Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bah. Hadde et håp om at hvis jeg sov i hele dag så ville jeg bli friskere, men den gang ei. Får bare ta ei skje til med den forferdelige cosylanen og så en innsovningstabelett i kveld, og håpe på det beste.

Du skulle gjort som pappa når han blir syk. Stenger seg inne på soverommet i 2-3 dager og kommer bare ut for å gå på dass. Sover mest mulig.

Lenke til kommentar

Bah. Hadde et håp om at hvis jeg sov i hele dag så ville jeg bli friskere, men den gang ei. Får bare ta ei skje til med den forferdelige cosylanen og så en innsovningstabelett i kveld, og håpe på det beste.

Typisk gutt, klager så når de er syke atte :p

Hehe, neida, nå var jeg slem. God bedring.

Lenke til kommentar

Du skulle gjort som pappa når han blir syk. Stenger seg inne på soverommet i 2-3 dager og kommer bare ut for å gå på dass. Sover mest mulig.

Vel, jeg klarer ikke det. Jeg må få gjort noe. Om jeg så sitter og leser eller løser kryssord. Jeg hater å sove så mye (tro det eller ei).

Typisk gutt, klager så når de er syke atte :p

Hehe, neida, nå var jeg slem. God bedring.

Vitenskapelig bevist at menn blir sykere enn kvinner. :p

Vel, reagerer hardere på det enn kvinner i alle fall.

Og det er ikke noen vits i å gå på jobb og smitte de som er der heller, det er lite nok folk der fra før av, med fire på ferie og en langtidssykmeldt.

Lenke til kommentar

Skjønner ikke hva han gjør der inne i et par dager jeg heller, han kommer ikke ut for å spise engang. Bare ligger i senga hele tiden..så kommer han plutselig ut igjen og er helt frisk.

Det kan jo ha noe å si at pappa var ganske heavy alkoholiker, så han kobla vel helt ut systemet når han ikke fikk sine daglige drinker der inne. Evt hadde han et par flasker gjemt inne på soverommet.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Skjønner ikke hva han gjør der inne i et par dager jeg heller, han kommer ikke ut for å spise engang. Bare ligger i senga hele tiden..så kommer han plutselig ut igjen og er helt frisk.

Det kan jo ha noe å si at pappa var ganske heavy alkoholiker, så han kobla vel helt ut systemet når han ikke fikk sine daglige drinker der inne. Evt hadde han et par flasker gjemt inne på soverommet.

Kan hende.

Har forøvrig prøvd å jobbe litt, men fant ut at jeg ble rimelig fort utslitt, så det var det bare å gi opp.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...