret) Japanere er herlige. Se filmen hos Youtube Metalversjon av en veldig kjent barnetv-seriesang der borte. Endret 13. mars 2008 av Bytex Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Japan breaeaeaeak industries! Jeg har tatt sol idag. Deilig. DU er en frokostindustri! Sol? Er det ikke vår der nede nå lizm? oO På Brun og Blid er det sommer hele året. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Sol er deilig. Hver uke. Lenke til kommentar
Pelin Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Hei, jeg er ny her på forumet! 1 Lenke til kommentar
b-real Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 På Brun og Blid er det sommer hele året. jeg har aldri tatt sol. er det virkelig så behagelig? oO Eller..jeg har tatt sol, men det var av en helt annen årsak og det var behandling pga eksem da jeg var liten. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Hei, jeg er ny her på forumet! Heisann! Hva gjør du oppe såpass seint da? Lenke til kommentar
Pelin Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Hei, jeg er ny her på forumet! Heisann! Hva gjør du oppe såpass seint da? Venter på toget til trysil! 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg