b-real Skrevet 27. august 2012 Del Skrevet 27. august 2012 Det ER valgfritt å takke ja til ekstravakter men kombinasjonen med det at folk slutter å ringe hvis man først begynner å takke nei til vakter kan være ganske så drit og man ender opp med å ikke få noe ekstra utover det man har fast. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 27. august 2012 Del Skrevet 27. august 2012 Det samme om du sier du skal slutte. Da gir de deg heller ikke ekstravakter. Og så lite vakter som mulig. Det opplevde både søss på et helsetun og minstesøss på et konditori. Sistnevnte med alt for få folk på jobb generelt. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 27. august 2012 Del Skrevet 27. august 2012 Bah. Hadde et håp om at hvis jeg sov i hele dag så ville jeg bli friskere, men den gang ei. Får bare ta ei skje til med den forferdelige cosylanen og så en innsovningstabelett i kveld, og håpe på det beste. Du skulle gjort som pappa når han blir syk. Stenger seg inne på soverommet i 2-3 dager og kommer bare ut for å gå på dass. Sover mest mulig. Lenke til kommentar
Lykke-lita Skrevet 27. august 2012 Del Skrevet 27. august 2012 Bah. Hadde et håp om at hvis jeg sov i hele dag så ville jeg bli friskere, men den gang ei. Får bare ta ei skje til med den forferdelige cosylanen og så en innsovningstabelett i kveld, og håpe på det beste. Typisk gutt, klager så når de er syke atte Hehe, neida, nå var jeg slem. God bedring. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 27. august 2012 Del Skrevet 27. august 2012 Du skulle gjort som pappa når han blir syk. Stenger seg inne på soverommet i 2-3 dager og kommer bare ut for å gå på dass. Sover mest mulig. Vel, jeg klarer ikke det. Jeg må få gjort noe. Om jeg så sitter og leser eller løser kryssord. Jeg hater å sove så mye (tro det eller ei). Typisk gutt, klager så når de er syke atte Hehe, neida, nå var jeg slem. God bedring. Vitenskapelig bevist at menn blir sykere enn kvinner. Vel, reagerer hardere på det enn kvinner i alle fall. Og det er ikke noen vits i å gå på jobb og smitte de som er der heller, det er lite nok folk der fra før av, med fire på ferie og en langtidssykmeldt. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 27. august 2012 Del Skrevet 27. august 2012 (endret) Skjønner ikke hva han gjør der inne i et par dager jeg heller, han kommer ikke ut for å spise engang. Bare ligger i senga hele tiden..så kommer han plutselig ut igjen og er helt frisk. Det kan jo ha noe å si at pappa var ganske heavy alkoholiker, så han kobla vel helt ut systemet når han ikke fikk sine daglige drinker der inne. Evt hadde han et par flasker gjemt inne på soverommet. Endret 27. august 2012 av Bytex Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 27. august 2012 Del Skrevet 27. august 2012 Hvorfor foreslår FB at jeg skal legge til personer jeg ikke har felles venner med eller aner hvem er? :o Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 27. august 2012 Del Skrevet 27. august 2012 No idea, jeg får avogtil mail med forslag til Disney-folk jeg burde legge til. Og jeg bruker aldri facebook-kontoen engang. Bare til spotify. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 27. august 2012 Del Skrevet 27. august 2012 Wiihiii! Har fått toalett OG dusj tilbake. 3 uker uten nå...faen skal bli deilig og kunne drite når man selv ønsker. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 27. august 2012 Del Skrevet 27. august 2012 Folk som bor i hull som Ås/Ski ass.. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 27. august 2012 Del Skrevet 27. august 2012 Det kom ifra rette ræva Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 27. august 2012 Del Skrevet 27. august 2012 Holdt deg lenge nå, b-real? Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 27. august 2012 Del Skrevet 27. august 2012 Folk som bor i hull som Ås/Ski ass.. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 27. august 2012 Del Skrevet 27. august 2012 Holdt deg lenge nå, b-real? Yeah, hemorider er et koselig resultat of it all. Kekekekekek... Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 27. august 2012 Del Skrevet 27. august 2012 Skjønner ikke hva han gjør der inne i et par dager jeg heller, han kommer ikke ut for å spise engang. Bare ligger i senga hele tiden..så kommer han plutselig ut igjen og er helt frisk. Det kan jo ha noe å si at pappa var ganske heavy alkoholiker, så han kobla vel helt ut systemet når han ikke fikk sine daglige drinker der inne. Evt hadde han et par flasker gjemt inne på soverommet. Kan hende. Har forøvrig prøvd å jobbe litt, men fant ut at jeg ble rimelig fort utslitt, så det var det bare å gi opp. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 27. august 2012 Del Skrevet 27. august 2012 Hvorfor foreslår FB at jeg skal legge til personer jeg ikke har felles venner med eller aner hvem er? :o Antagelig liker dere mange av de samme sidene, eller noe slikt. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 27. august 2012 Del Skrevet 27. august 2012 Eneste jeg fant som opplagt var felles var RR. Men nå er vel humor viktig da så... FB = logical? :\ Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 27. august 2012 Del Skrevet 27. august 2012 Folk som bor i hull som Ås/Ski ass.. Er da ikke hull her. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 27. august 2012 Del Skrevet 27. august 2012 Hahaaaaaaaa, jeg er så trøtt at jeg holdt på å duppe av mens jeg satt på dass nettopp. Da er man sliten. Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 27. august 2012 Del Skrevet 27. august 2012 Hahaha, ser det for meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg