Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dritsommer med dritbetalt dritjobb & masse dritminner og tilbake til dritskole med masse bedritent stress.

Og om det ikke er nok i seg selv driver lærerne og switche mellom 0730-1600 og 1130-2030

Så blir jo døgnvill og jævlig oppi det hele.

Og inkassokrav opp til ørene som jeg ikke har en skjanse i grønnhelvette å betale før jeg får lønning eller stipend. får av og til lyst til å parkere en leid hiace full av kunstgjødsel og diesel uttafor kontoret til credicare.

Endret av Primer4
Lenke til kommentar

Dritsommer med dritbetalt dritjobb & masse dritminner og tilbake til dritskole med masse bedritent stress.

Og om det ikke er nok i seg selv driver lærerne og switche mellom 0730-1600 og 1130-2030

Så blir jo døgnvill og jævlig oppi det hele.

Og inkassokrav opp til ørene som jeg ikke har en skjanse i grønnhelvette å betale før jeg får lønning eller stipend. får av og til lyst til å parkere en leid hiace full av kunstgjødsel og diesel uttafor kontoret til credicare.

Hah, du har brukt penger/tjenester du ikke har hatt råd til, og skal ta hevn på de som krever inn hva som rettmessig tilhører de. Lykke til videre i livet!

Fiks økonomien din, så blir livet lysere.

Lenke til kommentar

Om du har problemer med å sove, er det best å se på problemet som forårsaker søvnproblemene.

Ja, men det er ikke best å bruke hele natten på løse problemene :p

Nei, men om du løser problemet på en natt, så slipper du problemet påfølgende netter. Å døgne en natt klarer du. ;)

Lenke til kommentar

Hah, du har brukt penger/tjenester du ikke har hatt råd til, og skal ta hevn på de som krever inn hva som rettmessig tilhører de. Lykke til videre i livet!

Fiks økonomien din, så blir livet lysere.

Viste jeg ikke kom til og ha dekning på kortet 3 mnd uten at jeg kunne stoppe noen av avtalegiroene, så så jo veggen komme mot meg i slow-motion.

så plutselig blir 299+299+299 350+700+700 og gjerne 700+700+1100 før jeg kan betale ned drite.

Skulle faen meg ha hatt kreditt-kort, fått intrykk av at det faktisk hadde blitt billigere i dette tilfellet.

Edit:

Så ringer jeg jo og forklarer situasjonen min og de bare "lolwut?? fuck deg, vi gjør hva faen vi vil vi ass."

Endret av Primer4
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...